Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Козлодуй от 15.07.2022

Рег. №: 1657915709064-15.07.2022 | Общинска администрация - Козлодуй | Одобрено | Дата на подаване: 15.07.2022 | Срок:01.08.2022

Юридическо лице |

1. Какъв е размерът на данъка върху таксиметров превоз на пътници за 2022 година за територията на общината? Каква методика, анализ, принцип и др. са използвани при неговото определяне? 2. Какъв е определеният, съгласно чл. 24, ал. 4 от Наредба 34 от 6 декември 1999 г. за таксиметров превоз на пътници брой на таксиметрови автомобили, работещи на територията на общината? Каква методика, анализ и др. са използвани при определянето му и по какъв начин се извършва разпределението на определеният общ брой на автомобилите между регистрираните търговци? 3. Какви са приетите минимални и максимални цени за таксиметров превоз на пътници за един километър пробег към 01.07.2022 г. на територията на общината? Каква методика, анализ и др. са използвани при определянето им? 4. Данните за длъжностните лица, които са определени със заповед на кмета на общината, съгласно чл. 4, ал. 3 от Наредба 43 от 6 декември 1999г. за таксиметров превоз на пътници, да оперират с регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози- име, длъжност, телефонен номер и електронна поща. Желая да получа исканата информация в следната форма: - електронна поща на адрес: admin@taxiclub-bg.eu За въпроси и уточнения относно изисканата информация, моля използвайте предоставените данни за връзка, посочени в заявлението. С уважение, Валентин Русев - председател на СНЦ "Такси клуб - България"

Решение


Дата: 28.07.2022

РЕШЕНИЕ №6/27.07.2022 г. гр. Козлодуй Подписаният Георги Кирков, заместник-кмет на община, за Кмет на община Козлодуй, съгласно Заповед №370/05.07.2022 г, се запознах и разгледах Заявление за достъп до обществена информация с Вх. №400-01-12/05.04.2021 г. подадено чрез Платформата за достъп до обществена информация, подадено от СНЦ „Такси клуб – България", представлявано от Валентин Русев – председател, с адрес за кореспонденция: гр. София, ж.к. „Младост“ 1, ул. "Въртопо" № 47, e-mail: admin@taxiclub-bg.eu и от фактическа и правна страна взех предвид следното: Заявителят отправя искане до кмета на община Козлодуй за предоставяне на достъп до обществена информация, а именно: 1. Какъв е размерът на данъка върху таксиметров превоз на пътници за 2022 година за територията на общината? Каква методика, анализ, принцип и др. са използвани при неговото определяне? 2. Какъв е определеният, съгласно чл. 24, ал. 4 от Наредба 34 от 6 декември 1999 г. за таксиметров превоз на пътници брой на таксиметрови автомобили, работещи на територията на общината? Каква методика, анализ и др. са използвани при определянето му и по какъв начин се извършва разпределението на определеният общ брой на автомобилите между регистрираните търговци? 3. Какви са приетите минимални и максимални цени за таксиметров превоз на пътници за един километър пробег към 01.07.2022 г. на територията на общината? Каква методика, анализ и др. са използвани при определянето им? 4. Данните за длъжностните лица, които са определени със заповед на кмета на общината, съгласно чл. 4, ал. 3 от Наредба №43 от 6.12.1999 г. за таксиметров превоз на пътници, да оперират с регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози- име, длъжност, телефонен номер и електронна поща. Заявителя посочва, че желае да получи информацията посредством електронната поща посочена в заявлението: admin@taxiclub-bg.eu. Съгласно Наредба №Н-1 от 7.03.2022 г. за определяне на нормативи за заплащане на разходите по предоставяне на обществена информация на министъра на финансите, с оглед желаната форма изискваната информация не се заплаща от заявителя. Заявлението е основателно съгласно чл. 17 от Закона за достъп до обществена информация. Заявлението е подадено в съответствие с разпоредбите на чл. 25, ал.1 от ЗДОИ и съдържа определените от закона реквизити. С оглед гореизложеното и на основание чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация РЕШИХ: РАЗРЕШАВАМ пълен достъп до исканата със заявление с Вх. №400-01-5/18.07.2022 г. обществена информация. Предоставям достъп до обществена информация, като информацията се изпрати по електронен път посредством електронната поща . ВАЖНО: Решението за предоставяне на достъп трябва да съдържа: - до каква част от исканата информация се предоставя за достъп; - срокът, в който е осигурен достъп до исканата обществена информация /не може да е по-кратък от 30 календарни дни/; - къде се предоставя достъп до информация; - формата, в която се предоставя достъп; - разходите по предоставянето на достъп до исканата обществена информация и къде да бъдат заплатени; - Общинска банка АД, BIC: SOMBBGSF, б. сметка BG 84 SOMB 9130 84 36541544, вид плащане 448090 или на касата на Община Козлодуй; - Решението за отказ трябва да съдържа правното и фактическо основание за отказ. РЕШЕНИЕТО подлежи на обжалване пред Административен съд – Враца в 14-дневен срок от датата на неговото връчване. ГЕОРГИ КИРКОВ Заместник-кмет на община За Кмет на община Козлодуй Съгласно Заповед №370/05.07.2022 г.

54

Дата Процес
15.07.2022 23:08 Подаване на заявление
15.07.2022 23:08 Изпратено към деловодна система
18.07.2022 09:00 Потвърждение от деловодна система
28.07.2022 11:28 Крайно решение (Оставено без разглеждане)