Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Троян от 15.07.2022
Рег. №:
1657917396790-15.07.2022 | Общинска администрация - Троян | Одобрено |
Дата на подаване: 15.07.2022 |
Срок:01.08.2022
1. Какъв е размерът на данъка върху таксиметров превоз на пътници за 2022 година за територията на общината? Каква методика, анализ, принцип и др. са използвани при неговото определяне?
2. Какъв е определеният, съгласно чл. 24, ал. 4 от Наредба 34 от 6 декември 1999 г. за таксиметров превоз на пътници брой на таксиметрови автомобили, работещи на територията на общината? Каква методика, анализ и др. са използвани при определянето му и по какъв начин се извършва разпределението на определеният общ брой на автомобилите между регистрираните търговци?
3. Какви са приетите минимални и максимални цени за таксиметров превоз на пътници за един километър пробег към 01.07.2022 г. на територията на общината? Каква методика, анализ и др. са използвани при определянето им?
4. Данните за длъжностните лица, които са определени със заповед на кмета на общината, съгласно чл. 4, ал. 3 от Наредба 43 от 6 декември 1999г. за таксиметров превоз на пътници, да оперират с регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози- име, длъжност, телефонен номер и електронна поща.
Желая да получа исканата информация в следната форма:
- електронна поща на адрес: admin@taxiclub-bg.eu
За въпроси и уточнения относно изисканата информация, моля използвайте предоставените данни за връзка, посочени в заявлението.
С уважение,
Валентин Русев - председател на СНЦ "Такси клуб - България"
Решение
Дата: 19.07.2022
РЕШЕНИЕ № 4/19.07.2022 г. Подписаната Цвета Димова – Началник отдел „Правен“ при Община Троян, определена за лице по чл.28, ал.2 ЗДОИ със Заповед № 4/04.01.2016 г. на Кмета на Община Троян, разгледах Заявление за предоставяне на достъп до обществена информация вх.№ ЗДИ-8/18.07.2022 г., УРИ 657917396790-15.07.2022 г., подадено от СНЦ „Такси клуб – България“, с адрес: гр. София, ул. „Въртопо“, № 47, email: admin@taxiclub-bg.eu. Заявителят е поискал достъп до информация във връзка с таксиметров превоз на пътници по 4 (четири) въпроса. Същият е поискал да получи информацията по електронен път на посочен от него адрес на електронна поща. Подаденото заявление е редовно от външна страна и следва да бъде уважено. Предвид изложеното и на основание чл. 28, ал.2 от Закона за достъп до обществена информация РЕШИХ: РАЗРЕШАВАМ достъп до информация във връзка с таксиметров превоз на пътници по 4 (четири) въпроса. Информацията се предоставя под формата на справка с отговори на поставените въпроси, изготвена от Дирекция “Общинска собственост и икономика” – приложение към настоящото решение. Обемът на предоставената информация съответства на посоченото в заявлението. Обществената информация да се предостави по електронен път на посочена от заявителя електронна поща. Разходи за предоставяне на исканата обществена информация не се дължат. Настоящото решение може да се обжалва в 14-дневен срок пред Административен съд София-град, по реда на АПК.57
Дата | Процес |
---|---|
15.07.2022 23:36 | Подаване на заявление |
15.07.2022 23:36 | Изпратено към деловодна система |
18.07.2022 11:30 | Потвърждение от деловодна система |
19.07.2022 15:43 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |