Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Русе от 23.08.2022

Рег. №: 1661232402512-23.08.2022 | Общинска администрация - Русе | Одобрено | Дата на подаване: 23.08.2022 | Срок:06.09.2022

Физическо лице |

Искане за предоставяне на допълнителна информация във връзка с Решение № 42 от 18.08.2022 г. на Комисията за достъп до обществена информация по Община Русе 1. Във връзка с твърденията Ви, че не разполагате с информация по т. 13 както и описанието на реда за ползване на куриери извън основния Ви предоставям 2 бр товарителници и желая да получа следната информация 1. 1.Кой е служителят изпратил пратките по неосновен куриер - ИН ТАЙМ от името на Община Русе и с кой директор на дирекция е съгласувано съгласно описания от Вас ред за изпращане /получаване на кореспонденция /пратки в решението. 1.2. Къде е станало предаването на пратките - в Деловодството на Общината или в офис на куриера и от кой служител. Възможно ли е предаване на пратките/кореспонденцията от неидентифициран служител на общината в 00.00 часа така, както е отбелязано на товарителниците и да се одобри подобно плащане 1.3. Видно от отбелязването върху товарителниците плащането е за сметка на подателя - Община Русе. Каква е заплатената сума при липса на договор с ИН ТАЙМ и как е заплатена - в брой или по банков път по тези пратки Желая да получа сканирани платежни документи за извършеното плащане и одобрението за плащане от финансовия контрольор 2. По точка 14 от решението - не са посочени броя писма/пратки за които е заплатена сумата, така както е поискано със заявлението. информацията ще ми позволи да си изградя мнение за средната цена на доставката и доколко целесъобразно се изразходват средствата на данъкоплатците . Не сте изпълнили искането да посочите броя писма/пратки за които се отнасят плащанията по куриерите с отговора. Моля да ги посочите 3.Видно от справката по т. 14 заплатените суми по неосновни куриери надвишават тези по основния куриер е заобикаляне на договора с основния куриер.Желая да получа допълнително информация дали е правен анализ на причините за заобикаляне ползването на основния куриер с който Община Русе има договор за сметка на други куриери и кой преценява одобрява плащанията по неосновните куриери при липса на договор с тях. Желая да получа в сканиран вид одобрението от СФУК. 4. Съгласно договора с основния куриер имате задължението да му представите списък с лицата, които имат право да изпращат пратки от името на Община Русе и техните имена да бъдат изписвани - съгл. т.2.1 и 2.3 от договора с основния куриер. По какви причини лица различни от списъка с основния куриер имат права да изпращат кореспонденция по неосновни куриери и да генерират по скъпи плащания за пощенски пратки от името на общината. Отговорът и сканираните документи желая да получа по имейл на електронен адрес : sleda@abv.bg

Решение


Дата: 19.12.2022

74

Дата Процес
23.08.2022 08:26 Подаване на заявление
23.08.2022 08:26 Изпратено към деловодна система
23.08.2022 09:10 Потвърждение от деловодна система
19.12.2022 14:46 Крайно решение (Оставено без разглеждане)