Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Пловдив от 23.11.2022
Рег. №:
1669188627855-23.11.2022 | Общинска администрация - Пловдив | Одобрено |
Дата на подаване: 23.11.2022 |
Срок:17.12.2022
Документи, отразяващи:
1. констатирането на повреда в електронното табло на градския транспорт на спирка 217 (при магазин Метро);
2. датата на демонтаж на повреденото табло;
3. датата на предаване на таблото за ремонт;
4. установената повреда от поддържащата фирма и допълнителен, ако е наличен, с посочен ориентировъчен срок за ремонт;
5. частта от договора с поддържащата фирма относно сроковете за изпълнение на ремонтите на таблата и неустойките;
6. наложени финансови санкции за забавяне на ремонта (ако не са наложени, да се посочи).
както и документи отразяващи:
1. констатирането на повредата на електронното табло на градския транспорт на спирка 123 (ТПК Марица);
2. предложение за предприемане на действия по ремонтиране на таблото и срока за изпълнение;
3. датата на предаване на таблото за ремонт;
4. установената повреда от поддържащата фирма и допълнителен, ако е наличен, с посочен ориентировъчен срок за ремонт;
5. срока за монтаж на таблото;
6. наложени финансови санкции за забавяне на ремонта (ако не са наложени, да се посочи).
Какъв е броят на наличните резервни електронни табла, които да заместват повредените, докато се ремонтират?
Моля, документите да бъдат изпратени само по електронен път на посочения имейл адрес.
Не прилагам прикачени файлове.
Решение
Дата: 15.12.2022
40
Дата | Процес |
---|---|
23.11.2022 09:30 | Подаване на заявление |
23.11.2022 09:30 | Изпратено към деловодна система |
23.11.2022 09:50 | Потвърждение от деловодна система |
07.12.2022 17:07 | Удължаване на срока (Удължаване на срока поради голямо количество информация) |
15.12.2022 16:48 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |