Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Аксаково от 29.11.2022
Рег. №:
1669755294019-29.11.2022 | Общинска администрация - Аксаково | Одобрено |
Дата на подаване: 29.11.2022 |
Срок:14.12.2022
1. Какъв е броя на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз към 01.11.2022 г.?
1.1. Каква е таксата за регистрация на търговци за извършване на таксиметров превоз? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
1.2. Каква е таксата за издаване на дубликат на удостоверение за регистрация на търговец за извършване на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
1.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата?
1.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги?
1.5. Какъв е броя на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз, вписани в регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 2 от същия закон и каква е причината, поради която не са заличени от него?
1.6. Получавани ли са указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на търговци, регистрирани на територията на общината, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 2 от Закона за автомобилните превози?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. Какъв е броя на автомобилите, вписани в списъците към удостоверенията на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз към 01.11.2022 г.?
2.1. Каква е таксата за вписване на превозно средство в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
2.2. Каква е таксата за отписване на превозно средство от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
2.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата?
2.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги?
2.5. В регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози има ли вписани автомобили в списъците към удостоверенията на търговци, регистрирани на територията на общината, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 7, т. 4 от същият закон и каква е причината поради която не са заличени от него?
2.6. Получавани ли са указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на автомобили, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 7, т. 4 от Закона за автомобилните превози?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3. Какъв е броя на водачите, вписани в списъците към удостоверенията на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз към 01.11.2022 г.?
3.1. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
3.2. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по отписване на водачи от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
3.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата?
3.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги?
3.5. В регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози има ли вписани водачи, на които издадените удостоверения за водач на лек таксиметров автомобил са с изтекъл срок на валидност и каква е причината поради която не са заличени от него?
3.6. Получавани ли са указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на водачите с изтекъл срок на валидност на удостоверенията за водач на лек таксиметров автомобил?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4. Какъв е броя на валидните разрешения за таксиметров превоз, издадени от общината, към 01.11.2022 г.?
4.1. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
4.2. Каква е таксата за промяна на обстоятелствата, вписани в разрешението за извършване на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
4.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата?
4.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5. Какъв е броят на вписаните водачи в разрешенията за таксиметров превоз, издадени за територията на общината към 01.11.2022 г.?
5.1. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи към разрешението за таксиметров превоз? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
5.2. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по отписване на водачи от разрешението за таксиметров превоз? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
5.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата?
5.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги?
5.5. Какъв е броя на издадените валидни разрешения за таксиметров превоз, при които едно и също лице е вписано като водач на таксиметровият автомобил?
Решение
Дата: 13.12.2022
На основание чл. 28, ал. 2 и чл. 34 от Закона за достъп до обществена информация, е ПРЕДОСТАВЕНА исканата обществена информация, а именно : - по въпросите по т. 1., както следва: към 01.11.2022 г., на територията на Община Аксаково са регистрирани трима търговци, за извършване на таксиметров превоз. - по въпросите по т. 1.1., както следва: за регистрация на търговци за извършване на таксиметров превоз община Аксаково не събира такса. - по въпросите по т. 1.2., както следва: за издаване на дубликат на удостоверение за регистрация на търговец за извършване на таксиметров превоз на пътници община Аксаково не събира такса. - по въпросите по т. 1.3., както следва: Сроковете за извършване на услугите за издаване на документите са съгласно определените в Наредба № 34 от 1999 г. за таксиметров превоз на пътници. - по въпросите по т. 1.4., както следва: В общинска администрация-Аксаково е предвидена възможност за електронно заявяване на услугата по т.1.1. за „Регистрация на търговци за извършване натаксиметров превоз“ и т. 1.2. „Издаване на дубликат на удостоверение за регистрация на търговец за извършване на таксиметров превоз на пътници“. Електронните услуги са достъпни чрез официалния интернет сайт на Община Аксаково – www.aksakovo.bg, рубрика „Административни услуги“, подрубрика – „Електронни административни услуги на Община Аксаково“. Предприети са действия за осигуряване на възможност за електронно заявяване на всички услуги за извършване на таксиметров превоз на пътници. - по въпросите по т. 1.5., както следва: На територията на Община Аксаково няма регистрирани търговци за извършване на таксиметров превоз, вписани в регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 2 от същия закон. - по въпросите по т. 1.6., както следва: В Община Аксаково не са получавани указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на търговци, регистрирани на територията на общината, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 2 от Закона за автомобилните превози. - по въпросите по т. 2., както следва: Към 01.11.2022 г. броят на автомобилите, вписани в списъците към удостоверенията на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз е 30 (тридесет). - по въпросите по т. 2.1., както следва: за вписване на превозно средство в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници община Аксаково не събира такса. - по въпросите по т. 2.2., както следва: за отписване на превозно средство от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници община Аксаково не събира такса. - по въпросите по т. 2.3., както следва: Сроковете за извършване на услугите за издаване на документите са съгласно определените в Наредба № 34 от 1999 г. за таксиметров превоз на пътници. - по въпросите по т. 2.4., както следва: В общинска администрация-Аксаково е предвидена възможност за електронно заявяване на услугата по т. 2.1. и т. 2.2. за „Вписване или отписване на превозно средство към удостоверението за регистрация за извършване на таксиметров превоз на пътници“ . Електронните услуги са достъпни чрез официалния интернет сайт на Община Аксаково – www.aksakovo.bg, рубрика „Административни услуги“, подрубрика – „Електронни административни услуги на Община Аксаково“. Предприети са действия за осигуряване на възможност за електронно заявяване на всички услуги за извършване на таксиметров превоз на пътници. - по въпросите по т. 2.5., както следва: В регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози няма вписани автомобили в списъците към удостоверенията на търговци, регистрирани на територията на общината, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 7, т. 4 от същият закон. - по въпросите по т. 2.6., както следва: В Община Аксаково не са получавани указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на автомобили, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 7, т. 4 от Закона за автомобилните превози. - по въпросите по т. 3., както следва: Към 01.11.2022 г. броят на водачите, вписани в списъците към удостоверенията на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз е 20 (двадесет). - по въпросите от т. 3.1, както следва: Утвърдената и прилагана от общинска администрация-Аксаково процедура по вписване на водачи в списъка към удостоверение за регистрация на търговец за извършване на таксиметров превоз представлява част от СФУК на община Аксаково, основна процедура: „Вписване на превозни средства и/или водачи в списъка/списъците към удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз“, работна инструкция: „Вписване на превозни средства и/или водачи в списъка/списъците към удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз“. За извършване на услугата община Аксаково не събира такса. - по въпросите от т. 3.2, както следва: Утвърдената и прилагана от общинска администрация-Аксаково процедура по отписване на водачи в списъка към удостоверение за регистрация на търговец за извършване на таксиметров превоз на пътници представлява част от СФУК на община Аксаково, основна процедура: „Отписване на превозни средства и/или водачи в списъка/списъците към удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз“, работна инструкция: „Отписване на превозни средства и/или водачи в списъка/списъците към удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз“. За извършване на услугата община Аксаково не събира такса. - по въпросите по т. 3.3., както следва: Сроковете за извършване на услугите за издаване на документите са съгласно определените в Наредба № 34 от 1999 г. за таксиметров превоз на пътници. - по въпросите по т. 3.4., както следва: В общинска администрация-Аксаково е предвидена възможност за електронно заявяване на услугата по т. 3.1 „Вписване на превозни средства и/или водачи в списъка/списъците към удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз“ и т. 3.2 за „Отписване на превозни средства и/или водачи в списъка/списъците към удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз“. Електронните услуги са достъпни чрез официалния интернет сайт на Община Аксаково – www.aksakovo.bg, рубрика „Административни услуги“, подрубрика – „Електронни административни услуги на Община Аксаково“. Предприети са действия за осигуряване на възможност за електронно заявяване на всички услуги за извършване на таксиметров превоз на пътници. - по въпросите по т. 3.5., както следва: В регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози няма вписани водачи, на които издадените удостоверения за водач на лек таксиметров автомобил са с изтекъл срок на валидност. - по въпросите по т. 3.6., както следва: В Община Аксаково не са получавани указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на водачите с изтекъл срок на валидност на удостоверенията за водач на лек таксиметров автомобил. - по въпросите по т. 4., както следва: Към 01.11.2022 г. е издадено 1 (едно) разрешение за таксиметров превоз. - по въпросите от т. 4.1, както следва: Утвърдената и прилагана от общинска администрация-Аксаково процедура по издаване на разрешение за извършване на таксиметров превоз на пътници към удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз представлява част от СФУК на община Аксаково, основна процедура: „Издаване на разрешение за извършване на таксиметров превоз на пътници към удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз“, работна инструкция: „Издаване на разрешение за извършване на таксиметров превоз на пътници към удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз“. С Решение № 17.6.2 от Протокол № 17 от 02.02.2005 г. на Общински съвет – Аксаково е определена такса за извършване на услугата в размер на 20 (двадесет) лева. При определянето й е направен разчет за разходите на Община Аксаково за предоставяне на услугата обективиран в план-сметка за определяне размера на такси за административни услуги за такса за административна услуга „Разрешение за извършване на таксиметров превоз на пътници“, представляващ неразделна част към настоящото решение. - по въпросите от т. 4.2, както следва: за промяна на обстоятелствата, вписани в разрешението за извършване на таксиметров превоз на пътници община Аксаково не събира такса. - по въпросите по т. 4.3., както следва: Сроковете за извършване на услугите са съгласно определените в Наредба № 34 от 1999 г. за таксиметров превоз на пътници. - по въпросите по т. 4.4., както следва: В общинска администрация-Аксаково е предвидена възможност за електронно заявяване на услугата по т. 4.1 за „Издаване на разрешение за извършване на таксиметров превоз на пътници към удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз“ и т. 4.2 “Промяна на обстоятелствата, вписани в регистъра по чл. 4, ал. 1 от Наредба № 34 от 1999 г. за таксиметров превоз на пътници и в удостоверението за регистрация за извършване на таксиметров превоз на пътници”. Електронните услуги са достъпни чрез официалния интернет сайт на Община Аксаково – www.aksakovo.bg, рубрика „Административни услуги“, подрубрика – „Електронни административни услуги на Община Аксаково“. Предприети са действия за осигуряване на възможност за електронно заявяване на всички услуги за извършване на таксиметров превоз на пътници. - по въпросите по т. 5., както следва: броя на вписаните водачи в разрешенията за таксиметров превоз издадени на територията на Община Аксаково към 01.11.2022 г. е един. - по въпросите от т. 5.1, както следва: Утвърдената и прилагана от общинска администрация-Аксаково процедура по вписване на водачи към разрешението за извършване на таксиметров превоз представлява част от СФУК на община Аксаково, основна процедура: “Промяна на обстоятелствата, вписани в регистъра по чл. 4, ал. 1 от Наредба № 34 от 1999 г. за таксиметров превоз на пътници и в удостоверението за регистрация за извършване на таксиметров превоз на пътници”, работна инструкция: “Промяна на обстоятелствата, вписани в регистъра по чл. 4, ал. 1 от Наредба № 34 от 1999 г. за таксиметров превоз на пътници и в удостоверението за регистрация за извършване на таксиметров превоз на пътници”. За извършване на услугата община Аксаково не събира такса. - по въпросите от т. 5.2, както следва: Утвърдената и прилагана от общинска администрация-Аксаково процедура по отписване на водачи към разрешението за извършване на таксиметров превоз представлява част от СФУК на община Аксаково, основна процедура: “Промяна на обстоятелствата, вписани в регистъра по чл. 4, ал. 1 от Наредба № 34 от 1999 г. за таксиметров превоз на пътници и в удостоверението за регистрация за извършване на таксиметров превоз на пътници”, работна инструкция: “Промяна на обстоятелствата, вписани в регистъра по чл. 4, ал. 1 от Наредба № 34 от 1999 г. за таксиметров превоз на пътници и в удостоверението за регистрация за извършване на таксиметров превоз на пътници”. За извършване на услугата община Аксаково не събира такса. - по въпросите по т. 5.3., както следва: Сроковете за извършване на услугите са съгласно определените в Наредба № 34 от 1999 г. за таксиметров превоз на пътници. - по въпросите по т. 5.4., както следва: В общинска администрация-Аксаково е предвидена възможност за електронно заявяване на услугите по т. 5.1 и т. 5.2 за Промяна на обстоятелствата, вписани в регистъра по чл. 4, ал. 1 от Наредба № 34 от 1999 г. за таксиметров превоз на пътници и в удостоверението за регистрация за извършване на таксиметров превоз на пътници”. Електронните услуги са достъпни чрез официалния интернет сайт на Община Аксаково – www.aksakovo.bg, рубрика „Административни услуги“, подрубрика – „Електронни административни услуги на Община Аксаково“. Предприети са действия за осигуряване на възможност за електронно заявяване на всички услуги за извършване на таксиметров превоз на пътници. - по въпросите по т. 5.5, както следва: Община Аксаково е издала едно разрешение за таксиметров превоз с вписан един водач на таксиметров автомобил.50
Дата | Процес |
---|---|
29.11.2022 22:54 | Подаване на заявление |
29.11.2022 22:54 | Изпратено към деловодна система |
30.11.2022 08:10 | Потвърждение от деловодна система |
13.12.2022 11:28 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |