Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Балчик от 30.11.2022

Рег. №: 1669836798096-30.11.2022 | Общинска администрация - Балчик | Одобрено | Дата на подаване: 30.11.2022 | Срок:15.12.2022

Юридическо лице |

1. Какъв е броя на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз към 01.11.2022 г.? 1.1. Каква е таксата за регистрация на търговци за извършване на таксиметров превоз? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 1.2. Каква е таксата за издаване на дубликат на удостоверение за регистрация на търговец за извършване на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 1.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата? 1.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? 1.5. Какъв е броя на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз, вписани в регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 2 от същия закон и каква е причината, поради която не са заличени от него? 1.6. Получавани ли са указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на търговци, регистрирани на територията на общината, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 2 от Закона за автомобилните превози? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2. Какъв е броя на автомобилите, вписани в списъците към удостоверенията на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз към 01.11.2022 г.? 2.1. Каква е таксата за вписване на превозно средство в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 2.2. Каква е таксата за отписване на превозно средство от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 2.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата? 2.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? 2.5. В регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози има ли вписани автомобили в списъците към удостоверенията на търговци, регистрирани на територията на общината, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 7, т. 4 от същият закон и каква е причината поради която не са заличени от него? 2.6. Получавани ли са указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на автомобили, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 7, т. 4 от Закона за автомобилните превози? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 3. Какъв е броя на водачите, вписани в списъците към удостоверенията на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз към 01.11.2022 г.? 3.1. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 3.2. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по отписване на водачи от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 3.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата? 3.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? 3.5. В регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози има ли вписани водачи, на които издадените удостоверения за водач на лек таксиметров автомобил са с изтекъл срок на валидност и каква е причината поради която не са заличени от него? 3.6. Получавани ли са указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на водачите с изтекъл срок на валидност на удостоверенията за водач на лек таксиметров автомобил? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 4. Какъв е броя на валидните разрешения за таксиметров превоз, издадени от общината, към 01.11.2022 г.? 4.1. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 4.2. Каква е таксата за промяна на обстоятелствата, вписани в разрешението за извършване на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 4.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата? 4.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 5. Какъв е броят на вписаните водачи в разрешенията за таксиметров превоз, издадени за територията на общината към 01.11.2022 г.? 5.1. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи към разрешението за таксиметров превоз? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 5.2. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по отписване на водачи от разрешението за таксиметров превоз? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 5.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата? 5.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Желая информацията и копията на прилежащата документация да ми бъдат предоставени на електронна поща с адрес: admin@taxiclub-bg.eu

Решение


Дата: 12.12.2022

РЕШЕНИЕ № 15 12.12.2022г., гр. Балчик Подписаният Николай Добрев Ангелов – Кмет на Община Балчик, като разгледах заявление за достъп до обществена информация, подадено от Сдружение с нестопанска цел „Такси клуб-България“, със седалище и адрес на управление: гр. София, ж.к. „Младост“ 1, ул. „Въртопо“ №47, чрез Платформата за достъп на обществена към Администрацията на Министерски съвет с № УРИ 1669836798096-30.11.2022г. и заведено в деловодната система на Община Балчик с вх. №ДОИ-15/01.12.2022 г., взех предвид следното от фактическа и правна страна: Заявителят отправя искане за предоставяне на обществена информация под формата на 21 въпроса, от които 5 въпроса с множество подточки към тях, подробно описани в заявлението и посочени по-долу: 1. Какъв е броя на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз към 01.11.2022 г.? 1.1. Каква е таксата за регистрация на търговци за извършване на таксиметров превоз? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 1.2. Каква е таксата за издаване на дубликат на удостоверение за регистрация на търговец за извършване на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 1.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата? 1.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? 1.5. Какъв е броя на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз, вписани в регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 2 от същия закон и каква е причината, поради която не са заличени от него? 1.6. Получавани ли са указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на търговци, регистрирани на територията на общината, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 2 от Закона за автомобилните превози? 2. Какъв е броя на автомобилите, вписани в списъците към удостоверенията на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз към 01.11.2022 г.? 2.1. Каква е таксата за вписване на превозно средство в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 2.2. Каква е таксата за отписване на превозно средство от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 2.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата? 2.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? 2.5. В регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози има ли вписани автомобили в списъците към удостоверенията на търговци, регистрирани на територията на общината, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 7, т. 4 от същият закон и каква е причината поради която не са заличени от него? 2.6. Получавани ли са указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на автомобили, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 7, т. 4 от Закона за автомобилните превози? 3. Какъв е броя на водачите, вписани в списъците към удостоверенията на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз към 01.11.2022 г.? 3.1. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 3.2. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по отписване на водачи от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 3.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата? 3.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? 3.5. В регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози има ли вписани водачи, на които издадените удостоверения за водач на лек таксиметров автомобил са с изтекъл срок на валидност и каква е причината поради която не са заличени от него? 3.6. Получавани ли са указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на водачите с изтекъл срок на валидност на удостоверенията за водач на лек таксиметров автомобил? 4. Какъв е броя на валидните разрешения за таксиметров превоз, издадени от общината, към 01.11.2022 г.? 4.1. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 4.2. Каква е таксата за промяна на обстоятелствата, вписани в разрешението за извършване на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 4.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата? 4.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? 5. Какъв е броят на вписаните водачи в разрешенията за таксиметров превоз, издадени за територията на общината към 01.11.2022 г.? 5.1. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи към разрешението за таксиметров превоз? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 5.2. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по отписване на водачи от разрешението за таксиметров превоз? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 5.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата? 5.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? Съобразно законовата дефиниция в чл. 3, ал.1 от ЗДОИ, Община Балчик е от задължените субекти по смисъла на цитирания текст. Заявлението съдържа необходимите реквизити по чл. 25, ал. 1 ЗДОИ, поради което подлежи на разглеждане.. Информацията, която желае заявителят е налична и може да бъде представена на заявителя. С оглед гореизложеното и на основание чл. 28, ал. 2 и чл. 34, ал. 1 от Закона за достъп до обществена информация, Р Е Ш И Х: 1. Разрешавам пълен достъп до наличната обществена информация, като предоставям същата в писмо с изх. № ДОИ-15_001/12.12.2022г. 2. Форма за достъп, според която ще бъде предоставена информацията, е съгласно посочената от заявителя- предоставяне по електронен път. 3. Решението и посоченото в т. 1 писмо да бъдат съобщени на заявителя чрез служебна електронна поща на Община Балчик на електронен адрес: admin@taxiclub-bg.eu и чрез Платформата за достъп до обществена информация към Администрацията на Министерски съвет, откъдето е отправено заявлението за ДОИ. Решението да бъде сведено до знанието и до съответните длъжностните лица за сведение и изпълнение. Настоящото решение подлежи на обжалване по реда на АПК пред Административен съд-София град в 14-дневен срок от датата на съобщаването. НИКОЛАЙ АНГЕЛОВ Кмет на Община Балчик

Документи:

1 Няма описание

72

Дата Процес
30.11.2022 21:33 Подаване на заявление
30.11.2022 21:33 Изпратено към деловодна система
01.12.2022 10:00 Потвърждение от деловодна система
12.12.2022 16:14 Крайно решение (Оставено без разглеждане)