Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Добрич от 30.11.2022

Рег. №: 1669837365980-30.11.2022 | Общинска администрация - Добрич | Одобрено | Дата на подаване: 30.11.2022 | Срок:15.12.2022

Юридическо лице |

1. Какъв е броя на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз към 01.11.2022 г.? 1.1. Каква е таксата за регистрация на търговци за извършване на таксиметров превоз? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 1.2. Каква е таксата за издаване на дубликат на удостоверение за регистрация на търговец за извършване на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 1.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата? 1.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? 1.5. Какъв е броя на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз, вписани в регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 2 от същия закон и каква е причината, поради която не са заличени от него? 1.6. Получавани ли са указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на търговци, регистрирани на територията на общината, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 2 от Закона за автомобилните превози? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2. Какъв е броя на автомобилите, вписани в списъците към удостоверенията на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз към 01.11.2022 г.? 2.1. Каква е таксата за вписване на превозно средство в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 2.2. Каква е таксата за отписване на превозно средство от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 2.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата? 2.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? 2.5. В регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози има ли вписани автомобили в списъците към удостоверенията на търговци, регистрирани на територията на общината, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 7, т. 4 от същият закон и каква е причината поради която не са заличени от него? 2.6. Получавани ли са указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на автомобили, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 7, т. 4 от Закона за автомобилните превози? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 3. Какъв е броя на водачите, вписани в списъците към удостоверенията на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз към 01.11.2022 г.? 3.1. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 3.2. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по отписване на водачи от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 3.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата? 3.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? 3.5. В регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози има ли вписани водачи, на които издадените удостоверения за водач на лек таксиметров автомобил са с изтекъл срок на валидност и каква е причината поради която не са заличени от него? 3.6. Получавани ли са указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на водачите с изтекъл срок на валидност на удостоверенията за водач на лек таксиметров автомобил? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 4. Какъв е броя на валидните разрешения за таксиметров превоз, издадени от общината, към 01.11.2022 г.? 4.1. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 4.2. Каква е таксата за промяна на обстоятелствата, вписани в разрешението за извършване на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 4.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата? 4.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 5. Какъв е броят на вписаните водачи в разрешенията за таксиметров превоз, издадени за територията на общината към 01.11.2022 г.? 5.1. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи към разрешението за таксиметров превоз? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 5.2. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по отписване на водачи от разрешението за таксиметров превоз? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 5.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата? 5.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Желая информацията и копия на прилежащата документация да ми бъдат предоставени на електронна поща с адрес: admin@taxiclub-bg.eu

Решение


Дата: 07.12.2022

На основание Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ) и Ваше онлайн заявление за предоставяне на обществена информация, регистрирано в Община град Добрич с вх. рег. №92-80-3/30.11.2022 г., Ви предоставям исканата информация на посочения от Вас електронен адрес, както следва: По т.1. „Какъв е броя на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз към 01.11.2022 г.?“ - Община град Добрич вписва данни в Единен таксиметров регистър - Публичен регистър по чл.12, ал.4 от Закона за автомобилните превози, поддържан от ИА "Автомобилна администрация", публикуван в официалния сайт на Община град Добрич на следния адрес: https://www.dobrich.bg/bg/info_pages/97-%D0%A0%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B8 По т.1.1. „Каква е таксата за регистрация на търговци за извършване на таксиметров превоз? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.“ - Такса: 100.00 лв./бр. поместена е информацията в сайта на адрес: https://www.dobrich.bg/bg/info_pages/16255-13-%d0%b8%d0%b7%d0%b4%d0%b0%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%b5-%d0%bd%d0%b0-%d1%83%d0%b4%d0%be%d1%81%d1%82%d0%be%d0%b2%d0%b5%d1%80%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d0%b5-%d0%b7%d0%b0-%d1%80%d0%b5%d0%b3%d0%b8%d1%81%d1%82 Таксата за извършване на услугата е определена съгласно Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им , поместена на следния адрес: https://www.dobrich.bg/files/upload/obshtinski-savet/zasedanie_18_23022021/6DZ_Naredba_mestni_taksi.pdf и Приложение №1: https://www.dobrich.bg/files/info_pages/Pril_6DZ_Naredba_mestni_taksi.pdf По т.1.2. „Каква е таксата за издаване на дубликат на удостоверение за регистрация на търговец за извършване на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.“ - Такса: 25.00 лв./бр. поместена е информацията в сайта на адрес: https://www.dobrich.bg/bg/info_pages/16257-15-%d0%b8%d0%b7%d0%b4%d0%b0%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%b5-%d0%bd%d0%b0-%d0%b4%d1%83%d0%b1%d0%bb%d0%b8%d0%ba%d0%b0%d1%82-%d0%bd%d0%b0-%d1%83%d0%b4%d0%be%d1%81%d1%82%d0%be%d0%b2%d0%b5%d1%80%d0%b5%d0%bd Таксата за извършване на услугата е определена съгласно Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им , поместена на следния адрес: https://www.dobrich.bg/files/upload/obshtinski-savet/zasedanie_18_23022021/6DZ_Naredba_mestni_taksi.pdf и Приложение №1: https://www.dobrich.bg/files/info_pages/Pril_6DZ_Naredba_mestni_taksi.pdf По т.1.3 „Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугите?“ - Предвидени са възможности за заявяване на бърза услуга за обработка на заявленията. Цените за извършването на бърза услуга са определени в чл.43, ал.3 до ал.5 от Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община град Добрич. Наредбата е публикувана в официалния сайт на Община град Добрич на следния линк: https://www.dobrich.bg/bg/info_pages/12795-%d0%bd%d0%b0%d1%80%d0%b5%d0%b4%d0%b1%d0%b0-%d0%b7%d0%b0-%d0%be%d0%bf%d1%80%d0%b5%d0%b4%d0%b5%d0%bb%d1%8f%d0%bd%d0%b5%d1%82%d0%be-%d0%b8-%d0%b0%d0%b4%d0%bc%d0%b8%d0%bd%d0%b8%d1%81%d1%82%d1%80 По т.1.4. „Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? - Да. Предвидени са. Община град Добрич е присъединена към Единен модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги на държавната администрация, публично оповестен на сайта на Общината. По т.1.5. „Какъв е броя на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз, вписани в регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 2 от същия закон и каква е причината, поради която не са заличени от него?“ - На територията на Община град Добрич няма регистрирани търговци за извършване на таксиметров превоз, вписани в регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 2 от същия закон. По т.1.6. „Получавани ли са указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на търговци, регистрирани на територията на общината, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 2 от Закона за автомобилните превози?“ - В Община град Добрич не са получавани указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване. По т.2. „Какъв е броя на автомобилите, вписани в списъците към удостоверенията на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз към 01.11.2022 г.?“ - Община град Добрич вписва данни в Единен таксиметров регистър - Публичен регистър по чл.12, ал.4 от Закона за автомобилните превози, поддържан от ИА "Автомобилна администрация", публикуван в официалния сайт на Община град Добрич на следния адрес: https://www.dobrich.bg/bg/info_pages/97-%D0%A0%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B8 По т.2.1. „Каква е таксата за вписване на превозно средство в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършване на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.“ - Такса: 50.00 лв./бр. поместена е информацията в сайта на адрес: https://www.dobrich.bg/bg/info_pages/16256-14-%d0%b2%d0%ba%d0%bb%d1%8e%d1%87%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%b5-%d0%b2-%d1%81%d0%bf%d0%b8%d1%81%d1%8a%d0%ba%d0%b0-%d0%bd%d0%b0-%d0%bf%d1%80%d0%b5%d0%b2%d0%be%d0%b7%d0%bd%d0%b8%d1%82%d0%b5-%d1%81 Таксата за извършване на услугата е определена съгласно Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им , поместена на следния адрес: https://www.dobrich.bg/files/upload/obshtinski-savet/zasedanie_18_23022021/6DZ_Naredba_mestni_taksi.pdf и Приложение №1: https://www.dobrich.bg/files/info_pages/Pril_6DZ_Naredba_mestni_taksi.pdf По т.2.2. „Каква е таксата за отписване на превозно средство от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършване на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.“ - Услугата е безплатна. По т.2.3 „Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугите?“ - Предвидени са възможности за заявяване на бърза услуга за обработка на заявленията. Цените за извършването на бърза услуга са определени в чл.43, ал.3 до ал.5 от Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община град Добрич. Наредбата е публикувана в официалния сайт на Община град Добрич на следния линк: https://www.dobrich.bg/bg/info_pages/12795-%d0%bd%d0%b0%d1%80%d0%b5%d0%b4%d0%b1%d0%b0-%d0%b7%d0%b0-%d0%be%d0%bf%d1%80%d0%b5%d0%b4%d0%b5%d0%bb%d1%8f%d0%bd%d0%b5%d1%82%d0%be-%d0%b8-%d0%b0%d0%b4%d0%bc%d0%b8%d0%bd%d0%b8%d1%81%d1%82%d1%80 По т.2.4. „Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? - Да. Предвидени са. Община град Добрич е присъединена към Единен модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги на държавната администрация, публично оповестен на сайта на Общината По т.2.5. „В регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози има ли вписани автомобили в списъците към удостоверенията на търговци, регистрирани на територията на общината, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 7, т. 4 от същият закон и каква е причината поради която не са заличени от него?“ - Не са установени такива. Търговците подават заявления за отписване на автомобили и водачи от списъка към издаденото удостоверение за регистрация, при промяна на обстоятелствата. По т.2.6. „Получавани ли са указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на автомобили, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 7, т. 4 от Закона за автомобилните превози“ - Не. По т.3. „Какъв е броя на водачите, вписани в списъците към удостоверенията на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз към 01.11.2022 г.?“ - Община град Добрич вписва данни в Единен таксиметров регистър - Публичен регистър по чл.12, ал.4 от Закона за автомобилните превози, поддържан от ИА "Автомобилна администрация", публикуван в официалния сайт на Община град Добрич на следния адрес: https://www.dobrich.bg/bg/info_pages/97-%D0%A0%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B8 По т.3.1. „Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.“ - Услугата е безплатна. Има утвърдени образци на заявления. Поместена е информацията в сайта на адрес: https://www.dobrich.bg/bg/info_pages/16256-14-%d0%b2%d0%ba%d0%bb%d1%8e%d1%87%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%b5-%d0%b2-%d1%81%d0%bf%d0%b8%d1%81%d1%8a%d0%ba%d0%b0-%d0%bd%d0%b0-%d0%bf%d1%80%d0%b5%d0%b2%d0%be%d0%b7%d0%bd%d0%b8%d1%82%d0%b5-%d1%81 По т.3.2. „Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по отписване на водачи от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.“ - Услугата е безплатна. Има утвърдени образци на заявления. Поместена е информацията в сайта на адрес: https://www.dobrich.bg/bg/info_pages/16256-14-%d0%b2%d0%ba%d0%bb%d1%8e%d1%87%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%b5-%d0%b2-%d1%81%d0%bf%d0%b8%d1%81%d1%8a%d0%ba%d0%b0-%d0%bd%d0%b0-%d0%bf%d1%80%d0%b5%d0%b2%d0%be%d0%b7%d0%bd%d0%b8%d1%82%d0%b5-%d1%81 По т.3.3 „Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугите?“ - Не приложимо. По т.3.4. „Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? - Да. Предвидени са. Община град Добрич е присъединена към Единен модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги на държавната администрация, публично оповестен на сайта на Общината По т.3.5. „В регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози има ли вписани водачи, на които издадените удостоверения за водач на лек таксиметров автомобил са с изтекъл срок на валидност и каква е причината поради която не са заличени от него?“ - Не са установени такива. Търговците подават заявления за отписване на автомобили и водачи от списъка към издаденото удостоверение за регистрация, при промяна на обстоятелствата. По т.3.6. „Получавани ли са указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на водачите с изтекъл срок на валидност на удостоверенията за водач на лек таксиметров автомобил?“ - Не са получавани. По т.4. „Какъв е броя на валидните разрешения за таксиметров превоз, издадени от общината, към 01.11.2022 г.?“ - Община град Добрич вписва данни в Единен таксиметров регистър - Публичен регистър по чл.12, ал.4 от Закона за автомобилните превози, поддържан от ИА "Автомобилна администрация", публикуван в официалния сайт на Община град Добрич на следния адрес: https://www.dobrich.bg/bg/info_pages/97-%D0%A0%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B8 Към 01.11.2022 г. са издадени 319 броя разрешения за таксиметров превоз на пътници на територията на Община град Добрич. По т.4.1. „Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.“ - Поместена е информация в сайта на адрес: https://www.dobrich.bg/bg/info_pages/765-8-%d0%b8%d0%b7%d0%b4%d0%b0%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%b5-%d0%bd%d0%b0-%d1%80%d0%b0%d0%b7%d1%80%d0%b5%d1%88%d0%b8%d1%82%d0%b5%d0%bb%d0%bd%d0%be-%d0%b7%d0%b0-%d0%b8%d0%b7%d0%b2%d1%8a%d1%80%d1%88%d0%b2 - https://www.dobrich.bg/bg/info_pages/764-9-%d0%b8%d0%b7%d0%b4%d0%b0%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%b5-%d0%bd%d0%b0-%d1%81%d1%82%d0%b8%d0%ba%d0%b5%d1%80-%d1%81-%d1%85%d0%be%d0%bb%d0%be%d0%b3%d1%80%d0%b0%d0%bc%d0%b5%d0%bd-%d0%b7%d0%bd%d0%b0%d0%ba Процедурата е утвърдена със Заповед №1434 от 08.12.2017г. на кмета на Община град Добрич. Таксата за извършване на услугата „Издаване на разрешение за извършване на таксиметров превоз на пътници и водоустойчив светлоотразителен стикер, защитен с холограма“ е утвърдена в Наредбата за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община град Добрич, приета с Решение № 10-7 от 31 Юли 2012 година на Общински съвет град Добрич. Цената на услугата не е променян след 2011 година и е както следва: - Разрешение за извършване на таксиметров превоз - 15 лв. без ДДС - Водоустойчив светлоотразителен стикер, защитен с холограма – 10 лв. без ДДС По т.4.2. „Каква е таксата за промяна на обстоятелствата, вписани в разрешението за извършване на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.“ - Услугата е безплатна. По т.4.3 „Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугите?“ - Не е приложимо. По т.4.4. „Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? - Да. Предвидени са. Община град Добрич е присъединена към Единен модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги на държавната администрация, публично оповестен на сайта на Общината По т.5 „Какъв е броят на вписаните водачи в разрешенията за таксиметров превоз, издадени за територията на общината към 01.11.2022 г.?“ - Община град Добрич вписва данни в Единен таксиметров регистър - Публичен регистър по чл.12, ал.4 от Закона за автомобилните превози, поддържан от ИА "Автомобилна администрация", публикуван в официалния сайт на Община град Добрич на следния адрес: https://www.dobrich.bg/bg/info_pages/97-%D0%A0%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B8 Вписаните водачи в разрешенията за таксиметров превоз, издадени за територията на общината към 01.11.2022 г. са 110 броя. По т.5.1. „Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи към разрешението за таксиметров превоз? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.“ - Услугата е безплатна. Поместена е информация в сайта на адрес: https://www.dobrich.bg/bg/info_pages/765-8-%d0%b8%d0%b7%d0%b4%d0%b0%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%b5-%d0%bd%d0%b0-%d1%80%d0%b0%d0%b7%d1%80%d0%b5%d1%88%d0%b8%d1%82%d0%b5%d0%bb%d0%bd%d0%be-%d0%b7%d0%b0-%d0%b8%d0%b7%d0%b2%d1%8a%d1%80%d1%88%d0%b2 - https://www.dobrich.bg/bg/info_pages/764-9-%d0%b8%d0%b7%d0%b4%d0%b0%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%b5-%d0%bd%d0%b0-%d1%81%d1%82%d0%b8%d0%ba%d0%b5%d1%80-%d1%81-%d1%85%d0%be%d0%bb%d0%be%d0%b3%d1%80%d0%b0%d0%bc%d0%b5%d0%bd-%d0%b7%d0%bd%d0%b0%d0%ba По т.5.2. „Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по отписване на водачи от разрешението за таксиметров превоз? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.“ - Виж т.5.1. Услугата е безплатна. По т.5.3 „Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугите?“ - Не е приложимо. По т.5.4. „Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? - Да. Предвидени са. Община град Добрич е присъединена към Единен модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги на държавната администрация, публично оповестен на сайта на Общината

45

Дата Процес
30.11.2022 21:42 Подаване на заявление
30.11.2022 21:42 Изпратено към деловодна система
01.12.2022 08:14 Потвърждение от деловодна система
07.12.2022 14:37 Крайно решение (Оставено без разглеждане)