Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Роман от 01.12.2022
Рег. №:
1669891544787-01.12.2022 | Общинска администрация - Роман | Одобрено |
Дата на подаване: 01.12.2022 |
Срок:15.12.2022
Уважаеми г-н/г-жо кмет,
Сдружение СОЛАРНА АКАДЕМИЯ БЪЛГАРИЯ е новосформирана професионална организация, чиято главна цел е да бъде платформа за споделяне на опит и знания между нейните членове, предприемане на важни стъпки за подобряване на средата за развитие на енергийния сектор в България и да осигурява подкрепа на образованието в сектора.
С цел подобряване бизнес климата в България започваме инициатива за предложения за промени в нормативната уредба, регулираща режима и целия процес по издаване на документи и изграждане на една ФЕЦ. За целта ни е необходима информация относно издадените разрешителни за строеж за фотоволтаични централи на територията на Вашата община.
Моля, основание чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация, да предоставите следната информация от обществен интерес, както следва:
1. Колко разрешителни за строеж има издадени за 2022 г. за фотоволтаични централи ?
2. Колко разрешителни за строеж има издадени за 2021 г. за фотоволтаични централи ?
3. Колко разрешителни за строеж има издадени за 2020 г. за фотоволтаични централи ?
4. Колко на брой са издадените разрешителни за фотоволтаични централи за собствени нужди за 2021 г. ?
5. Колко на брой са издадените разрешителни за фотоволтаични централи за собствени нужди за 2022 г. ?
6. Колко на брой са издадените разрешителни за фотоволтаични централи за продажба на произведената електроенергия за 2021 г. ?
7. Колко на брои са издадените разрешителни за фотоволтаични централи за продажба на произведената електроенергия за 2022 г. ?
8. Колко от издадените разрешителни са за обекти трета категория и колко за шеста категория по смисъла на ЗУТ?
9. Колко от издадените разрешителни за 2022 са на юридически лица и колко на физически лица ?
10. Да предоставят информация за броя на издадените разрешителни по населени места в общината за периода 2020 – 2022 г. ?
11. Колко от издените разрешителни е било необходимо да се съгласуват с РИОСВ през календарната 2022 г. ?
1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „СОЛАРНА АКАДЕМИЯ БЪЛГАРИЯ“, с ЕИК: 206759091, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин, п.к. 2100, ул. „Лесновска“ № 7.
2) Моля, на основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация, исканата информация да ми бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – info@solaracademy.bg – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен.
3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин, п.к. 2100, ул. „Лесновска“ № 7.
Настоящото заявление адресирам и подавам до Кмета на Общината, като се надявам да бъде уважено от него.
С уважение,
инж. Веселин Тодоров
(Председател на УС на Соларна Академия България)
Решение
Дата: 13.12.2022
РЕШЕНИЕ №РЗДОИ- 5/13.12.2022 г. На основание чл.3, ал.1, чл. 28, ал.1 и чл.34 от ЗДОИ, във връзка със Заявление, с вх. №ДИ-6/01.12.2022 г., подадено чрез платформата за ДОИ, с УРИ №1669891544787-01.12.2022 г. от Соларна Академия България, с ЕИК 206759091, представлявана от инж. Веселин Тодоров, Председател на УС, с адрес на управление: Област София, общ. Елин Пелин, гр. Елин Пелин, п.код 2100, ул. „Лесновска“ № 7, като взех предвид, че със заявлението се иска предоставяне на информация по реда на ЗДОИ ПРЕДОСТАВЯМ: Пълен достъп до следната информация от обществен интерес, събирана, създадена и съхранявана в Община Роман: 1. 9 броя разрешителни; 2. 3 броя; 3. 0 броя; 4. Община Роман не събира, създава и съхранява такава информация; 5. Община Роман не събира, създава и съхранява такава информация; 6. Община Роман не събира, създава и съхранява такава информация; 7. Община Роман не събира, създава и съхранява такава информация; 8. Община Роман не събира, създава и съхранява такава информация; 9. ІІІ-та категория -3 бр.; VІ-та категория -9 бр. 10. ЮРИДИЧЕСКИ ЛИЦА- 1 БР.; ФИЗИЧЕСКИ ЛИЦА- 11 БР. - гр.Роман-1 бр., с.Кунино-3 бр., с.Хубавене- 3 бр., с.Караш - 1 бр., с.Синьо бърдо - 1 бр., с.Камено поле - 3 бр.; 11. 3 броя разрешителни. 2. Обществената информация да се предостави в следната форма: съгласно предпочетената от заявителя форма: чл.26, ал.1, т.4, посочена в заявлението за ДОИ: копия, предоставени по електронен път, или интернет адрес, където се съхраняват или са публикувани данните. 3. За предоставянето на информация по чл.26, ал.1, т.4 от ЗДОИ, съгласно чл. 35, ал.3 от ЗДОИ „Когато заявителят е поискал достъпът до информация да му бъде предоставен по електронен път и е посочил адрес на електронна поща за получаването, органът изпраща на посочения адрес на електронна поща решението за предоставянето на достъп заедно с копие от информацията или интернет адреса, на който се съдържат данните. В тези случаи не се съставя протоколът по ал. 2 и не се заплащат разходи по предоставянето.“ 4. Документите се състоят от общо 2 /две/ страници. Решението да се изпрати на заявителя на посочения електронен адрес. Контрол по изпълнението на решението ще изпълнявам лично. Настоящото решение да се сведе до знанието на Директор на Дирекция АПИО и Секретаря на Община Роман. Решението подлежи на обжалване пред Административен съд - Враца по реда на АПК в 14-дневен срок от неговото получаване. Решението се състои от 2 (две) страници. ВАЛЕРИ РОЛАНСКИ (П) Зам.-кмет на Община Роман45
Дата | Процес |
---|---|
01.12.2022 12:45 | Подаване на заявление |
01.12.2022 12:45 | Изпратено към деловодна система |
01.12.2022 13:10 | Потвърждение от деловодна система |
13.12.2022 16:58 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |