Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Балчик от 01.12.2022
Рег. №:
1669891747596-01.12.2022 | Общинска администрация - Балчик | Одобрено |
Дата на подаване: 01.12.2022 |
Срок:15.12.2022
Уважаеми г-н/г-жо кмет,
Сдружение СОЛАРНА АКАДЕМИЯ БЪЛГАРИЯ е новосформирана професионална организация, чиято главна цел е да бъде платформа за споделяне на опит и знания между нейните членове, предприемане на важни стъпки за подобряване на средата за развитие на енергийния сектор в България и да осигурява подкрепа на образованието в сектора.
С цел подобряване бизнес климата в България започваме инициатива за предложения за промени в нормативната уредба, регулираща режима и целия процес по издаване на документи и изграждане на една ФЕЦ. За целта ни е необходима информация относно издадените разрешителни за строеж за фотоволтаични централи на територията на Вашата община.
Моля, основание чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация, да предоставите следната информация от обществен интерес, както следва:
1. Колко разрешителни за строеж има издадени за 2022 г. за фотоволтаични централи ?
2. Колко разрешителни за строеж има издадени за 2021 г. за фотоволтаични централи ?
3. Колко разрешителни за строеж има издадени за 2020 г. за фотоволтаични централи ?
4. Колко на брой са издадените разрешителни за фотоволтаични централи за собствени нужди за 2021 г. ?
5. Колко на брой са издадените разрешителни за фотоволтаични централи за собствени нужди за 2022 г. ?
6. Колко на брой са издадените разрешителни за фотоволтаични централи за продажба на произведената електроенергия за 2021 г. ?
7. Колко на брои са издадените разрешителни за фотоволтаични централи за продажба на произведената електроенергия за 2022 г. ?
8. Колко от издадените разрешителни са за обекти трета категория и колко за шеста категория по смисъла на ЗУТ?
9. Колко от издадените разрешителни за 2022 са на юридически лица и колко на физически лица ?
10. Да предоставят информация за броя на издадените разрешителни по населени места в общината за периода 2020 – 2022 г. ?
11. Колко от издените разрешителни е било необходимо да се съгласуват с РИОСВ през календарната 2022 г. ?
1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „СОЛАРНА АКАДЕМИЯ БЪЛГАРИЯ“, с ЕИК: 206759091, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин, п.к. 2100, ул. „Лесновска“ № 7.
2) Моля, на основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация, исканата информация да ми бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – info@solaracademy.bg – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен.
3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин, п.к. 2100, ул. „Лесновска“ № 7.
Настоящото заявление адресирам и подавам до Кмета на Общината, като се надявам да бъде уважено от него.
С уважение,
инж. Веселин Тодоров
(Председател на УС на Соларна Академия България)
Решение
Дата: 09.12.2022
РЕШЕНИЕ No 16 09.12.2022г., гр. Балчик Подписаният Николай Добрев Ангелов – Кмет на Община Балчик, като разгледах заявление за достъп до обществена информация, подадено от Сдружение „Соларна академия България“ с ЕИК: 206759091, представлявано от инж. Веселин Тодоров, със седалище и адрес за кореспонденция: гр. Елин Пелин, п.к. 2100, ул. „Лесновска“ No7, чрез Платформата за достъп на обществена към Администрацията на Министерски съвет с No УРИ 1669891747596-01.12.2022 г. и заведено в деловодната система на Община Балчик с вх. NoДОИ-16/01.12.2022 г., взех предвид следното от фактическа и правна страна: Заявителят отправя искане за предоставяне на обществена информация под формата на 11 въпроса, подробно описани в заявлението и посочени по-долу: 1. Колко разрешителни за строеж има издадени за 2022 г. за фотоволтаични централи ? 2. Колко разрешителни за строеж има издадени за 2021 г. за фотоволтаични централи ? 3. Колко разрешителни за строеж има издадени за 2020 г. за фотоволтаични централи ? 4. Колко на брой са издадените разрешителни за фотоволтаични централи за собствени нужди за 2021 г. ? 5. Колко на брой са издадените разрешителни за фотоволтаични централи за собствени нужди за 2022 г. ? 6. Колко на брой са издадените разрешителни за фотоволтаични централи за продажба на произведената електроенергия за 2021 г. ? 7. Колко на брои са издадените разрешителни за фотоволтаични централи за продажба на произведената електроенергия за 2022 г. ? 8. Колко от издадените разрешителни са за обекти трета категория и колко за шеста категория по смисъла на ЗУТ? 9. Колко от издадените разрешителни за 2022 са на юридически лица и колко на физически лица ? 10. Да предоставят информация за броя на издадените разрешителни по населени места в общината за периода 2020 – 2022 г. ? 11. Колко от издадените разрешителни е било необходимо да се съгласуват с РИОСВ през календарната 2022 г. ? Съобразно законовата дефиниция в чл. 3, ал.1 от ЗДОИ, Община Балчик е от задължените субекти по смисъла на цитирания текст. Заявлението съдържа необходимите реквизити по чл. 25, ал. 1 ЗДОИ. Информацията, която желае заявителят е налична и може да бъде представена на заявителя под формата на справка. С оглед гореизложеното и на основание чл. 28, ал. 2 и чл. 34, ал. 1 от Закона за достъп до обществена информация, Р Е Ш И Х: 1. Разрешавам пълен достъп до наличната обществена информация, като предоставям същата в писмо с изх. No ДОИ-16_001/09.12.2022 г, обективирана под формата на справка. 2. Форма за достъп, според която ще бъде предоставена информацията, е съгласно посочената от заявителя- предоставяне по електронен път. 3. Решението и посоченото в т. 1 писмо да бъдат съобщени на заявителя чрез служебна електронна поща на Община Балчик на електронен адрес: info@solaracademy.bg и чрез Платформата за достъп до обществена информация към Администрацията на Министерски съвет, откъдето е отправено заявлението за ДОИ. Решението да бъде сведено до знанието и до съответните длъжностните лица за сведение и изпълнение. Настоящото решение подлежи на обжалване по реда на АПК пред Административен съд-София област в 14-дневен срок от датата на съобщаването. НИКОЛАЙ АНГЕЛОВ Кмет на Община БалчикДокументи:
1 | 1669891747596-01.12.2022 г. |
59
Дата | Процес |
---|---|
01.12.2022 12:49 | Подаване на заявление |
01.12.2022 12:49 | Изпратено към деловодна система |
01.12.2022 14:50 | Потвърждение от деловодна система |
09.12.2022 15:27 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |