Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Долна Митрополия от 02.12.2022
Рег. №:
1669965585958-02.12.2022 | Общинска администрация - Долна Митрополия | Одобрено |
Дата на подаване: 02.12.2022 |
Срок:16.12.2022
Уважаеми г-н/г-жо кмет,
Сдружение СОЛАРНА АКАДЕМИЯ БЪЛГАРИЯ е новосформирана професионална организация, чиято главна цел е да бъде платформа за споделяне на опит и знания между нейните членове, предприемане на важни стъпки за подобряване на средата за развитие на енергийния сектор в България и да осигурява подкрепа на образованието в сектора.
С цел подобряване бизнес климата в България започваме инициатива за предложения за промени в нормативната уредба, регулираща режима и целия процес по издаване на документи и изграждане на една ФЕЦ. За целта ни е необходима информация относно издадените разрешителни за строеж за фотоволтаични централи на територията на Вашата община.
Моля, основание чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация, да предоставите следната информация от обществен интерес, както следва:
1. Колко разрешителни за строеж има издадени за 2022 г. за фотоволтаични централи ?
2. Колко разрешителни за строеж има издадени за 2021 г. за фотоволтаични централи ?
3. Колко разрешителни за строеж има издадени за 2020 г. за фотоволтаични централи ?
4. Колко на брой са издадените разрешителни за фотоволтаични централи за собствени нужди за 2021 г. ?
5. Колко на брой са издадените разрешителни за фотоволтаични централи за собствени нужди за 2022 г. ?
6. Колко на брой са издадените разрешителни за фотоволтаични централи за продажба на произведената електроенергия за 2021 г. ?
7. Колко на брои са издадените разрешителни за фотоволтаични централи за продажба на произведената електроенергия за 2022 г. ?
8. Колко от издадените разрешителни са за обекти трета категория и колко за шеста категория по смисъла на ЗУТ?
9. Колко от издадените разрешителни за 2022 са на юридически лица и колко на физически лица ?
10. Да предоставят информация за броя на издадените разрешителни по населени места в общината за периода 2020 – 2022 г. ?
11. Колко от издените разрешителни е било необходимо да се съгласуват с РИОСВ през календарната 2022 г. ?
1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „СОЛАРНА АКАДЕМИЯ БЪЛГАРИЯ“, с ЕИК: 206759091, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин, п.к. 2100, ул. „Лесновска“ № 7.
2) Моля, на основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация, исканата информация да ми бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – info@solaracademy.bg – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен.
3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин, п.к. 2100, ул. „Лесновска“ № 7.
Настоящото заявление адресирам и подавам до Кмета на Общината, като се надявам да бъде уважено от него.
С уважение,
инж. Веселин Тодоров
(Председател на УС на Соларна Академия България)
Решение
Дата: 15.12.2022
Р Е Ш Е Н И Е № 12 14.12.2022 г. гр. Долна Митрополия На основание чл. 3, ал. 1, чл. 28, ал. 2 и чл. 34, ал. 1 от Закона за достъп до обществена информация, във връзка със Заявление от Сдружение „Соларна академия България“, ЕИК 206759091 със седалище и адрес на управление: гр. София, общ. Елин Пелин, гр. Елин Пелин, ул. „Лесновска“ № 7, получено чрез писмо с вх. № РД-14-9417/02.12.2022 г., като взех предвид, че със същото се иска предоставяне на информация, която е обществена и по вид служебна по смисъла на чл. 11 ЗДОИ, съгласно който – „Служебна е информацията, която се събира, създава и съхранява във връзка с официалната информация, както и по повод дейността на органите и на техните администрации“ и във връзка с чл.13,ал.1 от ЗДОИ Н А Р Е Ж Д А М: 1. Да бъде предоставен пълен достъп до исканата обществена информация, създадена в Община Долна Митрополия, чрез писмо, в което се предоставя на заявителя, следната информация: 1.1. Броят на разрешителните за строеж, издадени през 2022 г. за фотоволтаични централи. 1.2. Броят на разрешителните за строеж, издадени през 2021 г. за фотоволтаични централи. 1.3. Броят на разрешителните за строеж, издадени през 2020 г. за фотоволтаични централи. 1.4. Броят на издадените разрешителни за фотоволтаични централи за собствени нужди за 2021 г. 1.5. Броят на издадените разрешителни за фотоволтаични централи за собствени нужди за 2022 г. 1.6. Брой на издадените разрешителни за фотоволтаични централи за продажба на произведената електроенергия за 2021 г. 1.7. Брой на издадените разрешителни за фотоволтаични централи за продажба на произведената електроенергия за 2022 г. 1.8. Посочване на броя на издадените разрешителни за обекти трета категория и броя на издадените разрешителни за обекти шеста категория, по смисъла на Закон за устройство на територията /ЗУТ/. 1.9. Посочване на броя на издадените разрешителни за 2022 г. на юридически лица, както и посочване на броя на издадените разрешителни на физически лица. 1.10. Предоставяне на информация, относно броя на издадените разрешителни по населени места в Община Долна Митрополия, за периода 2020 -2022г. 1.11. Посочване на броя на издадените разрешителни, за които е било нужно да се съгласуват с РИОС, през календарната 2022 г. 2. Достъпът на заявителя до исканата информация да се осигури ведно с настоящото Решение. 3. Обществената информация да се предостави на електронната поща на заявителя –info@solaracademy.bg. 4. Решението да се изпрати на гореописаната електронна поща на заявителя. 5. За предоставената информация не се дължи такса. 6. Контрол по изпълнението възлагам на Десислава Манова – Секретар на община Долна Митрополия. 7. Настоящото решение да се сведе до знанието на Десислава Манова – Секретар на община Долна Митрополия, Снежина Найденова – Началник на отдел „Човешки ресурси и бюджет“ и Антония Якимова – Ст. юрисконсулт за сведение и изпълнение. 8. Решението подлежи на обжалване в 14-дневен срок пред Административен съд – гр. Плевен по реда на Административно-процесулания кодекс. Поля Цоновска Кмет на община Долна Митрополия75
Дата | Процес |
---|---|
02.12.2022 09:19 | Подаване на заявление |
02.12.2022 09:19 | Изпратено към деловодна система |
02.12.2022 09:40 | Потвърждение от деловодна система |
15.12.2022 14:06 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |