Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Чепеларе от 06.12.2022
Рег. №:
1670279065869-06.12.2022 | Общинска администрация - Чепеларе | Оставено без разглеждане |
Дата на подаване: 06.12.2022 |
Срок:20.12.2022
1. Какъв е броя на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз към 01.12.2022 г.?
1.1. Каква е таксата за регистрация на търговци за извършване на таксиметров превоз? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
1.2. Каква е таксата за издаване на дубликат на удостоверение за регистрация на търговец за извършване на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
1.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата?
1.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги?
1.5. Какъв е броя на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз, вписани в регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 2 от същия закон и каква е причината, поради която не са заличени от него?
1.6. Получавани ли са указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на търговци, регистрирани на територията на общината, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 2 от Закона за автомобилните превози?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. Какъв е броя на автомобилите, вписани в списъците към удостоверенията на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз към 01.12.2022 г.?
2.1. Каква е таксата за вписване на превозно средство в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
2.2. Каква е таксата за отписване на превозно средство от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
2.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата?
2.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги?
2.5. В регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози има ли вписани автомобили в списъците към удостоверенията на търговци, регистрирани на територията на общината, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 7, т. 4 от същият закон и каква е причината поради която не са заличени от него?
2.6. Получавани ли са указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на автомобили, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 7, т. 4 от Закона за автомобилните превози?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3. Какъв е броя на водачите, вписани в списъците към удостоверенията на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз към 01.12.2022 г.?
3.1. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
3.2. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по отписване на водачи от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
3.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата?
3.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги?
3.5. В регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози има ли вписани водачи, на които издадените удостоверения за водач на лек таксиметров автомобил са с изтекъл срок на валидност и каква е причината поради която не са заличени от него?
3.6. Получавани ли са указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на водачите с изтекъл срок на валидност на удостоверенията за водач на лек таксиметров автомобил?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4. Какъв е броя на валидните до 31.12.2022 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?
4.1. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
4.2. Каква е таксата за промяна на обстоятелствата, вписани в разрешението за извършване на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
4.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата?
4.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5. Какъв е броят на вписаните водачи във валидните до 31.12.2022 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината??
5.1. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи към разрешението за таксиметров превоз? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
5.2. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по отписване на водачи от разрешението за таксиметров превоз? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
5.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата?
5.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Желая информацията и копия на прилежащата документация да ми бъдат предоставени на електронна поща с адрес: admin@taxiclub-bg.eu
Решение
Дата: 01.02.2023
Причина за оставяне без разглеждане:
РЕШЕНИЕ за оставяне без разглеждане на Заявление за достъп до обществена информация № 1 гр. Чепеларе, 26.01.2023 г. Подписаният БОРАН СМИЛКОВ ХАДЖИЕВ – КМЕТ НА ОБЩИНА ЧЕПЕЛАРЕ, разгледах заявление за предоставяне на достъп до обществена информация постъпило през ПЛАТФОРМА ЗА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ с УРИ 1670279065869-06.12.2022, заведено с вх. № 63-00-182/06.12.2022 г., подадено от СНЦ "ТАКСИ КЛУБ - БЪЛГАРИЯ", Гр. София, ж.к. "Младост" 1, ул. "Въртопо" 47, Телефон: 0893324179 и ел. поща: admin@taxiclub-bg.eu и взех предвид следното от фактическа и правна страна: Заявителят отправя искане за предоставяне на достъп до обществена информация, като му се предостави следната информация: 1. Какъв е броя на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз към 01.12.2022 г.? 1.1. Каква е таксата за регистрация на търговци за извършване на таксиметров превоз? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 1.2. Каква е таксата за издаване на дубликат на удостоверение за регистрация на търговец за извършване на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 1.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата? 1.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? 1.5. Какъв е броя на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз, вписани в регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 2 от същия закон и каква е причината, поради която не са заличени от него? 1.6. Получавани ли са указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на търговци, регистрирани на територията на общината, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 2 от Закона за автомобилните превози? 2. Какъв е броя на автомобилите, вписани в списъците към удостоверенията на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз към 01.12.2022 г.? 2.1. Каква е таксата за вписване на превозно средство в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 2.2. Каква е таксата за отписване на превозно средство от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 2.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата? 2.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? 2.5. В регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози има ли вписани автомобили в списъците към удостоверенията на търговци, регистрирани на територията на общината, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 7, т. 4 от същият закон и каква е причината поради която не са заличени от него? 2.6. Получавани ли са указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на автомобили, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 7, т. 4 от Закона за автомобилните превози? 3. Какъв е броя на водачите, вписани в списъците към удостоверенията на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз към 01.12.2022 г.? 3.1. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 3.2. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по отписване на водачи от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 3.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата? 3.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? 3.5. В регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози има ли вписани водачи, на които издадените удостоверения за водач на лек таксиметров автомобил са с изтекъл срок на валидност и каква е причината поради която не са заличени от него? 3.6. Получавани ли са указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на водачите с изтекъл срок на валидност на удостоверенията за водач на лек таксиметров автомобил? 4. Какъв е броя на валидните до 31.12.2022 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината? 4.1. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 4.2. Каква е таксата за промяна на обстоятелствата, вписани в разрешението за извършване на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 4.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата? 4.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? 5. Какъв е броят на вписаните водачи във валидните до 31.12.2022 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?? 5.1. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи към разрешението за таксиметров превоз? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 5.2. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по отписване на водачи от разрешението за таксиметров превоз? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 5.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата? 5.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? Заявителят посочва, че предпочитаната форма за предоставяне на достъп до исканата информация е: информацията и документи да бъдат предоставени по електронен път на електронен адрес admin@taxiclub-bg.eu . На 20.12.2022 г. на посочената ел. поща: admin@taxiclub-bg.eu и в през ПЛАТФОРМА ЗА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ до СНЦ "ТАКСИ КЛУБ - БЪЛГАРИЯ", е изпратено писмо с изх. № 63-00-182-001/20.12.2022 год.г., с което на основание чл. 29, ал. 1 от Закона за достъп до обществена информация /ЗДОИ/ е изискано уточняване предмета на исканата обществена информация. В 30-дневния срок, който е изтекъл на 20.01.2023 г., не е постъпило писмо от СНЦ "ТАКСИ КЛУБ - БЪЛГАРИЯ", с което да се уточнява предмета на исканата обществена информация. С оглед гореизложеното и на основание чл. 29, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация Р Е Ш И Х: ОСТАВЯМ БЕЗ РАЗГЛЕЖДАНЕ заявление за предоставяне на достъп до обществена информация постъпило през ПЛАТФОРМА ЗА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ с УРИ 1670279065869-06.12.2022, заведено с вх. № 63-00-182/06.12.2022 г., подадено от СНЦ "ТАКСИ КЛУБ - БЪЛГАРИЯ", Гр. София, ж.к. "Младост" 1, ул. "Въртопо" 47, Телефон: 0893324179 и ел. поща: admin@taxiclub-bg.eu . БОРАН ХАДЖИЕВ Кмет на Община Чепеларе66
Дата | Процес |
---|---|
06.12.2022 00:24 | Подаване на заявление |
06.12.2022 00:24 | Изпратено към деловодна система |
06.12.2022 09:20 | Потвърждение от деловодна система |
20.12.2022 09:23 | Искане на допълнителна информация |
01.02.2023 09:02 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |