Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Плевен от 06.12.2022

Рег. №: 1670281379273-06.12.2022 | Общинска администрация - Плевен | Одобрено | Дата на подаване: 06.12.2022 | Срок:20.12.2022

Юридическо лице |

1. Какъв е броя на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз към 01.12.2022 г.? 1.1. Каква е таксата за регистрация на търговци за извършване на таксиметров превоз? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 1.2. Каква е таксата за издаване на дубликат на удостоверение за регистрация на търговец за извършване на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 1.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата? 1.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? 1.5. Какъв е броя на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз, вписани в регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 2 от същия закон и каква е причината, поради която не са заличени от него? 1.6. Получавани ли са указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на търговци, регистрирани на територията на общината, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 2 от Закона за автомобилните превози? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2. Какъв е броя на автомобилите, вписани в списъците към удостоверенията на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз към 01.12.2022 г.? 2.1. Каква е таксата за вписване на превозно средство в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 2.2. Каква е таксата за отписване на превозно средство от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 2.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата? 2.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? 2.5. В регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози има ли вписани автомобили в списъците към удостоверенията на търговци, регистрирани на територията на общината, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 7, т. 4 от същият закон и каква е причината поради която не са заличени от него? 2.6. Получавани ли са указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на автомобили, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 7, т. 4 от Закона за автомобилните превози? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 3. Какъв е броя на водачите, вписани в списъците към удостоверенията на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз към 01.12.2022 г.? 3.1. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 3.2. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по отписване на водачи от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 3.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата? 3.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? 3.5. В регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози има ли вписани водачи, на които издадените удостоверения за водач на лек таксиметров автомобил са с изтекъл срок на валидност и каква е причината поради която не са заличени от него? 3.6. Получавани ли са указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на водачите с изтекъл срок на валидност на удостоверенията за водач на лек таксиметров автомобил? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 4. Какъв е броя на валидните до 31.12.2022 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината? 4.1. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 4.2. Каква е таксата за промяна на обстоятелствата, вписани в разрешението за извършване на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 4.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата? 4.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 5. Какъв е броят на вписаните водачи във валидните до 31.12.2022 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?? 5.1. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи към разрешението за таксиметров превоз? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 5.2. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по отписване на водачи от разрешението за таксиметров превоз? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 5.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата? 5.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Желая информацията и копия на прилежащата документация да ми бъдат предоставени на електронна поща с адрес: admin@taxiclub-bg.eu

Решение


Промяна след крайно решение

Дата: 13.12.2022

на основание чл. 26, ал. 1, т. 4, 28, ал. 2 във връзка с чл. 27, ал. 1, чл. 34 и чл. 35, ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация, Р Е Ш И Х : І. ПРЕДОСТАВЯМ пълен достъп до следната обществена информация: 1. Към 01.12.2022г. регистрираните на територията на община Плевен търговци за извършване на таксиметров превоз на пътници са - 86 бр., Информация публично достъпна в Единен таксиметров регистър на адреси: Единен таксиметров регистър (uslugi.io) или https://taxireg.uslugi.io/pub/register. 1.1. Таксата за регистрация на търговец е в размер на 100.00 лв., нормативно регламентирана в Наредба № 17 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Плевен (нова, пр с Решение № 705/25.09.2017 г., изм. с Решения 883/ 29.03.2018 г., № 1056/30.08.2018 г., № 1395/25.07.2019 г., № 146/19.03.2020 г., № 164/30.04.2020 г., № 347/12.11.2020 г., № 421/28.01.2021 г., № 518/29.04.2021 г., № 587/24.06.2021 г., № 746/22.12.2021 г., № 827/31.03.2022 г. № 949/30.06.2022 г.), в съответствие с цените действащи на национално ниво съгласно Тарифа № 5, (чл. 100) за таксите, които се събират в системата на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията (МТИТС). Наредба № 17 публично достъпна на линк: https://obs.pleven.bg/bg/naredbi/naredba-17-za-opredelyaneto-i-administriraneto-na-mestnite-taksi-i-tseni-na-uslugi-na-teritoriyata-na-obshtina-pleven 1.2. Таксата за издаване на дубликат на удостоверение за регистрация е в размер на 10.00 лв., регламентирана в Наредба № 17 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Плевен (нова, пр с Решение № 705/25.09.2017 г., изм. с Решения 883/29.03.2018 г., № 1056/30.08.2018 г., № 1395/25.07.2019 г., № 146/19.03.2020 г., № 164/ 30.04.2020 г., № 347/12.11.2020 г., № 421/28.01.2021 г., № 518/29.04.2021 г., № 587/24.06.2021 г., № 746/ 22.12.2021 г., № 827/31.03.2022 г., № 949/30.06.2022 г.), в съответствие с цените действащи на национално ниво съгласно Тарифа № 5, (чл. 100) за таксите, които се събират в системата на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията (МТИТС). 1.3. Няма предвидена възможност за бърза и/или експресна обработка на заявленията. Срокът за обработка е 14 дни. 1.4. Подробно разписана процедура и електронно заявяване на услугите на линкове: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/uslugi/obshtina?mId=391&q=594 - Услуга 594 Издаване на удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз на пътници. https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/uslugi/obshtina?mId=391&q=815 - Услуга 815 Издаване на дубликат на удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз на пътници. 1.5. От регистрираните на територията на общината 86 броя търговци, 18бр. не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 2, т. 2 от ЗАП. Същите не са заличени, тъй като не се подадени заявления за прекратяване на правата, произтичащи от удостоверението за регистрация за извършване на таксиметров превоз на пътници. В регистъра са видими и 14бр. търговци с прекратени, със заповед на кмета, удостоверения за регистрация. След отразяване на прекратяването на удостоверения в регистъра, не следва автоматично заличаване и остават в списъка. 1.6. Не са получавани указания от ИА „Автомобилна администрация“ за служебно отписване от регистъра на търговци. 2. Информация по този въпрос е публично достъпна в Единен таксиметров регистър, на интернет адреси: Единен таксиметров регистър (uslugi.io) или https://taxireg.uslugi.io/pub/register. 2.1. Таксата за вписване на превозно средство в списъка към удостоверение за регистрация е в размер на 10 лв., регламентирана в Наредба № 17 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Плевен (нова, пр с Решение № 705/25.09.2017 г., изм. с Решения 883/29.03.2018 г., № 1056/30.08.2018 г., № 1395/ 25.07.2019 г., № 146/19.03.2020 г., № 164/30.04.2020 г., № 347/12.11.2020 г., № 421/28.01.2021 г., № 518/ 29.04.2021 г., № 587/24.06.2021 г., № 746/22.12.2021 г., № 827/31.03.2022 г., № 949/30.06.2022 г.), в съответствие с цените действащи на национално ниво съгласно Тарифа № 5, (чл. 100) за таксите, които се събират в системата на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията (МТИТС). 2.2. Таксата за отписване на превозно средство, в размер на 10 лв., определена с Решение № 491/25.03.2021г. на ОбС – Плевен за промени в Наредба № 17 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Плевен (нова, пр с Решение № 705/25.09.2017 г., изм. с Решения 883/29.03.2018 г., № 1056/30.08.2018 г., № 1395/ 25.07.2019 г., № 146/19.03.2020 г., № 164/30.04.2020 г., № 347/12.11.2020 г., № 421/28.01.2021 г., № 518/ 29.04.2021 г., № 587/24.06.2021 г., № 746/22.12.2021 г., № 827/31.03.2022 г., № 949/30.06.2022 г.), съобразена с цените действащи на национално ниво по Тарифа № 5, (чл. 100) за таксите, които се събират в системата на МТИТС. 2.3. Не е предвидена възможност за бърза и/или експресна обработка на заявленията. Срокът за обработка е 7 дни. 2.4. Подробно разписана процедура и електронно заявяване на услугите на линкове: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/uslugi/obshtina?mId=391&q=1229 - Услуга 1229 Вписване на автомобили и/или водачи, които извършват таксиметров превоза на пътници от името на регистриран превозвач, но за своя сметка в списъците към удостоверението за регистрация на превозвача. https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/uslugi/obshtina?mId=391&q=1230 - Услуга 1230 Отписване на автомобили и/или водачи, които извършват таксиметров превоза на пътници от името на регистриран превозвач, но за своя сметка в списъците към удостоверението за регистрация на превозвача. 2.5. Всички автомобили вписани след 01.01.2020г., отговарят на законовите изисквания. Автомобили, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 7, т. 4, са имплементирани като информация от сайта на ИА „Автомобилна администрация“. 2.6. Не са получавани указания от ИА „Автомобилна администрация“ за служебно отписване на автомобили от регистъра. 3. Информацията по въпроса е публично достъпна в Единен таксиметров регистър, на интернет адреси: Единен таксиметров регистър (uslugi.io) или https://taxireg.uslugi.io/pub/register. 3.1. За вписване на водач - търговецът подава в „Център за административно обслужване на гражданите” (ЦАОГ) - Заявление по образец (утвърден с Наредба № 34 от 06.12.1999г. за таксиметров превоз на пътници). Заявлението се разглежда и обработва в срок на 7 дни в съответствие с изискванията на ЗАП и Наредба № 34 от 06.12.1999г. за таксиметров превоз на пътници. След подпис от Кмета на Община Плевен издаденият акт се изпраща в ЦАОГ за връчване на потребителя срещу подпис. Таксата за извършване на услугата е в размер на 10 лв., Решение № 491/25.03.2021г. на ОбС – Плевен за промени в Наредба № 17 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Плевен, (нова, пр с Решение № 705/25.09.2017 г., изм. с Решения 883/29.03.2018 г., № 1056/30.08.2018 г., № 1395/ 25.07.2019 г., № 146/19.03.2020 г., № 164/30.04.2020 г., № 347/12.11.2020 г., № 421/28.01.2021 г., № 518/ 29.04.2021 г., № 587/24.06.2021 г., № 746/22.12.2021 г., № 827/31.03.2022 г., № 949/30.06.2022 г.), съобразена с цените действащи на национално ниво по Тарифа № 5, (чл. 100) за таксите, които се събират в системата на МТИТС. 3.2. За отписване на водач - търговецът подава в ЦАОГ - Заявление по образец (утвърден с Наредба № 34 от 06.12.1999г. за таксиметров превоз на пътници). Заявлението се разглежда и се обработва в срок на 7 дни в съответствие с изискванията на ЗАП и Наредба № 34 от 06.12.1999г. за таксиметров превоз на пътници. След подпис от Кмета на Община Плевен издаденият акт се изпраща в ЦАОГ за връчване на потребителя срещу подпис. Таксата за извършване на услугата е в размер на 10 лв., Решение № 491/25.03.2021г. на Об.С – Плевен за промени в Наредба № 17 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Плевен (нова, пр с Решение № 705/25.09.2017 г., изм. с Решения 883/29.03.2018 г., № 1056/30.08.2018 г., № 1395/25.07.2019 г., № 146/19.03.2020 г., № 164/30.04.2020 г., № 347/12.11.2020 г., № 421/28.01.2021 г., № 518/29.04.2021 г., № 587/24.06.2021 г., № 746/22.12.2021 г., № 827/31.03.2022 г. № 949/30.06.2022 г.), съобразена с цените действащи на национално ниво по Тарифа № 5, (чл. 100) за таксите, които се събират в системата на МТИТС. 3.3. Не е предвидена възможност за бърза и/или експресна обработка на заявленията. Срокът за обработка е 7 дни. 3.4. Подробно разписана процедура и електронно заявяване на услугите достъпно на линкове: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/uslugi/obshtina?mId=391&q=1229 - Услуга 1229 Вписване на автомобили и/или водачи, които извършват таксиметров превоза на пътници от името на регистриран превозвач, но за своя сметка в списъците към удостоверението за регистрация на превозвача. https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/uslugi/obshtina?mId=391&q=1230 - Услуга 1230 Отписване на автомобили и/или водачи, които извършват таксиметров превоза на пътници от името на регистриран превозвач, но за своя сметка в списъците към удостоверението за регистрация на превозвача. 3.5. В регистъра не присъстват водачи, чиито удостоверения за водач на лек таксиметров автомобил (УВЛТА) са с изтекъл срок на валидност. 3.6. Не са получавани указания от страна на ИА „Автомобилна администрация“ за служебно отписване от регистъра на водачи с изтекъл срок на валидност на УВЛТА. 4. Към датата на произнасяне с настоящото решение издадените от Община Плевен разрешения за таксиметров превоз на пътници, с валидност до 31.12.2022г., са 421 бр. Информацията по този въпрос е публично достъпна в Единен таксиметров регистър, на интернет адреси - Единен таксиметров регистър (uslugi.io) или https://taxireg.uslugi.io/pub/register. 4.1. За издаване на разрешение за таксиметров превоз на пътници търговецът подава в ЦАОГ - Заявление по образец (утвърден с Наредба № 34 от 06.12.1999г. за таксиметров превоз на пътници). Заявлението се разглежда и обработва в срок на 14 дни, в съответствие с изискванията на ЗАП и Наредба № 34 от 06.12.1999г. за таксиметров превоз на пътници. След подпис от Кмета на Община Плевен издаденият акт се изпраща в ЦАОГ за връчване на потребителя срещу подпис. Таксата за издаване на разрешение със срок на валидност една година е в размер на 33лв., нормативно регламентирана в Наредба № 17 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Плевен (нова, пр с Решение № 705/25.09.2017 г., изм. с Решения 883/29.03.2018 г., № 1056/30.08.2018 г., № 1395/25.07.2019 г., № 146/19.03.2020 г., № 164/ 30.04.2020 г., № 347/12.11.2020 г., № 421/28.01.2021 г., № 518/29.04.2021 г., № 587/24.06.2021 г., № 746/ 22.12.2021 г., № 827/31.03.2022 г., № 949/30.06.2022 г.) 4.2. Таксата за извършване на услугата промяна в обстоятелствата, е в размер на 33 лв., нормативно регламентирана в Наредба № 17 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Плевен (нова, пр с Решение № 705/25.09.2017 г., изм. с Решения 883/29.03.2018 г., № 1056/30.08.2018 г., № 1395/25.07.2019 г., № 146/19.03.2020 г., № 164/ 30.04.2020 г., № 347/12.11.2020 г., № 421/28.01.2021 г., № 518/29.04.2021 г., № 587/24.06.2021 г., № 746/ 22.12.2021 г., № 827/31.03.2022 г., № 949/30.06.2022 г.). 4.3. Таксата за издаване на разрешение за извършване на таксиметров превоз, за експресна поръчка със срок от 2 работни дни, е в размер на 150лв., регламентирана в Наредба № 17 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Плевен (нова, пр с Решение № 705/25.09.2017 г., изм. с Решения 883/29.03.2018 г., № 1056/ 30.08.2018 г., № 1395/25.07.2019 г., № 146/19.03.2020 г., № 164/30.04.2020 г., № 347/12.11.2020 г., № 421/ 28.01.2021 г., № 518/29.04.2021 г., № 587/24.06.2021 г., № 746/22.12.2021 г., № 827/31.03.2022 г., № 949/ 30.06.2022 г.) 4.4. Подробно разписана процедура и електронно заявяване на услугата достъпно на линк: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/uslugi/obshtina?mId=391&q=2069 5. Информацията по въпроса е публично достъпна в Единен таксиметров регистър, на интернет адреси - Единен таксиметров регистър (uslugi.io) или https://taxireg.uslugi.io/pub/register 5.1. Водачи се вписват в разрешение за таксиметрова дейност, при извършване на дейността за своя сметка, но от името на търговец с валидно удостоверение за регистрация за извършване на таксиметрова дейност и включени в списъка към удостоверението. Информацията за водача се попълва от търговеца при подаване в ЦАОГ на Заявление по утвърден образец. Няма такса определена от ОбС-Плевен. 5.2. Няма предвидена законова процедура за отписване на водач от разрешението за таксиметров превоз. По заявление на търговеца за промяна на обстоятелствата, касаещо водача на МПС-таксиметров автомобил, издаденото Разрешение се връща и се преиздава със същия номер и дата като в него се вписват данните на новия водач. 5.3. Няма предвидена възможност за бърза и/или експресна обработка на заявления. Срокът за обработка е 7 дни. 5.4. Подробно разписана процедура и електронно заявяване на услугата достъпно на линк: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/uslugi/obshtina?mId=391&q=3167 - Услуга 3167 Отразяване на промени в обстоятелствата, вписани в разрешение за таксиметров превоз на пътници Решението съдържа в пълен обем поисканата от заявителя информация, предвид което същото, след подписването и извеждането му, да се предостави по предпочетения от лицето начин на посочената ел. поща: admin@taxiclub-bg.eu и чрез Платформа за достъп до обществена информация, по преписка УРИ № 1670281379273-06.12.2022. С оглед характера на решението, предоставяне на документи на хартиен носител не се налага, поради и което такси и разноски не се дължат. Решението може да се обжалва пред Административен съд - гр. Плевен в 14 (четиринадесет) дневен срок от датата на получаването му. Георг Спартански Кмет на Община Плевен

55

Дата Процес
06.12.2022 01:02 Подаване на заявление
06.12.2022 01:02 Изпратено към деловодна система
06.12.2022 09:10 Потвърждение от деловодна система
13.12.2022 17:17 Крайно решение (Оставено без разглеждане)
13.12.2022 17:21 Крайно решение (Оставено без разглеждане)