Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Димитровград от 09.12.2022
Рег. №:
1670613430426-09.12.2022 | Общинска администрация - Димитровград | Одобрено |
Дата на подаване: 09.12.2022 |
Срок:29.12.2022
1. Какъв е броя на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз към 01.12.2022 г.?
1.1. Каква е таксата за регистрация на търговци за извършване на таксиметров превоз? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
1.2. Каква е таксата за издаване на дубликат на удостоверение за регистрация на търговец за извършване на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
1.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата?
1.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги?
1.5. Какъв е броя на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз, вписани в регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 2 от същия закон и каква е причината, поради която не са заличени от него?
1.6. Получавани ли са указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на търговци, регистрирани на територията на общината, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 2 от Закона за автомобилните превози?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. Какъв е броя на автомобилите, вписани в списъците към удостоверенията на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз към 01.12.2022 г.?
2.1. Каква е таксата за вписване на превозно средство в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
2.2. Каква е таксата за отписване на превозно средство от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
2.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата?
2.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги?
2.5. В регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози има ли вписани автомобили в списъците към удостоверенията на търговци, регистрирани на територията на общината, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 7, т. 4 от същият закон и каква е причината поради която не са заличени от него?
2.6. Получавани ли са указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на автомобили, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 7, т. 4 от Закона за автомобилните превози?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3. Какъв е броя на водачите, вписани в списъците към удостоверенията на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз към 01.12.2022 г.?
3.1. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
3.2. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по отписване на водачи от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
3.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата?
3.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги?
3.5. В регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози има ли вписани водачи, на които издадените удостоверения за водач на лек таксиметров автомобил са с изтекъл срок на валидност и каква е причината поради която не са заличени от него?
3.6. Получавани ли са указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на водачите с изтекъл срок на валидност на удостоверенията за водач на лек таксиметров автомобил?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4. Какъв е броя на валидните до 31.12.2022 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?
4.1. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
4.2. Каква е таксата за промяна на обстоятелствата, вписани в разрешението за извършване на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
4.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата?
4.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5. Какъв е броят на вписаните водачи във валидните до 31.12.2022 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината??
5.1. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи към разрешението за таксиметров превоз? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
5.2. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по отписване на водачи от разрешението за таксиметров превоз? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
5.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата?
5.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Желая информацията и копия на прилежащата документация да ми бъдат предоставени на електронна поща с адрес: admin@taxiclub-bg.eu
Решение
Дата: 21.12.2022
С Решение за предоставяне на достъп до обществена информация № ОК-10-111 от 21.12.2022 год. на кмета на Община Димитровград е предоставена следната информация: 1.Към 01.12.2022 г. регистрираните търговци на територията на община Димитровград са 41 броя; 1.1. 100 лева; 1.2. 10 лева; 1.3. Да. За издаване на Удостоверение за регистрация, вписване в списъка към Удостоверение за регистрация, както и промяна в обстоятелствата, вписани в Удостоверението за регистрация, по желание на превозвача за 24 часов период, таксата се заплаща в двоен размер, а когато услугата е в рамките на 4 работни часа – в троен размер; 1.4. В община Димитровград е предвидена възможност за електронно заявяване на услугата - „Издаване на разрешение за таксиметров превоз на пътници и холограмни стикери за автомобилите” и „Издаване на дубликат на разрешение за таксиметров превоз на пътници.” Електронните услуги са достъпни чрез официалния интернет сайт на Община Димитровград - https://www.dimitrovgrad.bg/bg/, секция „Услуги”, подсекция – „Електронни услуги”, с код на услугата 2069 и 2715, както и чрез Система за сигурно електронно връчване - https://unifiedmodel.egov.bg/wps/portal/unified-model/for-citizens-and-businesses/active-e-admin-services/municipal-services/municipal-services/ Използването на електронни услуги се стимулира като таксиметровите превозвачи биват информирани за възможностите за електронно заявяване на услугите при провеждане на ежегодните срещи; 1.5. 41 броя са регистрираните търговци на територията на община Димитровград, от които 28 са без вписани превозни средства, съгласно чл. 12, ал. 2, т. 2 от ЗАП – причина поради която не са заличени – няма; 1.6. Не. 2.Към 01.01.2022 г. има 24 броя вписани автомобили; 2.1. 10 лева; 2.2. Такса за отписване на превозно средство в Община Димитровград не се събира; 2.3.За издаване на Удостоверение за регистрация, вписване в списъка към Удостоверение за регистрация, както и промяна в обстоятелствата, вписани в Удостоверението за регистрация, по желание на превозвача за 24 часов период, таксата се заплаща в двоен размер, а когато услугата е в рамките на 4 работни часа – в троен размер; 2.4. В община Димитровград е предвидена възможност за електронно заявяване на услугата - „Вписване на автомобили и/или водачи, които извършват таксиметров превоз на пътници от името на регистриран превозвач, но за своя сметка в списъците към удостоверението за регистрация на превозвача” с код на услугата 1229 и „Отписване на автомобили и/или водачи, които извършват таксиметров превоз на пътници от името на регистриран превозвач, но за своя сметка в списъците към удостоверението за регистрация на превозвача” с код на услугата 1230 чрез Система за сигурно електронно връчване. https://unifiedmodel.egov.bg/wps/portal/unified-model/for-citizens-and-businesses/active-e-admin-services/municipal-services/municipal-services/ Използването на електронни услуги се стимулира като таксиметровите превозвачи биват информирани за възможностите за електронно заявяване на услугите при провеждане на ежегодните срещи; 2.5.Не; 2.6.Не. 3. Към 01.01.2022 г. има 5 броя водачи, вписани в списъците към Удостоверение за регистрация; 3.1. След подаване на заявление от регистрирания търговец (приложение № 5в от Наредба № 34 за таксиметров превоз на пътници) и заплащане на такса, водачът бива вписан в списъка към Удостоверение за регистрация; 3.2. След подаване на заявление от регистрирания търговец (приложение № 5г от Наредба № 34 за таксиметров превоз на пътници), водачът бива отписан от списъка към Удостоверение за регистрация; 3.3. За вписване в списъка към Удостоверение за регистрация, по желание на превозвача за 24 часов период, таксата се заплаща в двоен размер, а когато услугата е в рамките на 4 работни часа – в троен размер; 3.4. В община Димитровград е предвидена възможност за електронно заявяване на услугата - „Вписване на автомобили и/или водачи, които извършват таксиметров превоз на пътници от името на регистриран превозвач, но за своя сметка в списъците към удостоверението за регистрация на превозвача” с код на услугата 1229 и „Отписване на автомобили и/или водачи, които извършват таксиметров превоз на пътници от името на регистриран превозвач, но за своя сметка в списъците към удостоверението за регистрация на превозвача” с код на услугата1230 чрез Система за сигурно електронно връчване. https://unifiedmodel.egov.bg/wps/portal/unified-model/for-citizens-and-businesses/active-e-admin-services/municipal-services/municipal-services/ Използването на електронни услуги се стимулира като таксиметровите превозвачи биват информирани за възможностите за електронно заявяване на услугите при провеждане на ежегодните срещи; 3.5.Не; 3.6.Не. 4. 60 броя валидни Разрешения за извършване на таксиметров превоз на пътници; 4.1.Съгласно чл. 24а от ЗАП и Наредба № 34 за таксиметров превоз на пътници. Таксата за Разрешения за извършване на таксиметров превоз на пътници е 30 лева, а за стикери 8 лева; 4.3.Такса за промяна в обстоятелствата, вписани в Разрешение за извършване на таксиметров превоз на пътници в община Димитровград не се събира; 4.3.Не; 4.4. Електронно заявяване на услуги, свързани с таксиметровия превоз може да бъде осъществено на електронна поща: gishe4@dimitrovgrad.bg Използването на електронни услуги се стимулира като таксиметровите превозвачи биват информирани за възможностите за електронно заявяване на услугите при провеждане на ежегодните срещи. 5. 34 броя водачи, вписани в Разрешения за извършване на таксиметров превоз на пътници; 5.1.Съгласно разпоредбите на ЗАП и Наредба № 34 за таксиметров превоз на пътници. Таксата е 10 лева; 5.2.Съгласно разпоредбите на ЗАП и Наредба № 34 за таксиметров превоз на пътници. За отписване на водачи от списък към Удостоверение за регистрация, община Димитровград не се събира такса; 5.3.Не; 5.4. Електронно заявяване на услуги, свързани с таксиметровия превоз може да бъде осъществено на електронна поща: gishe4@dimitrovgrad.bg Използването на електронни услуги се стимулира като таксиметровите превозвачи биват информирани за възможностите за електронно заявяване на услугите при провеждане на ежегодните срещи.47
Дата | Процес |
---|---|
09.12.2022 21:17 | Подаване на заявление |
09.12.2022 21:17 | Изпратено към деловодна система |
15.12.2022 08:50 | Потвърждение от деловодна система |
21.12.2022 11:14 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |