Заявление от Физическо лице до Министерство на околната среда и водите от 23.12.2022

Рег. №: 1671815464391-23.12.2022 | Министерство на околната среда и водите | Одобрено | Дата на подаване: 23.12.2022 | Срок:12.01.2023

Физическо лице |

ДО Министъра на околната среда и водите ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ от: Наталия Петрова Димитрова-Попова Aдрес за кореспондениця: ул. „Дойран“ 7, ап. 5, 2700 Благоевград телефон за връзка: 0888366803 e-mail: natoto@gmail.com Уважаема г-жо министър, На основание Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ) се обръщам към Вас с молба да получа следната информация и копия от приложими документи във връзка с изпълнението на проект „Изпълнение на демонстрационен проект за разделно събиране на отпадъци от домакинствата на територията на гр. Благоевград“, с номер в ИСУН BG16M1OP002-2.009-0056-C02, финансиран по Оперативна програма Околна среда 2014-2020 г. (ОПОС) в рамките на процедура BG16M1OP002-2.009 „Изпълнение на демонстрационни проекти в областта на управлението на отпадъците“ (визиран по-долу като „Проекта/-ът“), с бенефициент община Благоевград („Бенефициентът/-а“). Съгласно наличната публична информация за Проекта, за същия е сключен АДФП на 16.02.2022 г, с официална дата на приключване 16.09.2023 г. Т.к. към датата на настоящето Заявление в ИСУН 2020 (https://2020.eufunds.bg/bg/0/0/Project/BasicData?contractId=fboktcwffblGRx0q%2B%2BvnNA%3D%3D&isHistoric=False), т.е. повече от 10 (десет) месеца след началото на Проекта, не е налична никаква информация за етапа на изпълнението на същия, моля за следната информация и копия от документи: 1. Брой сключени допълнителни споразумения към АДБФП; 2. Ако има сключени допълнителни споразумения към АДБФП, моля за копия от искания, обосновки и други съотносими документи, подадени от Бенефициента към датата на настоящето Заявление, на база на които Управляващият орган (УО) на ОПОС е взел решение за изменения на АДБФП; 3. Ако няма сключени допълнителни споразумения към АДБФП, моля за копия от уведомления, технически отчети и/или други съотносими документи и кореспонденция, подадени от Бенефициента по Проекта към УО на ОПОС от началото на Проекта към датата на настоящето Заявление, с които се отчита напредъка по изпълнението и/или забавянето на Проекта; 4. Бр. подадени Искания за плащане по Проекта и обща стойност на преведените към Бенефициента суми по тях от УО на ОПОС; 5. Обща стойност с ДДС на верифицираните разходи по Проекта към датата на настоящето Заявление, по видове разходи и дейности; 6. Актуализиран график за изпълнение на дейностите по Проекта и провеждане на предвидените процедури по ЗОП към датата на настоящето Заявление; 7. Доклади от проверки на място по изпълнението на Проекта, извършени от УО на ОПОС към датата на настоящето Заявление; 8. Други съотносими документи и/или процедури, утвърдени от УО на ОПОС, и/или предприети допълнителни мерки и действия от УО на ОПОС, които гарантират своевременното изпълнение на дейностите и извършване на разходите по Проекта до 16.09.2023 г. Желая да получа исканата информация в следната форма:  Копиe, предоставенo по електронен път на ел. поща: natoto@gmail.com ЗАЯВИТЕЛ: Наталия Димитрова

Решение


Дата: 18.01.2023

Предоставяне на пълен достъп до наличната в МОСВ обществена информация.

Документи:

1 Няма описание

44

Дата Процес
23.12.2022 19:11 Подаване на заявление
23.12.2022 19:11 Изпратено към деловодна система
29.12.2022 10:40 Потвърждение от деловодна система
18.01.2023 14:31 Крайно решение (Оставено без разглеждане)