Заявление от Събина Радостинова Панайотова до Министерство на правосъдието от 27.02.2023
Рег. №:
1677526478694-27.02.2023 | Министерство на правосъдието | Одобрено |
Дата на подаване: 27.02.2023 |
Срок:14.03.2023
Събина Радостинова Панайотова |
1. Брой осиновявания на деца от България в чужбина за 2022 г., 2021 г. и 2020 г.
2. Брой деца, вписани в регистъра на деца, които могат да бъдат осиновени при условията на пълно осиновяване от Българи в чужбина към края на 2022 година.
3. Брой здрави деца и брой деца с увреждания, които могат да бъдат осиновени при условията на пълно осиновяване от България в чужбина.
Решение
Дата: 10.03.2023
ПРЕДОСТАВЯ достъп на заявителя до съществуващата информация, която е създадена, обработена и съхранявана от Министерството на правосъдието, както следва: 1. По въпрос № 1: Министерството на правосъдието изготвя и поддържа статистика за броя на дадените от министъра на правосъдието съгласия за осиновяване на деца от осиновяващи с обичайно местопребиваване в чужбина по държави за полугодие и календарна година, която е публична и може да бъде намерена на адрес: https://mjs.bg/home/index/4d58b6a3-346b-4026-9aaa-7d5654890938 2. По въпрос № 2: Към 31.12.2022 г. в регистъра по чл. 113, ал. 1, т. 1 от Семейния кодекс са били вписани и незаличени 612 деца, за 532 от които са били предприети специални мерки за осиновяване на деца на възраст над 7 години и/или със особености в здравословното състояние и/или развитие. 3. По въпрос № 3: Министерството на правосъдието няма задължение, не създава и не поддържа статистика за брой здрави и брой деца с увреждания, които могат да бъдат осиновени при условията на пълно осиновяване от България в чужбина. Степен на осигурения достъп до исканата обществена информация: Предоставя се пълен достъп до исканата от заявителя обществена информация. Срок за осигуряване на достъп до обществената информация: Срокът за осигуряване на достъп до обществената информация е съгласно чл. 34, ал. 3 във връзка с чл. 35, ал. 3 ЗДОИ. Място, където ще бъде предоставен достъп до исканата обществена информация: Достъпът до информация ще бъде предоставен по електронен път на посочения от заявителя адрес на електронна поща и чрез публикуване в Платформата за достъп до обществена информация. Форма, под която ще бъде предоставен достъп до исканата обществена информация: Достъпът до информацията ще бъде предоставен на заявителя в писмен вид и се съдържа в настоящото решение. Разходи по предоставянето на достъп до исканата обществена информация: На основание чл. 35, ал. 3 ЗДОИ не се заплащат разходи по предоставянето на исканата информация. На основание чл. 40, ал. 1 ЗДОИ решението може да бъде обжалвано в 14-дневен срок от съобщаването му на заявителя пред съответния административен съд по реда на Административнопроцесуалния кодекс. Решението да се изпрати на посочения от заявителя електронен адрес и да се публикува в Платформата за достъп до обществена информация.17444
Дата | Процес |
---|---|
27.02.2023 21:34 | Подаване на заявление |
27.02.2023 21:34 | Изпратено към деловодна система |
28.02.2023 08:30 | Потвърждение от деловодна система |
10.03.2023 09:51 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |