Заявление от Физическо лице до Агенция "Пътна инфраструктура" от 13.03.2023

Рег. №: 1678720843788-13.03.2023 | Агенция "Пътна инфраструктура" | Одобрено | Дата на подаване: 13.03.2023 | Срок:27.03.2023

Физическо лице |

1. Защо обособената позиция в обявената на 15 февруари 2023 г. обществена поръчка за „Поддържане и ремонтни дейности на АМ „Хемус“, АМ „Тракия“, АМ „Марица“ и АМ „Струма“ конкретно за поддържане на АМ Тракия обединява цялата дължина на магистралата, a не е разделена на областни пътни управления в обособени позиции, както е в случая с магистралите “Струма” или “Хемус” например? 2. Защо продължителността на договорите за поддържане и ремонтни дейности в обособените позиции в поръчките, обявени на 15 февруари за поддържане на републиканска пътна мрежа във всички райони в страната, е четири години, а не три, както беше при поръчките, обявени през 2022 г.? 3. На какво се дължи увеличението в стойностите на поръчките за поддържане спрямо обществените поръчки април и август 2022 г.? Как точно е изчислено то? През миналата година обществени поръчки за поддържане на РПМ в районите и на магистралите бяха на обща стойност стойност 2.3 млрд. лв. общо, а сега са за около 3.7 млрд. лв. прогнозно. 4. По какво се различават условията в поръчките (критерии, неустойки, гаранции и др.) спрямо предходнии такива, обявявани през 2022 г.? Същите ли са условията като при обявяването на поръчките за поддържане на РПМ през април 2022 г.? 5. Как ще се осигурява устойчиво финансиране по тези договори - ще се променя ли механизма за отпускане на средства, за да не се допускат проблемите от предходни години? Какви суми за текущо поддържане, аварийни дейности, зимно почистване и т.н. ще са заложени ежегодно в бюджета на АПИ? 6. Какво е предвидено при достигане на прогнозния финансов ресурс за сертифицирани дейности - ще бъде ли позволено надвишаването им в хода на продължителността на поръчката и при какви условия? Моля да получа информацията по електронен път на посочения в това заявление имейл адрес. Информацията е от надделяващ обществен интерес, тъй като става дума за прозрачно изразходване на публичен ресус, както и за осигуряване на поддържане на качествена и безопасна пътна инфраструктура.

Решение


Дата: 24.03.2023

Предоставя се пълен достъп до исканата информация.

Документи:

1 Няма описание

44

Дата Процес
13.03.2023 17:20 Подаване на заявление
13.03.2023 17:20 Изпратено към деловодна система
13.03.2023 17:50 Потвърждение от деловодна система
24.03.2023 10:59 Крайно решение (Оставено без разглеждане)