Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Пловдив от 06.04.2023
Рег. №:
1680767442924-06.04.2023 | Общинска администрация - Пловдив | Одобрено |
Дата на подаване: 06.04.2023 |
Срок:30.04.2023
Какви са приходите, разходите и общия бюджет на ОП "Мултифункционална зала", което стопанисва Колодрума за 2023 г., 2022 г., 2021 г. и 2020 г.?
Колко са генерираните приходи от залата?
Колко събития са проведени през 2022 г. и 2021 г. по отделно в Колодрума и колко посетителите са събрали те? Колко от тях са общински събития и колко от тях са частни?
Колко събития са планирани за тази година в Колодрума? Колко от тях са общински събития и колко от тях са частни?
Какъв е средният наем на залата за събитие?
Изчислени ли са амортизациите за миналата година - ако да, на каква стойност са? Какви са амортизациите за 2021 г., 2020 г.?
Каква беше общата стойност при изграждането на залата?
За какви спортове и от кои федерации е сертифициран Колодрума до момента?
Има ли Колодрума спонсори? На какъв етап е намирането на генерален спонсор?
Има ли сключени дългосрочни договори за наем? Ако да - с кого и какви?
Решение
Дата: 02.05.2023
57
Дата | Процес |
---|---|
06.04.2023 10:50 | Подаване на заявление |
06.04.2023 10:50 | Изпратено към деловодна система |
06.04.2023 11:10 | Потвърждение от деловодна система |
20.04.2023 16:40 | Удължаване на срока (Удължаване на срока поради голямо количество информация) |
02.05.2023 13:28 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |