Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Правец от 27.04.2023

Рег. №: 1682548044792-27.04.2023 | Общинска администрация - Правец | Одобрено | Дата на подаване: 27.04.2023 | Срок:11.05.2023

Юридическо лице |

Какъв е броя на валидните към 01.04.2023 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината? Какъв е броя на вписаните водачи във валидните към 01.04.2023 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината? Желая информацията да бъде предоставена на електронна поща с адрес: admin@taxiclub-bg.eu Считам за необходимо да отбележа, че извън предоставения от ИА "Автомобилна администрация" административен достъп на кметовете на общините и/или упълномощените от тях длъжностни лица, възможностите за търсене и намиране на информация в регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози са силно ограничени и изискваната информация не може да се установи.

Решение


Дата: 10.05.2023

РЕШЕНИЕ № 8 от 05.05.2023г. На основание чл.8 от Закон за администрацията, чл.3, ал.1, чл.28,ал.2 и чл.34,ал.1 от Закон за достъп до обществена информация, във връзка със заявление с вх.№ 9200-45/27.04.2023год., като взех предвид, че със заявлението се иска предоставяне на информация относно разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на община Правец РЕШИХ : 1. Предоставям на Сдружение с нестопанска цел ,,Такси клуб – България“, ЕИК 206335324 с адрес : гр. София, 1797, , ж.к. „Младост“ 1, ул. ,, Въртопо“ № 47 представлявано от Валентин Русев, в качеството му на председател на сдружението, пълен достъп до заявената обществена информация, създадена и съхранявана в Община Правец. 2. Предоставянето на достъп до обществена информация да се извърши по електронен път на интернет адрес – admin@taxiclub-bg.eu – посочен в заявлението, а Решението да бъде публикувано на Платформата за достъп до обществена информация. 3. С оглед предпочитанието на заявителя, обществена информация да се предостави в следната форма: на посочената електронна поща: admin@taxiclub-bg.eu с прикрепен файл, с оглед предпочитанието на заявителя. 4. За предоставянето на заявената обществена информация не следва да се заплащат разходи с оглед на разпоредбата на чл.35, ал.3 ЗДОИ. На същото основание не се съставя протокола по чл.35, ал.2 ЗДОИ. 5. Решението да се връчи на заявителя с обратна разписка чрез имейл. 6. Контрол по изпълнението на решението запазвам за себе си. Решението подлежи на обжалване пред Административен съд по реда на АПК. АЛБЕНА ПЕТРОВА Секретар на Община Правец Длъжностно лице за ДОИ в ОбА Правец съгласно Заповед №З-625(1) от 30.09.2014год.

84

Дата Процес
27.04.2023 01:27 Подаване на заявление
27.04.2023 01:27 Изпратено към деловодна система
27.04.2023 11:10 Потвърждение от деловодна система
10.05.2023 09:09 Крайно решение (Оставено без разглеждане)