Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Куклен от 05.05.2023

Рег. №: 1683272850760-05.05.2023 | Общинска администрация - Куклен | Одобрено | Дата на подаване: 05.05.2023 | Срок:19.05.2023

Физическо лице |

1. Съгласно чл.24, ал.8 от Наредбата за административното обслужване всяка година до 1 април администрациите изготвят годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите за предходната календарна година, който се публикува на интернет страницата на съответната администрация. На Вашата интернет страница не откривам публикувани доклади за удовлетвореност от административното обслужване на основание чл. 24 от НАО за 2020, 2021 и 2022 година. Ако сте изготвили за посочените години, моля да ми бъде предоставен по електронен път на електронна поща докладът за оценка на удовлетвореността на потребителите за 2020, 2021 и 2022 г. 2. Съгласно чл.2, ал.3 от Наредбата за административното обслужване администрациите периодично изследват и оповестяват удовлетвореността на потребителите от административното обслужване. Оповестени ли са публично в медиите резултатите от изследването на потребителите за 2020, 2021 и 2022 г.? Къде? 3. Съгласно чл.24, ал.1, т.2 от Наредбата за административното обслужване анкетните проучвания са един от задължителните методи за обратна връзка. Методологията за измерване и управление на удовлетвореността на потребителите определя анкетата в Центъра за административно обслужване като едно от видовете анкети. Препоръчва се „да се изготвят, отпечатат и поставят на видно място бланки с анкетни карти, които са достъпни за попълване, както и да се осигури подходяща кутия за пускане на попълнените анкети.“ Моля да ми изпратите по електронна поща утвърдената бланка за анкетна карта. 4. В случай че в докладите за удовлетвореността на потребителите за 2020, 2021 и 2022 г. (които са изготвени), не е посочен точният брой на получените и анализираните анкетни карти, моля посочете го в отговора на заявлението, разпределен по години. 5. В колко сгради се осъществява административното обслужване и в кои от тях е предоставена възможност за попълване на анкетни карти за обратна връзка? 6. Провеждали ли сте наблюдение по метода „таен клиент“ през 2020, 2021 и 2022 г. като част от задължителните методи за изследване на удовлетвореността на потребителите, посочени в чл. 24 от НАО? Моля да ми бъдат изпратени по електронна поща отделните доклади по този метод за посочените години. 7. Публикувани ли докладите по този метод на Вашия сайт? Къде точно? Моля отговорите на всички въпроси да се изпратят по електронен път на електронна поща.

Решение


Дата: 19.05.2023

Р Е Ш Е Н И Е № 330 гр. Куклен, 19.05.2023 г. Постъпило е заявление с вх. № 3260/05.05.2023 г. от И. С. С., с адрес за контакти: гр. П., ул. „А. Е.“ № . Със заявлението, на основание Закона за достъп до обществена информация /ЗДОИ/, е поискан достъп до информация относно годишни доклади за удовлетвореност от административното обслужване на основание чл. 24 от НАО. Заявителят е изразил желание исканата информация да бъде предоставена по електронен път на електронен адрес: .... Предвид гореописаното и на основание чл. 28 от ЗДОИ, Р А З Р Е Ш А В А М: На И. С. С., с адрес за контакти: гр. П., ул. „А. Е.“ № ... да бъде предоставен достъп до исканата и описана по-горе информация, която представлява обществена такава. В изпълнение на искането, както и на разпоредбите на чл. 26, ал. 1, т. 4 от ЗДОИ, предоставям исканата информация под формата на копие по електронен път. На основание чл. 15в, ал. 3 във връзка с чл. 34, ал. 3 и чл. 35, ал. 3 от ЗДОИ, настоящото решение, ведно с исканата информация да се изпратят на заявителя на електронен адрес: ... и да се публикуват на платформата за достъп до обществена информация. Съгласно чл. 40 от ЗДОИ, решението подлежи на обжалване по реда на АПК пред Административен съд - Пловдив в 14-дневен срок от съобщаването му. ХРИСТО БОЖИНОВ Заместник-кмет, заместващ кмета на Община Куклен, съгласно заповед № 938/25.11.2019 г. Изготвил: М. Ганева, секретар на Община Куклен

94

Дата Процес
05.05.2023 10:47 Подаване на заявление
05.05.2023 10:47 Изпратено към деловодна система
05.05.2023 11:10 Потвърждение от деловодна система
19.05.2023 14:16 Крайно решение (Оставено без разглеждане)