Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Пловдив от 05.05.2023
Рег. №:
1683275569883-05.05.2023 | Общинска администрация - Пловдив | Одобрено |
Дата на подаване: 05.05.2023 |
Срок:19.05.2023
1. Съгласно чл.2, ал.3 от Наредбата за административното обслужване администрациите периодично изследват и оповестяват удовлетвореността на потребителите от административното обслужване. Оповестени ли са публично в медиите резултатите от изследването на потребителите за 2020, 2021 и 2022 г.?
2. В случай че в докладите за удовлетвореността на потребителите за 2020, 2021 и 2022 г. (които са изготвени), не е посочен точният брой на получените и анализираните анкетни карти, моля посочете го в отговора на заявлението, разпределен по години.
3. В колко сгради се осъществява административното обслужване и в кои от тях е предоставена възможност за попълване на анкетни карти за обратна връзка?
4. Провеждали ли сте наблюдение по метода „таен клиент“ през 2020, 2021 и 2022 г. като част от задължителните методи за изследване на удовлетвореността на потребителите, посочени в чл. 24 от НАО? Моля да ми бъдат изпратени по електронна поща отделните доклади по този метод за посочените години.
5. Публикувани ли докладите по този метод на Вашия сайт? Къде точно?
6. Провеждани ли са наблюдения по метода "Таен клиент" в районните администрации през 2020, 2021 и 2022 г.? Ако да, може ли да ми изпратите докладите в електронен вид по имейл?
Моля отговорите на всички въпроси да се изпратят по електронен път на електронна поща.
Решение
Дата: 19.05.2023
Предоставя се решение за достъп до информация на посочения в заявлението имейл адрес.83
Дата | Процес |
---|---|
05.05.2023 11:32 | Подаване на заявление |
05.05.2023 11:32 | Изпратено към деловодна система |
05.05.2023 12:00 | Потвърждение от деловодна система |
19.05.2023 17:26 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |