Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Сопот от 05.05.2023
Рег. №:
1683283488758-05.05.2023 | Общинска администрация - Сопот | Непроизнесени в срок |
Дата на подаване: 05.05.2023 |
Срок:19.05.2023
1. Съгласно чл.24, ал.8 от Наредбата за административното обслужване всяка година до 1 април администрациите изготвят годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите за предходната календарна година, който се публикува на интернет страницата на съответната администрация. На вашата интернет страница не откривам публикувани доклади за удовлетвореност от административното обслужване на основание чл. 24 от НАО за 2020, 2021 и 2022 година. Ако сте изготвили за посочените години, моля да ми бъдат предоставени по електронен път на електронна поща.
2. Съгласно чл.2, ал.3 от Наредбата за административното обслужване администрациите периодично изследват и оповестяват удовлетвореността на потребителите от административното обслужване. Оповестени ли са публично в медиите резултатите от изследването на потребителите за 2020, 2021 и 2022 г.?
3. Съгласно чл.24, ал.1, т.2 от Наредбата за административното обслужване анкетните проучвания са един от задължителните методи за обратна връзка. Методологията за измерване и управление на удовлетвореността на потребителите определя анкетата в Центъра за административно обслужване като едно от видовете анкети. Препоръчва се „да се изготвят, отпечатат и поставят на видно място бланки с анкетни карти, които са достъпни за попълване, както и да се осигури подходяща кутия за пускане на попълнените анкети.“ Моля да ми изпратите по електронна поща утвърдената бланка за анкетна карта.
4. В случай че в докладите за удовлетвореността на потребителите за 2020, 2021 и 2022 г. (които са изготвени), не е посочен точният брой на получените и анализираните анкетни карти, моля посочете го в отговора на заявлението, разпределен по години.
5. В колко сгради се осъществява административното обслужване и в кои от тях е предоставена възможност за попълване на анкетни карти за обратна връзка?
6. Провеждали ли сте наблюдение по метода „таен клиент“ през 2020, 2021 и 2022 г. като част от задължителните методи за изследване на удовлетвореността на потребителите, посочени в чл. 24 от НАО? Моля да ми бъдат изпратени по електронна поща отделните доклади по този метод за посочените години.
7. Публикувани ли докладите по този метод на Вашия сайт? Къде точно?
Моля отговорите на всички въпроси да се изпратят по електронен път на електронна поща.
45
Дата | Процес |
---|---|
05.05.2023 13:44 | Подаване на заявление |
05.05.2023 13:44 | Изпратено към деловодна система |
05.05.2023 15:20 | Потвърждение от деловодна система |