Заявление от Физическо лице до Районна администрация - Централен от 05.05.2023
Рег. №:
1683289990174-05.05.2023 | Районна администрация - Централен | Одобрено |
Дата на подаване: 05.05.2023 |
Срок:19.05.2023
1. Съгласно чл.24, ал.8 от Наредбата за административното обслужване всяка година до 1 април администрациите изготвят годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите за предходната календарна година, който се публикува на интернет страницата на съответната администрация. На вашата интернет страница не откривам публикувани доклади за удовлетвореност от административното обслужване на основание чл. 24 от НАО за 2020, 2021 и 2022 година. Ако сте изготвили за посочените години, моля да ми бъдат предоставени по електронен път на електронна поща.
2. Съгласно чл.2, ал.3 от Наредбата за административното обслужване администрациите периодично изследват и оповестяват удовлетвореността на потребителите от административното обслужване. Оповестени ли са публично в медиите резултатите от изследването на потребителите за 2020, 2021 и 2022 г.?
3. Съгласно чл.24, ал.1, т.2 от Наредбата за административното обслужване анкетните проучвания са един от задължителните методи за обратна връзка. Методологията за измерване и управление на удовлетвореността на потребителите определя анкетата в Центъра за административно обслужване като едно от видовете анкети. Препоръчва се „да се изготвят, отпечатат и поставят на видно място бланки с анкетни карти, които са достъпни за попълване, както и да се осигури подходяща кутия за пускане на попълнените анкети.“ Моля да ми изпратите по електронна поща утвърдената бланка за анкетна карта.
4. В случай че в докладите за удовлетвореността на потребителите за 2020, 2021 и 2022 г. (които са изготвени), не е посочен точният брой на получените и анализираните анкетни карти, моля посочете го в отговора на заявлението, разпределен по години.
5. В колко сгради се осъществява административното обслужване и в кои от тях е предоставена възможност за попълване на анкетни карти за обратна връзка?
6. Провеждали ли сте наблюдение по метода „таен клиент“ през 2020, 2021 и 2022 г. като част от задължителните методи за изследване на удовлетвореността на потребителите, посочени в чл. 24 от НАО? Моля да ми бъдат изпратени по електронна поща отделните доклади по този метод за посочените години.
7. Публикувани ли докладите по този метод на Вашия сайт? Къде точно?
Моля отговорите на всички въпроси да се изпратят по електронен път на електронна поща.
Решение
Дата: 25.05.2023
Изх. № АК-Ц173/17.05.2023 г. ДО Г-Н И. С. ГРАД ПЛОВДИВ Относно: Ваше заявление постъпило в район „Централен“ – община Пловдив, с Вх.№ АК-Ц 173/ 05.05.2023 г., в което поставяте въпроси свързани с измерване удовлетвореността на гражданите от административното обслужване в район „Централен“. УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН С., Във връзка с поставени от Вас въпроси, в заявление до районната администрация, с Вх.№ АК-Ц 173/ 05.05.2023 г., които се отнасят за начина, по който измерваме удовлетвореността на гражданите от административното обслужване и в частност използването на анкетния метод като инструмент за обратна връзка, Ви отговарям следното: В деловодството на район „Централен и в отдел „ГРАО“ са поставени устройства (таблети) и чрез инсталираното на тях приложение се измерва удовлетвореността от обслужването на гражданите в реално време. Всеки гражданин, който е ползвал услуга може с едно кликване върху екрана на таблета да посочи до каква степен е удовлетворен от обслужването. Възможностите за това са: очарован, доволен, нямам оплаквания, недоволен и много недоволен. След като е посочил конкретната икона, отговаряща на неговото мнение, на екрана на таблета се отчита мнението на лицето, както и общия брой на лицата, които са гласували. Резултатите са видими на екрана на таблетите. В перспектива, предвиждаме да свържем устройствата, чрез които гражданите изразяват своето мнение за обслужването, с уеб сайта на район „Централен“, с оглед осигуряването на повече публичност на резултатите. В практиката на район „Централен“ са се използвали и анкетни карти за проучване на мнението на гражданите, с последващ анализ на резултатите, но предвид липсата на интерес към тях тази практика се преустанови. С уважение, (П) ГЕОРГИ СТАМЕНОВ Кмет на район „Централен”99
Дата | Процес |
---|---|
05.05.2023 15:33 | Подаване на заявление |
05.05.2023 15:33 | Изпратено към деловодна система |
05.05.2023 16:40 | Потвърждение от деловодна система |
25.05.2023 14:40 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |