Заявление от Физическо лице до Регионална здравна инспекция - Пловдив от 05.05.2023

Рег. №: 1683293766147-05.05.2023 | Регионална здравна инспекция - Пловдив | Одобрено | Дата на подаване: 05.05.2023 | Срок:24.05.2023

Физическо лице |

1. Съгласно чл.2, ал.3 от Наредбата за административното обслужване администрациите периодично изследват и оповестяват удовлетвореността на потребителите от административното обслужване. Оповестени ли са публично в медиите резултатите от изследването на потребителите за 2020, 2021 и 2022 г.? 2. Съгласно чл.24, ал.1, т.2 от Наредбата за административното обслужване анкетните проучвания са един от задължителните методи за обратна връзка. Методологията за измерване и управление на удовлетвореността на потребителите определя анкетата в Центъра за административно обслужване като едно от видовете анкети. Препоръчва се „да се изготвят, отпечатат и поставят на видно място бланки с анкетни карти, които са достъпни за попълване, както и да се осигури подходяща кутия за пускане на попълнените анкети.“ Моля да ми изпратите по електронна поща утвърдената бланка за анкетна карта. 3. В колко сгради се осъществява административното обслужване и в кои от тях е предоставена възможност за попълване на анкетни карти за обратна връзка? 4. Провеждали ли сте наблюдение по метода „таен клиент“ през 2020, 2021 и 2022 г. като част от задължителните методи за изследване на удовлетвореността на потребителите, посочени в чл. 24 от НАО? Моля да ми бъдат изпратени по електронна поща отделните доклади по този метод за посочените години. 5. Публикувани ли докладите по този метод на Вашия сайт? Къде точно? Моля отговорите на всички въпроси да се изпратят по електронен път на електронна поща.

Решение


Дата: 12.05.2023

91

Дата Процес
05.05.2023 16:36 Подаване на заявление
05.05.2023 16:36 Изпратено към деловодна система
10.05.2023 08:43 Потвърждение от деловодна система
12.05.2023 15:39 Крайно решение (Оставено без разглеждане)