Заявление от Физическо лице до Регионално управление на образованието - Пловдив от 05.05.2023

Рег. №: 1683295793237-05.05.2023 | Регионално управление на образованието - Пловдив | Одобрено | Дата на подаване: 05.05.2023 | Срок:19.05.2023

Физическо лице |

1. Съгласно чл.2, ал.3 от Наредбата за административното обслужване администрациите периодично изследват и оповестяват удовлетвореността на потребителите от административното обслужване. Оповестени ли са публично в медиите резултатите от изследването на потребителите за 2020, 2021 и 2022 г.? 2. Съгласно чл.24, ал.1, т.2 от Наредбата за административното обслужване анкетните проучвания са един от задължителните методи за обратна връзка. Методологията за измерване и управление на удовлетвореността на потребителите определя анкетата в Центъра за административно обслужване като едно от видовете анкети. Препоръчва се „да се изготвят, отпечатат и поставят на видно място бланки с анкетни карти, които са достъпни за попълване, както и да се осигури подходяща кутия за пускане на попълнените анкети.“ Моля да ми изпратите по електронна поща утвърдената бланка за анкетна карта. 3. В случай че в докладите за удовлетвореността на потребителите за 2020, 2021 и 2022 г. (които са изготвени), не е посочен точният брой на получените и анализираните анкетни карти, моля посочете го в отговора на заявлението, разпределен по години. 4. В колко сгради се осъществява административното обслужване и в кои от тях е предоставена възможност за попълване на анкетни карти за обратна връзка? 5. Провеждали ли сте наблюдение по метода „таен клиент“ през 2020, 2021 и 2022 г. като част от задължителните методи за изследване на удовлетвореността на потребителите, посочени в чл. 24 от НАО? Моля да ми бъдат изпратени по електронна поща отделните доклади по този метод за посочените години. 6. Публикувани ли докладите по този метод на Вашия сайт? Къде точно? Моля отговорите на всички въпроси да се изпратят по електронен път на електронна поща.

Решение


Дата: 12.05.2023

1. На първия поставен въпрос: „Оповестени ли са публично в медиите резултатите от изследването на потребителите за 2020 г., 2021 г. и 2022 г., направено по реда на Наредбата за административното обслужване“? Регионално управление на образованието – Пловдив ежегодно изследва и оповестява резулатите от измерване на удовлетвореността на потребителите от административното обслужване. Резултатите се оповестяват на сайта на институцията: https://www.ruoplovdiv.bg, раздел „Административни услуги“ и подраздел „Адмнистративно обслужване-електронни анкети“. Институциите нямат нормативно определено задължение за оповестяване в медии на резултатите от удовлетвореността на потребителите на административни услуги. 2. Анкетната карта като един от способите, чрез които Регионално управление на образованието – Пловдив получава обратна връзка от потребителите на административни услуги, съставлява приложение към Вътрешните правила за административно обслужване на институцията, утвърдени от началника на Регионално управление на образоването – Пловдив и публикувани на сайта https://www.ruoplovdiv.bg, раздел „Административни услуги“, подраздел „Административни услуги и образци на документи“. Отделно, електронна форма на анкетната карта е публикувана в същия раздел, подраздел „Административни услуги – електронни анкети“ и е позиционирана на началната страница на сайта. 3. В докладите за удовлетвореността на потребителите на административни услуги на Регионално управление на образоването – Пловдив за 2020 г., 2021 г. и 2022 г. е посочен броят на получените и анализирани анкетни карти за всяка година. Докладите са достъпни на адрес: https://www.ruoplovdiv.bg, раздел „Административни услуги“, подраздел „Административни услуги – електронни анкети“. 4. Административното обслужване на потребителите се осъществява в една сграда на адрес: гр. Пловдив, ул. „Цариброд“ № 1, ет. 2, където на потребителите е предоставена възможност за попълване на анкетна карта и поставянето й в обособена за това кутия. 5. През 2020 г., 2021 г. и 2022 г. в Регионално управление на образованието – Пловдив не се е прилагал методът „извършване на наблюдения по метода "таен клиент" за осъществяване на обратна връзка с потребителите.

152

Дата Процес
05.05.2023 17:09 Подаване на заявление
05.05.2023 17:09 Изпратено към деловодна система
05.05.2023 17:20 Потвърждение от деловодна система
12.05.2023 13:51 Крайно решение (Оставено без разглеждане)