Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Русе от 14.06.2023
Рег. №:
1686724692166-14.06.2023 | Общинска администрация - Русе | Оставено без разглеждане |
Дата на подаване: 14.06.2023 |
Срок:28.06.2023
1. Броя на заповедите за премахване на незаконни строежи , издадени в периода на мандата на кмета Пенчо Милков от 2019 г. до настоящия момент и колко от тях са влезли в сила.
2. Справка за брой на доброволно премахнати незаконни строежи по влезли в сила заповеди за премахване на незаконни строежи и брой на неизпълнени принудително заповеди за премахване на незаконни строежи след изтичане на срока за доброволно премахване по реда на Наредба № 25 за принудително изпълнение на заповеди за премахване на незаконни строежи или части от тях от компетентните органи на Община Русе, приета от Общинския съвет в периода 2019- до момента , в т.ч. по години .
3. Издавани ли са наказателни постановления за непредставяне на поискани документи от лицата, извършили незаконно строителство и на каква стойност възлизат в периода 2019 до момента
4. Община Русе има ли сключен договор с изпълнител по реда на Наредба № 25 за принудително изпълнение на заповеди за премахване на незаконни строежи или части от тях от компетентните органи на Община Русе. Желая да получа сканирано копие в pdf формат на договора с изпълнителя
5. Информация относно упълномощеното общинско дружество по реда на чл. 82 ал.5 от Наредба № 7 за реда и условията за разполагане на преместваеми обекти, на рекламно-информационните и монументано-декоративни елементи и за осъществяване на рекламната дейност на територията на Община Русе. Желая да получа сканирано копие pdf от документа за упълномощаване на дружеството.
6. Предоставени ли са пълномощия по реда на чл. 223 и чл. 225а от ЗУТ от страна на кмета г-н Пенчо Милков на други лица в периода 2019-до момента и на кои лица .Желая да получа сканирани заповеди в pdf на действащите към момента заповеди , с които са предоставени пълномощия по чл. 223 и чл. 225а от ЗУТ
7. Осъществяван ли е контрол по изпълнение на предоставени пълномощия на по реда на чл. 223 и чл. 225 а от ЗУТ от страна на кмета в периода 2019-2022 г. Моля да посочите с какви документи е осъществяван този контрол
8. Предприемани ли са мерки по сигнали на граждани за неизпълнение или лошо изпълнение на задължения по предоставени пълномощия по реда на чл. 223 и чл.225а от ЗУТ от страна на същите упълномощени лица и налагани ли са санкции . Ако такива са налагани, моля да посочите документите, с които това е сторено.
Исканата информация ще ми позволи да си изградя мнение относно изпълнение на задължения пряко произтичащи от ЗУТ, свързани с недопускане и премахване на незаконното строителство от и премахване на преместваеми обекти , и тяхната ефективност.
Желая информацията и копията от документите да ми бъдат представени на адрес sleda@abv.bg, както и цялата кореспонденция между нас да се осъществява на същия имейл.
Решение
Дата: 19.06.2023
Причина за оставяне без разглеждане:
ОТЕГЛЕНО ОТ ПОДАТЕЛЯ НА 16.06.2023 Г.42
Дата | Процес |
---|---|
14.06.2023 09:38 | Подаване на заявление |
14.06.2023 09:38 | Изпратено към деловодна система |
14.06.2023 10:20 | Потвърждение от деловодна система |
19.06.2023 08:13 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |