Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Бургас от 04.07.2023
Рег. №:
1688443543155-04.07.2023 | Общинска администрация - Бургас | Одобрено |
Дата на подаване: 04.07.2023 |
Срок:18.07.2023
1. Колко броя устройства за самотаксуване в брой или с предплатена карта за паркиране има налични на територията на град Бургас към 04.07.2023 г. съответно в районите синя и зелена зона?
2. Колко работещи такива устройства има налични към същата дата съответно в двата района?
3. Кога, как, кое дружество/дружества и на каква цена са доставени, монтирани, въведени в експлоатация устройствата за самотаксуване?
4. Чия отговорност са поддръжката, ремонтът, демонтирането на устройствата и на каква цена са извършени гореописаните услуги до 04.07.2023 г.?
5. Какво се случва с демонтираните устройства?
6. Защо на мястото на демонтираните устройства липсват нови такива?
7. Чия отговорност са стърчащите от тротоара крепежни елементи от демонтирани устройства, представляващи непосредствена опасност за лицата, ползващи тротоара, в т.ч. хора със затруднена подвижност, зрителни затруднения, малки деца в колички, т.н.? Защо липсват обезопасителни мерки в такива случаи?
8. Защо служителите и служителките, извършващи проверки на автомобили за заплатена или не синя и зелена зона не продават стикери за почасово платено паркиране по подобие на останалите градове с въведени такива системи?
9. Кои са служителите и служителките, чиято отговорност е обслужването на телефонните линии за контакт от граждани и потребители на услугите (пр. паркиране), предоставени на сайта на общината и на този на общинското предприятие, чийто ангажимент е платеното паркиране в синя и зелена зона, и какви са последствията за тях при системно необслужване на посочените телефонни номера? Защо не биват връщани обаждания?
Моля исканата информация да бъде предоставена на посочения имейл адрес.
Решение
Дата: 12.07.2023
РЕШИХ: ДА СЕ ПРЕДОСТАВИ на Е. Савова, с адрес за контакти: гр. Бургас, ул. ……………., исканата информация, както следва: На въпрос 1: Общо 33бр. паркоавтомати, от които 7бр. са в „Зелена Зона“.; На въпрос 2: Общо 33бр.; На въпрос 3: Най-старите апарати са доставени преди 10 години; На въпрос 4: ОП „Транспорт“ разполага със софтуер, следящ моментното състояние на паркоавтоматите и при възникнал проблем сигнализира фирмата, с която има сключен договор за поддръжка; На въпрос 5: Всички демонтирани устройства се използват за резервни части до монтажа на новите; На въпрос 6: Очаква се доставката на 40 бр. нови паркоавтомат.; На въпрос 7: Това са новоизградените трасета за новите паркоавтомати, които ще бъдат монтирани до края на месец юли; На въпрос 8: Продажбата на стикери е остарял метод за плащане на престой и най-малко използвания от гостите и гражданите на гр. Бургас. ОП „Транспорт“ следва новите тенденции, а именно внедряване на мобилни приложения и безкасови плащания. На въпрос 9: Лицата са служители на ОП „Транспорт“. При констатирани нарушения се налагат санкциите, предвидени в трудовото законодателство. Настоящото решение, съдържащо исканата информация да бъде изпратено на електронен адрес: elenasavovaa@gmail.com и публикувано на Платформата за достъп до обществена информация. Контрол по изпълнение на решението възлагам на Мария Димова – главен юрисконсулт, дирекция „Управление на общинската собственост“. КРАСИМИР СТОЙЧЕВ Заместник-кмет „Финанси, бюджет и икономика“39
Дата | Процес |
---|---|
04.07.2023 07:05 | Подаване на заявление |
04.07.2023 07:05 | Изпратено към деловодна система |
04.07.2023 09:20 | Потвърждение от деловодна система |
12.07.2023 10:30 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |