Заявление от Физическо лице до Министерство на околната среда и водите от 02.08.2023

Рег. №: 1690983208719-02.08.2023 | Министерство на околната среда и водите | Одобрено | Дата на подаване: 02.08.2023 | Срок:17.08.2023

Физическо лице |

ДО Министъра на околната среда и водите ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ от: Наталия Петрова Димитрова-Попова Aдрес за кореспондениця: ул. „Дойран“ 7, ап. 5, 2700 Благоевград телефон за връзка: 0888366803 e-mail: natoto@gmail.com Уважаеми г-н министър, На основание Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ) се обръщам към Вас с молба да получа следната информация и копия от приложими документи във връзка с изпълнението на проект „Изпълнение на демонстрационен проект за разделно събиране на отпадъци от домакинствата на територията на гр. Благоевград“, с номер в ИСУН BG16M1OP002-2.009-0056-C03, финансиран по Оперативна програма Околна среда 2014-2020 г. (ОПОС) в рамките на процедура BG16M1OP002-2.009 „Изпълнение на демонстрационни проекти в областта на управлението на отпадъците“ (визиран по-долу като „Проекта/-ът“), с бенефициент община Благоевград („Бенефициентът/-а“). Съгласно наличната публична информация за Проекта в ИСУН, за същия е сключен АДФП на 16.02.2022 г, с официална дата на приключване 16.12.2023 г. Т.к. към датата на настоящето Заявление в ИСУН 2020 (https://2020.eufunds.bg/bg/0/0/Project/BasicData?contractId=fboktcwffblGRx0q%2B%2BvnNA%3D%3D&isHistoric=False), в раздел Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП е посочено че Проектът е „Прекратен (към дата на прекратяване), моля за следната информация и копия от документи: 1. Цялата административна преписка, свързана с прекратяване на Проекта, вкл.: Анекс/Заповед или еквивалент за прекратяване на Проекта; осъществена кореспонденция между Управляващия орган на ОПОС и Бенефициента във връзка с прекратяването на договора; мотиви за прекратяване на Проекта, ако същите не се съдържат в преждеизброените документи; копие от протокол на заседание на Комитета за наблюдение на ОПОС или еквивалентен орган/работна група, на което е докладвано и одобрено прекратяването на проекта (ако е приложимо), както и други документи и информация, които се съдържат в административната преписка по прекратяването; 2. Извършени дейности по Проекта от датата на подписване на АДФП до датата на прекратяване на Проекта; 3. Обща стойност на разплатените средства с ДДС за дейностите по т. 2 от настоящето заявление. Желая да получа исканата информация в следната форма:  Копиe, предоставенo по електронен път на ел. поща: natoto@gmail.com ЗАЯВИТЕЛ: Наталия Димитрова

Решение


Дата: 23.08.2023

Предоставяне на достъп до обществена информация.

70

Дата Процес
02.08.2023 16:33 Подаване на заявление
02.08.2023 16:33 Изпратено към деловодна система
03.08.2023 09:00 Потвърждение от деловодна система
23.08.2023 14:58 Крайно решение (Оставено без разглеждане)