Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Димитровград от 14.11.2023
Рег. №:
1699914581-14.11.2023 | Общинска администрация - Димитровград | Одобрено |
Дата на подаване: 14.11.2023 |
Срок:28.11.2023
1. Какъв е броя на валидните към 01.11.2023 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?
2. Какъв е броя на вписаните водачи във валидните към 01.11.2023 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?
3. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз и възможно ли е електронно заявяване на услугата?
4. Какъв е определения от Общинския съвет брой таксиметрови автомобили, работещи на територията на общината?
5. При какви ред и условия общия брой на автомобилите, работещи на територията на общината, е разпределен между регистрираните търговци?
6. Какъв е определения брой на таксиметровите стоянки на територията на общината и какъв е техният общ капацитет?
7. Какъв е размера на таксата за издаване на разрешение за таксиметров превоз на територията на общината?
8. При определяне размера на таксата за издаване на разрешение за таксиметров превоз на територията на общината, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ?
9. Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им” при определяне размера на таксата за издаване на разрешение за таксиметров превоз ? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
10. Какъв е размера на данъка върху таксиметров превоз за 2024 г. за територията на общината?
11. Желая да ми бъде предоставено електронно копие на доклада, включително мотивите към него, с който е предложен актуалния размер на данъка върху таксиметров превоз или електронен адрес, на който същият е публикуван.
Желая информацията да бъде предоставена на електронна поща с адрес: admin@taxiclub-bg.eu
По т. 1 и т.2 считам за необходимо да отбележа, че извън предоставения от ИА "Автомобилна администрация" административен достъп на кметовете на общините и/или упълномощените от тях длъжностни лица, възможностите за търсене и намиране на информация в регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози са силно ограничени и изисканата информация не може да се установи.
Решение
Дата: 20.11.2023
С Решение за предоставяне на достъп до обществена информация № ОК-10-122 от 20.11.2023 г. на Кмета на Община Димитровград е предоставена следната информация:
По т.1 – 69 бр.
По т.2 – 44 бр.
По т.3 – При издаване на разрешение за таксиметров превоз общинска администрация се води от правилата на Закона за автомобилните превози и Наредба № 34/06.12.1999г. на Министерство на транспорта.
Предвидена е и възможност за електронно заявяване на услугата - „Издаване на разрешение за таксиметров превоз на пътници и холограмни стикери за автомобилите” и „Издаване на дубликат на разрешение за таксиметров превоз на пътници.” Електронните услуги са достъпни чрез официалния интернет сайт на Община Димитровград - https://www.dimitrovgrad.bg/bg/, секция „Услуги”, подсекция – „Електронни услуги”, с код на услугата 2069 и 2715, както и чрез Система за сигурно електронно връчване - https://unifiedmodel.egov.bg/wps/portal/unified-model/for-citizens-and-businesses/active-e-admin-services/municipal-services/municipal-services/
По т.4 – 90 бр.
По т.5 – не са определени критерии
По т.6 – таксиметрови стоянки – 15 бр. , общ капацитет – 69 места
По т.7 – Такса за издаване на разрешение за таксиметров превоз – 30 лв., стикери – 8 лв.
По т.8 – да спазени са
По т.9 – Да ползвана е
2069
Издаване на разрешение за таксиметров превоз на пътници
Преки разходи:П
Преки са тези разходи, които са свързани пряко с предоставянето на
2734
I.
дадена услуга
1
разходи за възнаграждения и осигурителни плащания на служителите,
Които по длъжностна характеристика извършват остойностяваната
18.03
услуга, включително дейност по контрол,, надзор или мониторинг
2 разходи за възнаграждения и осигурителни плащания на ръководния
персонал и на персонала от общата администрация на административната
7.53
структура
3 разходи за материали
0.11
4 капиталсви разходи присъщи за остойностяваната услуга
0.22
5 разходи за външни услуги,пряко свързани с остойностяваната услуга
0.56
6 други преки разходи, присъщи за остойностяванвта услуга
0.89
обслужване на програмни npодуктиmи - общи
0.53
сървъри, мрежи, окабеляване
0.36
II.
Непреки разходи
Непреки са тези разходи, които са oтnocuмu към остойностяваната
2.70
услуга, но не са свързани пряко с извършването ѝ
1. разходи за усъвършенстване и развитие
0.69
2 непроменливи(фиксирани) разходи за външни услуги
1.10
3 режийни разходи (разходи за стопански нужди)
0.91
4 друти непреки разходи- общи за всички услуги
30,04
2715
Издаване на дубликат за разршение за таксиметров превоз на пътници
Преки разходи:
Преки са тези разходи, които са свързани пряко с предоставянето на
8.67
I.
дадща ycлуга
1
разходи за възнаграждения и осигурителни плащания на служителите,
които по длъжностна характеристика извършват остойностяваната
услуга включително дейност по контрол, надзор или мониторинг
5.02
2 разходи за възнаграждения и осигурителни плащания на ръководния
персонал и на персонала от общата администрация на
2.12
адмииистративната структура
3 .разходи за материали
0.11
4 капиталови разходи присъщи за остойностявавата услуга
0.53
5 Разходи за външни услуги пряко свързани с остойностяваната услуга
6 други преки разходи присъщи за остойностяваната услуга
0.89
обслужване на програмни продукти
0.53
сървъри, мрежи, окабеляване
0.36
II.
Непреки разходи
Непреки са тези разходи, които си относими към остойностяваната
2.60
услуга, но не са свързани пряко с извършването ѝ,
1 разходи за усъвършенстване и развитие
0.59
2 непромеиливи (фиксирани) разходи за въишни услуги
1.10
3 Режийни разходи (разходи за стопански нужди)
0.91
4 други непреки разходи- общи за всички услуги
11.27
По т.10 – 350 лв.
По т.11 – Докладна записка относно приемане на решение за определяне на размера на данък върху таксиметров превоз на пътници е публично достъпна на: https://www.dimitrovgrad.bg/bg/obshtinski-savet-predstoyashto/pokana-za-zasedanie-obshtinski-savet-na-obshtina-dimitrovgrad-na-27-10-2022-g-chetvartak-ot-0900-chasa-v-mnogofunktsionalna-zala-groseto-bul-g-s-rakovski-15 в т. 27 от дневния ред „Докладна записка вх. № ОбС-07-234/14.10.2022г. (изх. № РД-28-453/13.10.2022г.) от Иво Димов относно: Приемане на решение за определяне на размера на данък върху таксиметров превоз на пътници“ и приложен файл на същия линк с наименование „ObS-07-234_2022- danak taxi - 2022.doc“.
70
Дата | Процес |
---|---|
14.11.2023 00:29 | Подаване на заявление |
20.11.2023 15:23 | Крайно решение (Одобрено) |