Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Хасково от 14.11.2023

Рег. №: 1699914607-14.11.2023 | Общинска администрация - Хасково | Одобрено | Дата на подаване: 14.11.2023 | Срок:28.11.2023

Юридическо лице |

1. Какъв е броя на валидните към 01.11.2023 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?

2. Какъв е броя на вписаните водачи във валидните към 01.11.2023 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?

3. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз и възможно ли е електронно заявяване на услугата?

4. Какъв е определения от Общинския съвет брой таксиметрови автомобили, работещи на територията на общината?

5. При какви ред и условия общия брой на автомобилите, работещи на територията на общината, е разпределен между регистрираните търговци?

6. Какъв е определения брой на таксиметровите стоянки на територията на общината и какъв е техният общ капацитет?

7. Какъв е размера на таксата за издаване на разрешение за таксиметров превоз на територията на общината?

8. При определяне размера на таксата за издаване на разрешение за таксиметров превоз на територията на общината, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ?

9. Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им” при определяне размера на таксата за издаване на разрешение за таксиметров превоз ? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.

10. Какъв е размера на данъка върху таксиметров превоз за 2024 г. за територията на общината?

11. Желая да ми бъде предоставено електронно копие на доклада, включително мотивите към него, с който е предложен актуалния размер на данъка върху таксиметров превоз или електронен адрес, на който същият е публикуван.

Желая информацията да бъде предоставена на електронна поща с адрес: admin@taxiclub-bg.eu

По т. 1 и т.2 считам за необходимо да отбележа, че извън предоставения от ИА "Автомобилна администрация" административен достъп на кметовете на общините и/или упълномощените от тях длъжностни лица, възможностите за търсене и намиране на информация в регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози са силно ограничени и изисканата информация не може да се установи.

Решение


Дата: 27.11.2023

1.      Валидните Разрешения за таксиметров превоз на пътници към 01.11.2023 г. са 244 броя.;

2.      Вписаните водачи към Разрешенията за същият период са 125.;

3.      Утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура издаване на Разрешение за таксиметров превоз е съгласно Закона за автомобилните превози и Наредба №34. Възможно е заявяването на услугата по електронен път.;

4.      Определеният брой таксиметрови автомобили на територията на Община Хасково е 320.;

5.      Разпределението се извършва съгласно решение на общински съвет –Хасково в зависимост от възрастта на автомобила, съставени актове на фирмата и водачите, стаж на фирмата, външен вид на автомобила.

6.      Определеният брой на таксиметровите стоянки е 54 с общи 303 броя места;

7.      За издаване на разрешение за таксиметров превоз на пътници такса не се дължи, а при получаване на готовото разрешение се заплаща такса от 20.00 за стикери по чл. 21, ал.1, т. 18 от Наредба №34.

8.      За издаване на разрешение за таксиметров превоз на пътници не се дължи такса.;

9.      За издаване на разрешение за таксиметров превоз на пътници такса не се дължи.;

10. Данък за таксиметров превоз за 2024 г. на територията на Община Хасково е 300 лв.;

11. Дирекция ИСДУОС не разполага с подобен доклад. Ако има такъв следва да са запознати Дирекция „Общинска данъчна дирекция“ или при Общински съвет – Хасково.

62

Дата Процес
14.11.2023 00:30 Подаване на заявление
27.11.2023 13:00 Крайно решение (Одобрено)