Заявление от СНЦ Такси клуб България до Общинска администрация - Стражица от 04.12.2023

Рег. №: 1701697464-04.12.2023 | Общинска администрация - Стражица | Одобрено | Дата на подаване: 04.12.2023 |

СНЦ Такси клуб България |

admin@taxiclub-bg.eu | ж.к Младост 1, ул. Въртопо № 47 |

 Какъв е броя на валидните към 01.11.2023 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?

2. Какъв е броя на вписаните водачи във валидните към 01.11.2023 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?

3. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз и възможно ли е електронно заявяване на услугата?

4. Какъв е определения от Общинския съвет брой таксиметрови автомобили, работещи на територията на общината?

5. При какви ред и условия общия брой на автомобилите, работещи на територията на общината, е разпределен между регистрираните търговци?

6. Какъв е определения брой на таксиметровите стоянки на територията на общината и какъв е техният общ капацитет?

7. Какъв е размера на таксата за издаване на разрешение за таксиметров превоз на територията на общината?

8. При определяне размера на таксата за издаване на разрешение за таксиметров превоз на територията на общината, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ?

9. Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им” при определяне размера на таксата за издаване на разрешение за таксиметров превоз ? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.

10. Какъв е размера на данъка върху таксиметров превоз за 2024 г. за територията на общината?

11. Желая да ми бъде предоставено електронно копие на доклада, включително мотивите към него, с който е предложен актуалния размер на данъка върху таксиметров превоз или електронен адрес, на който същият е публикуван.

Желая информацията да бъде предоставена на електронна поща с адрес: admin@taxiclub-bg.eu

По т. 1 и т.2 считам за необходимо да отбележа, че извън предоставения от ИА "Автомобилна администрация" административен достъп на кметовете на общините и/или упълномощените от тях длъжностни лица, възможностите за търсене и намиране на информация в регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози са силно ограничени и изисканата информация не може да се установи.

Решение


Дата: 04.12.2023

Р Е Ш Е Н И Е

 ДИ № 15/04.12.2023 г.

ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ ДОСТЪП ДО ИНФОРМАЦИЯ

 На основание чл.3, ал.1, чл.28, ал.2 и чл.34, ал.1 от Закона за достъп до информация и във връзка със Заявление по ЗДОИ с вх. № ДИ-15/30.11.2023 г., УРИ 1699895622-13.11.2023 г. от СНЦ “Такси клуб-България„ с адрес за кореспонденция, ул. „Въртопо” № 47, ж.к. Младост 1, София, тел.:0893324179, ел. адрес: admin@taxiclub-bg.eu

 Със заявлението заявителят желае да му бъде предоставена следната налична  информация:

 1. Какъв е броя на валидните към 01.11.2023 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?

2. Какъв е броя на вписаните водачи във валидните към 01.11.2023 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?

3. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз и възможно ли е електронно заявяване на услугата?

4. Какъв е определения от Общинския съвет брой таксиметрови автомобили, работещи на територията на общината?

5. При какви ред и условия общия брой на автомобилите, работещи на територията на общината, е разпределен между регистрираните търговци?

6. Какъв е определения брой на таксиметровите стоянки на територията на общината и какъв е техният общ капацитет?

7. Какъв е размера на таксата за издаване на разрешение за таксиметров превоз на територията на общината?

8. При определяне размера на таксата за издаване на разрешение за таксиметров превоз на територията на общината, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ?

9. Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им” при определяне размера на таксата за издаване на разрешение за таксиметров превоз ? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.

10. Какъв е размера на данъка върху таксиметров превоз за 2024 г. за територията на общината?

11. Да ми бъде предоставено електронно копие на доклада, включително мотивите към него, с който е предложен актуалния размер на данъка върху таксиметров превоз или електронен адрес, на който същият е публикуван.            

                                                                   Р Е Ш И Х:

1.      Предоставям пълен достъп до искана обществена информация.

                                     2.      Срокът за достъп до искана обществена информация е 14 дни.

                                                     3.      Исканата информация да се предостави на заявителя в желаната от него форма, в електронен вид на e-mail: admin@taxiclub-bg.eu

                                                     4.   Контрол по изпълнение на решението ще упражнявам лично.

 ЙОРДАН ЦОНЕВ

 КМЕТ НА ОБЩИНА СТРАЖИЦА 


Документи:

1 Решение и отговор по заявление ДИ 15

243

Дата Процес
04.12.2023 15:44 Крайно решение (Одобрено)