Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Доспат от 17.01.2024

Рег. №: 1705487467-17.01.2024 | Общинска администрация - Доспат | Одобрено | Дата на подаване: 17.01.2024 | Срок:31.01.2024

Физическо лице |

На 16.01.2024 година, около 9:00 часа в село Барутин пристигнаха служители на Общинко предприятие ОБЧ - Доспат заедно с новозакупеният багер. Без предупреждение започнаха да разкопават тротоар на улица Кавака, като дори се стига до пререкания и сблъсъци с жители на селото.

В тази връзка въпросите ми са:

1. Ракопаният тротоар на улица Кавака в с. Барутин включен ли е в Капиталовата програма за 2024г. и в списъка за разпореждане с общинска собственост?

2. Моля да ми бъде предоставена информация за:

- Заповед или възлагателно писмо.

- Линеен времеви график за изпълнение на строителните дейности.

- Улица Кавака включена ли е за финансиране от републиканския бюджет и ако да не е ли излишно харчене на общински средства?

3. От кои пера се финансират въпросните дейности?

4. Видно от излъчените в социалните мрежи видеоклипове става ясно, че багера, който работи на обекта няма никакви обозначителни и регистрационни табели. Затова моля да ми предоставите документи за регистрация на въпросният багер:

- Свидетелство за регистрация

- Валидна застраховка гражданска отговорност

- Талон за преминат технически преглед.

Благодаря!

Решение


Дата: 31.01.2024

Изх. № АПИО-83-1/30.01.2024 г.

ДО

Г-Н ВЛАДИМИР ДЕЛИЕВ,

С. БАРУТИН, УЛ. „МАЛИНА“ № 7

ОБЩИНА ДОСПАТ

Писмото се изпраща през платформата за ДОИ!

На Ваше заявление за достъп до обществена информация

УВАЖАЕМИ Г-Н ДЕЛИЕВ,

Приложено Ви изпращам Решение № 02/30.01.2024 година, относно исканата от Вас информация.

Приложение: Съгласно текста.

С уважение,

Инж. Елин Радев

Кмет на Община Доспат

РЕШЕНИЕ № 02

Гр. Доспат, 30.01.2024 г.

На основание чл. 8 от Закона за Администрацията, във връзка с утвърдени Правила за предоставяне на достъп до обществена информация в Общинска администрация – Доспат, чл. 3, ал. 1, чл. 24, чл. 28, ал. 2 и чл. 34, ал. 1 от Закона за достъп до обществена информация, Протокол № 02/30.01.2024 г. на комисията за ДОИ към Община Доспат, във връзка със заявление, заведено под № АПИО-83/17.01.2024 г. от Владимир Сергеев Делиев, с. Барутин, ул. „Малина“ № 7, тел. 0892996858 и електронна поща vladimirdeliev@gmail.com,

РЕШИХ:

1.Предоставям достъп до обществена информация, създадена (съхранявана) в община Доспат: пълен.

2.Информация към настоящото Решение е:

„1. Разкопаният тротоар на улица Кавака в с. Барутин включен ли е в Капиталовата програма за 2024г. и в списъка за разпореждане с общинска собственост?

Отговор: Да включен е.

2. Моля да ми бъде предоставена информация за:

- Заповед или възлагателно писмо.

- Линеен времеви график за изпълнение на строителните дейности.

- Улица Кавака включена ли е за финансиране от републиканския бюджет и ако да не е ли излишно харчене на общински средства?

Отговор: предоставяме Ви Докладна записка № УТ-26-2/08.01.2024 г. и възлагателно писмо № УТ-68/11.01.2024 г. Относно линеен времеви график: Общината си определя график за строителните дейности. Относно дали улица Кавака е включена за финансиране от републиканския бюджет? – да включена е, като не е предвидено премахването на стари тротоари.

3. От кои пера се финансират въпросните дейности?

Отговор: всички дейности без премахване на тротоарите се финансират от републиканският бюджет, а премахването на старите тротоари от общинския бюджет.

4. Видно от излъчените в социалните мрежи видеоклипове става ясно, че багера, който работи на обекта няма никакви обозначителни и регистрационни табели. Затова моля да ми предоставите документи за регистрация на въпросният багер:

- Свидетелство за регистрация

- Валидна застраховка гражданска отговорност

- Талон за преминат технически преглед.

Отговор: приложено Ви изпращам свидетелство за регистрация, комбинирана застраховка „Гражданска отговорност, многогодишна комбинирана полица по автомобилна застраховка „Каско+“, документ доказващ преминат технически преглед, както и регистрационна табела.“

3.Заявителят да получи исканата информация чрез платформата за ДОИ.

4.Обществената информация да се предостави в следната форма: сканирана през платформата за ДОИ.

5.За предоставяне на исканата обществена информация, не следва да се заплащат разходи.

6. Решението подлежи на обжалване по реда на Административнопроцесуалния кодекс.

Инж. Елин Радев

Кмет на Община Доспат

114

Дата Процес
17.01.2024 12:31 Подаване на заявление
17.01.2024 12:45 Изпратено към деловодна система
17.01.2024 14:00 Потвърждение от деловодна система
31.01.2024 08:25 Крайно решение (Одобрено)