Заявление от Физическо лице до Министерство на правосъдието от 19.01.2024
Рег. №: 1705677559-19.01.2024 | Министерство на правосъдието | Одобрено | Дата на подаване: 19.01.2024 |
1. Копие от административните преписки по издаване, изменение и допълнение на НАРЕДБА № 1 ОТ 19 ЮЛИ 2017 Г. ЗА РЕДА ЗА УСТАНОВЯВАНЕ КОНЦЕНТРАЦИЯТА НА АЛКОХОЛ В КРЪВТА И/ИЛИ УПОТРЕБАТА НА НАРКОТИЧНИ ВЕЩЕСТВА ИЛИ ТЕХНИ АНАЛОЗИ (ЗАГЛ. ИЗМ. - ДВ, БР. 81 ОТ 2018 Г.), обн. ДВ. бр.61 от 28 Юли 2017г., изм. и доп. ДВ. бр.81 от 2 Октомври 2018г., изм. и доп. ДВ. бр.99 от 20 Ноември 2020 г., изм. и доп. ДВ. бр.81 от 26 Септември 2023г.
2. Кой е съставител на проекта за наредба и на проектите за изменение и допълнение на наредбата (първоначална версия и последващи редакции)?
3. Моля, предоставете ми копия от заповедите за създаване на работните групи за изработване на проекта на наредбата и проектите за изм. и допълнение на наредбата, вкл. копие на Заповед РД-02-248/30.08.2023 г. на министъра на здравеопазването, с която е създадена междуведомствена работна група със задача да извърши преглед и изготви предложения за изменения и допълнения в Наредба № 1 от 2017 г. за реда за установяване концентрацията на алкохол в кръвта и/или употребата на наркотични вещества или техни аналози, с цел въвеждане на надлежен ред за установяване употребата на наркотични вещества или техни аналози.
4. Кой е съставител на проекта за наредба и на проектите за изменение и допълнение на наредбата (първоначална версия и последващи редакции)?
5. В работните групи по създаване на проектите на нормативния акт и наредбите за изменение и допълнение в него участвали ли са лица, които не са държавни служители в МЗ, МП и МВР?
6. В частност, взели ли са участие в изготвянето на проектите лица, извършващи експертна дейност по реда на въпросната наредба?
7. Използвани ли са експерти и консултанти и заплащани ли са им хонорари за тази дейност (§ 1, изр. 2 от ЗНА)
8. Моля, предоставете ми копия от всички други съхранявани при Вас документи, вкл. кореспонденция, с други държавни органи, свързани с или отнасящи се до издаването, измененията и допълненията на Наредбата.
9. Обсъждан ли е проектът на наредбата и на измененията и допълненията в нея с министъра на отбраната?
10. Кой орган е удостоверил (чл. 34 ЗНА) окончателния текст на нормативния акт при издаването, изменението и допълнението му? Кое министерство съхранява удостовереният препис от наредбата?
11. Моля, предоставете ми и копия от всички други документи, свързани с дейността на работните групи и съставителя на наредбата, измененията и допълненията в нея, вкл. но не само: доклади, анализи, стенограми, протоколи от заседания и работни бележки от заседания на работната група, писмено постъпили предложения от членове на групата, експерти или др.
Решение
Дата: 19.01.2024
ПРЕДОСТАВЯ достъп на заявителя до съществуващата информация, която вече е създадена, обработена и съхранявана от Министерството на правосъдието по т. 2, т. 4 и т. 10 от заявлението, както следва:
По въпрос 2 и 4:
Съгласно чл. 174, ал. 4 от Закона за движението по пътищата (ЗДвП), редът по който се установява концентрацията на алкохол в кръвта на водачите на моторни превозни средства, трамваи или самоходни машини и/или употребата на наркотични вещества или техни аналози, е определен в Наредба № 1 от 19 юли 2017 г. (Наредбата) за реда за установяване концентрацията на алкохол в кръвта и/или употребата на наркотични вещества или техни аналози, издадена от министъра на здравеопазването, министъра на вътрешните работи и министъра на правосъдието.
По въпрос 10:
Наредба № 1 от 2017 г. за реда за установяване концентрацията на алкохол в кръвта и/или употребата на наркотични вещества или техни аналози, издадена от министъра на здравеопазването, министъра на вътрешните работи и министъра на правосъдието (обн., ДВ, бр. 61 от 2017 г., изм. и доп., бр. 81 от 2018 г. и бр. 99 от 2020 г.) е издадена от министъра на здравеопазването, министъра на вътрешните работи и министъра на правосъдието.
Степен на осигурения достъп до исканата обществена информация: Предоставя се пълен достъп до исканата от заявителя обществена информация.
Срок за осигуряване на достъп до обществената информация: Срокът за осигуряване на достъп до обществената информация е съгласно чл. 34, ал. 3 във връзка с чл. 35, ал. 3 ЗДОИ.
Място, където ще бъде предоставен достъп до исканата обществена информация:
Достъпът до информация ще бъде предоставен по електронен път на посочения от заявителя адрес на електронна поща: …….
Форма, под която ще бъде предоставен достъп до исканата обществена информация:
Достъпът до информацията ще бъде предоставен на заявителя в писмен вид и се съдържа в настоящото решение.
Разходи по предоставянето на достъп до исканата обществена информация: На основание чл. 35, ал. 3 ЗДОИ не се заплащат разходи по предоставянето на исканата информация.
Решението да се изпрати на посочения от заявителя електронен адрес:………..
На основание чл. 40, ал. 1 ЗДОИ решението може да бъде обжалвано в 14-дневен срок от съобщаването му на заявителя пред съответния административен съд, по реда на Административнопроцесуалния кодекс.
На основание чл. 32, ал. 1 ЗДОИ, ПРЕПРАЩА на Министерството на здравеопазването с адрес: гр. София, пл. „Света неделя“ № 5, ПК София 1000 заявление за достъп до обществена информация с рег. № 95-00-5/05.01.2024 г. в частта му по т. 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9 и 11 от заявлението.
121
Дата | Процес |
---|---|
19.01.2024 17:19 | Крайно решение (Одобрено) |