Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Рила от 05.02.2024
Рег. №:
1707125132-05.02.2024 | Общинска администрация - Рила | Неодобрено |
Дата на подаване: 05.02.2024 |
Срок:19.02.2024
1. От началото на мандата Ви като кмет на Община Рила от 2019г. до 2023г. - какво техническо (компютърно) оборудване, софтуер и лицензи са закупени от или предоставени на Община Рила, при какви условия, цени, насрещни задължения, отговорности, санкции за неизпълнение и др. условия? 2. Каква общо сума е заплатена за така закупените оборудване и софтуер? 2. Моля, предоставете ми на копия всички подписани договори, с които е закупено или предоставено на Община Рила техническо оборудване, софтуер и лицензи, за да се запозная със съдържащата се в тях информация – страни, предмет, цени, срокове, права и задължения на страните, отговорности, прекратяване, както и с всичко, което са уговорили страните по тях. 3. Какви лицензи и за какви продукти са закупени или предоставени на Община Рила през посочения период по т. 1? 4. Напълно внедрени ли са софтуера и хардуера, закупени през последния Ви мандат в използваните електронни системи? Има ли останали неизпълнени договори и по какви причини не са изпълнени? Формата, под която желая да ми се предостави информацията – копия във електронни файлове, изпратени по имейл на адреса на електронната ми поща.
Решение
Дата: 15.02.2024
52
Дата | Процес |
---|---|
05.02.2024 11:25 | Подаване на заявление |
05.02.2024 11:30 | Изпратено към деловодна система |
05.02.2024 11:45 | Потвърждение от деловодна система |
15.02.2024 12:48 | Крайно решение (Неодобрено) |