Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Омуртаг от 06.02.2024
Рег. №:
1707232032-06.02.2024 | Общинска администрация - Омуртаг | Одобрено |
Дата на подаване: 06.02.2024 |
Срок:21.02.2024
pe73@abv.bg |
1. Готова ли е Община Омуртаг с изпълнение на изискванията, във връзка с приетите промени в ЗМСМА, които влизат в сила от 1 февруари 2024 г.?
2. Има ли създаден електронен регистър на питанията към кмета на Община Омуртаг от общинските съветници?
3. Къде е точното му място в сайта на Община Омуртаг или другаде?
4. Къде е точното място на публикуване на материалите - дневен ред и протоколи от заседанията на комисиите?
Решение
Дата: 12.02.2024
Решение №1/2024
71
Дата | Процес |
---|---|
06.02.2024 17:07 | Подаване на заявление |
06.02.2024 17:15 | Изпратено към деловодна система |
07.02.2024 10:00 | Потвърждение от деловодна система |
12.02.2024 10:59 | Искане на допълнителна информация |
12.02.2024 11:04 | Крайно решение (Одобрено) |