Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Самуил от 21.02.2020
Рег. №:
1582281178571-21.02.2020 | Общинска администрация - Самуил | Одобрено |
Дата на подаване: 21.02.2020 |
Срок:10.08.2020
Моля, основание чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация, да предоставите следната информация от обществен интерес, свързана с: глоби, наложени за неправилно паркиране на МПС на територията на общината за периода 2015-2019 г. вкл.; глоби, наложени за нарушения, свързани с отпадъците, по реда и на основанията по Закона за управление на отпадъците (ЗУО) за периода 2015-2019 г.вкл.; сключените договори за абонаментно правно облужване с адвокати и адвокатски дружества от кмета или общината за периода 2015-2019 г. вкл., както следва:
1. Колко глоби за неправилно паркиране са наложени за периода 2015-2019 г. вкл.?
2. Какъв е общия размер на наложените глобиза за периода 2015-2019 г. вкл.?
3. Колко от наложените глоби са отпаднали в следствие на обжалване или по други причини за периода 2015-2019 г. вкл.?
4. Какъв е общият размер на събраните до момента глоби, наложени за периода 2015-2019 г. вкл.?
5. Какъв е общият размер на неотменените, но несъбрани до момента глоби за периода 2015-2019 г. вкл.?
6. Трите имена и длъжностите на лицата от общинската администрация, които имат правомощие на територията на общината да съставят актове за нарушения, свързани с отпадъците, по реда и на основанията по Закона за управление на отпадъците (ЗУО) и по Наредбата за управление на отпъдъците, приета от Общинския съвет, на основание чл. 22 от ЗУО.
7. Трите имена и длъжностите на лицата от общинската администрация (ако има такива), които имат правомощие да налагат глоби с фишове и квитанции за нарушения по т. 6. Ако няма такива лица, моля посочете това обстоятелство.
8. Трите имена и длъжностите на лицата от общинската администрация, които имат право да издават предписания и/или да налагат принудителни мерки за наршения, свързани с отпадъците. Ако няма такива лица, моля посочете това обстоятелство.
9. Какви са правата, задълженията и отговорностите, изискванията към образованието, квалификацията и стажа на въпросните длъжностни лица по т. 6, 7, 8? Има ли изискване да са завършили спeциалност "екология" или свързана с екологията специалност? Преминали ли са някакаво обучение, свързано с екологията и управлението на отпадъците, респ. преминават ли периодично такова?
10. Някое от лицата по т. 6, 7, 8 има ли юридическо образование или образование, в хода на което е изучавало правни дисциплини и какви?
11. Моля, предоставете ми електронно копия на длъжностните характеристики на лицата по т. 6, 7, 8 от настоящото заявление, за да се запозная с информацията в тях.
12. Ако длъжностните лица по т. 6, 7, 8 са овластени за съответните действия с Ваша заповед или заповед на друго длъжностно лице, моля, предоставете ми този акт, за да се запозная с информацията в него.
13. Какъв е общият размер на приходите, постъпили в общинския бюджет (доброволно и принудително събрани) за периода 2015-2019 г. вкл. от санкции, наложени за нарушение на горните нормативни актове - по т. 6?
14. За какво разходвате приходите по т. 13 - целево за ликвидиране последиците от отпадъците и справяне с проблема с тях или за друго?
15. Сключвани ли са договори за абонаментно правно облужване с адвокати и адвокатски дружества от кмета или общината за периода 2015-2019 г. вкл.?
16. Каква е била цената на месечния абонамент за периода 2015-2019 г. вкл.?
17. Осъществявано ли е процесуално представителство по граждански и административни дела от адвокати и адвокатски дружества, по които страна е кмета на общината или общината и ако да - по кои дела, пред кой съд, с какъв предмет?
18. В какъв размер са били разходите на общината за процесуално
представителство за делата по т. 17 за периода 2015-2019 г. вкл.?
1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям три имена и постоянен адрес – КРИСТИАН ИВОВ МИЛЕНОВ, Република България, област София (столица), община Столична, гр. София 1618, адрес ж.к. „Овча Купел“, бл. 602, вх. А, ап. 8.
2) Моля, на основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т.4 и ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация, исканата информация да ми бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната ми поща, посочен в настоящото заявление, ivan13@abv.bg, на компютърни файлове в удобен за Вас формат - pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен.
3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям следния адрес за кореспонденция –Република България, област София (столица), община Столична, гр. София 1618, адрес ж.к. „Овча Купел“, бл. 602, вх. А, ап. 8.
Настоящото заявление адресирам и подавам до Кмета на Общината, като се надявам да бъде уважено от него.
Решение
Дата: 31.07.2020
РЕШЕНИЕ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ № 15/31.07.2020г. ДО КРИСТИАН ИВОВ МИЛЕНОВ РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ, СОФИЙСКА ОБЛАСТ, ОБЩИНА СТОЛИЧНА, ГР. СОФИЯ 1618, АДРЕС Ж.К. „ОВЧА КУПЕЛ“, БЛ. 602, ВХ. А, АП.8 УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН МИЛЕНОВ, Във връзка с подадено от Вас заявление за достъп до обществена информация получено в ПДОИ с рег. УРИ 1582281178571-21.02.2020, с Вх. №3671 от 27.07.2020г., Ви уведомявам за следното: 1. Исканата от Вас информация ще Ви бъде изпратена по електронна поща на посочения в заявлението адрес и съдържа следното: 1.1. Отговор на т.1 от заявлението Ви информираме, за неправилно паркиране наложени глоби за периода 2015г. -2019г. вкл. – 0 /нула/; 1.2. Отговор на т.2 от заявлението Ви информираме, размера на наложените глоби за периода 2015-2019г. вкл. – 0 /нула/; 1.3. Отговор на т.3 от заявлението Ви информираме, отпаднали глоби в следствие на на обжалване или по други причини за периода 2015г. -2019г. вкл. – 0 /нула/; 1.4. Отговор на т.4 от заявлението Ви информираме, общият размер на сбраните до момента глоби, наложени за периода 2015г. -2019г. вкл. – 0 /нула/; 1.5. Отговор на т.5 от заявлението Ви информираме, общият размер на неотменените, но несъбрани до момента глоби за периода 2015г. -2019г. вкл. – 0 /нула/; 1.6. Отговор на т.6 от заявлението Ви информираме, лица от общинска администрация, имащи правомощие на територията на общината да съставят актове за нарушения, свързани с отпадаците, по реда и на основание по Закона за управление на отпадъците, са - Сейнур Фейзула Мустафа-директор на ОП „Самуил 2011“ с. Самуил и Сибел Раим Рахми- главен специалист „Опазване на околната среда и водите и проекти“; 1.7. Отговор на т.7 от заявлението Ви информираме, лица от общинска администрация, имащи правомощие на територията на общината да налагат глоби с фишове и квитанции за нарушенията по т. 6 са - Сейнур Фейзула Мустафа-директор на ОП „Самуил 2011“ с. Самуил и Сибел Раим Рахми- главен специалист „Опазване на околната среда и водите и проекти“; 1.8. Отговор на т.8 от заявлението Ви информираме, лица от общинска администрация, имащи право на територията на общината да издават предписания и/или да налагат принудителни мерки за нарушения, свързани с отпадаците е Сибел Раим Рахми- главен специалист „Опазване на околната среда и водите и проекти“; 1.9. Отговор на т.9 от заявлението Ви информираме, че правата, задълженията и отговорности, изисквания към образованието, квалификацията и стажа на лицата по т. 6, 7 и 8 – Прилагаме длъжностни характеристики на двете длъжностни лица и сертификат за обучение; 1.10. Отговор на т.10 от заявлението Ви информираме, че нямат юридическо образование и не са изучавали правни дисциплини по време на обучението; 1.11. Отговор на т.11 от заявлението Ви информираме, Прилагаме длъжностни характеристики- 2 бр.; 1.12. Отговор на т.12 от заявлението Ви информираме, Прилагаме заповед №392/02.06.2020г. на кмета на община Самуил; 1.13. Отговор на т.13 от заявлението Ви информираме, Размерът на приходите, постъпили в общинския бюджет / доброволно и принудително събрани/ за периода 2015г. -2019г. вкл. от санкции, наложени за нарушение на горните нормативни актове- по т. 6 – 0 /нула/; 1.14. Отговор на т.14 от заявлението Ви информираме - неприложимо; 1.15. Отговор на т.15 от заявлението Ви информираме, сключени договори за абонаментно обслужване с адвокати и адвокатски дружества от кмета или общината за периода 2015г. -2019г. вкл. – ДА; 1.16. Отговор на т.16 от заявлението Ви информираме, цената на месечен абонамент за периода 2015г. -2019г. вкл. – по 500 лв. на месец; 1.17. Отговор на т.17 от заявлението Ви информираме, Процесуално представителство по граждански и административни дело от адвокати и адвокатски дружества по които е страна кмета на Общината и Общината с посочване на кои дела , пред кой съда и предмет- Справка – Приложение по т.17; 1.18. Отговор на т.18 от заявлението Ви информираме, Размер на разходите на Община Самуил за процесуално представителство по делата по т.17 за периода 2015-2019 г. вкл. - 10 240,00 лева. 2. Информацията ще бъде във формат на РDF фаил. Приложения: длъжностни характеристики- 2 бр.; заповед №392/02.06.2020г. на кмета на община Самуил и Справка – Приложение по т.17; КМЕТ НА ОБЩИНА САМУИЛ ИНЖ. ДЖЕВДЕТ АЗИС56
Дата | Процес |
---|---|
21.02.2020 12:32 | Подаване на заявление |
21.02.2020 12:32 | Изпратено към деловодна система |
27.07.2020 12:55 | Потвърждение от деловодна система |
31.07.2020 10:14 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |