Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Земен от 21.02.2020
Рег. №:
1582282131185-21.02.2020 | Общинска администрация - Земен | Одобрено |
Дата на подаване: 21.02.2020 |
Срок:09.03.2020
Моля, основание чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация, да предоставите следната информация от обществен интерес, свързана с: глоби, наложени за неправилно паркиране на МПС на територията на общината за периода 2015-2019 г. вкл.; глоби, наложени за нарушения, свързани с отпадъците, по реда и на основанията по Закона за управление на отпадъците (ЗУО) за периода 2015-2019 г.вкл.; сключените договори за абонаментно правно облужване с адвокати и адвокатски дружества от кмета или общината за периода 2015-2019 г. вкл., както следва:
1. Колко глоби за неправилно паркиране са наложени за периода 2015-2019 г. вкл.?
2. Какъв е общия размер на наложените глобиза за периода 2015-2019 г. вкл.?
3. Колко от наложените глоби са отпаднали в следствие на обжалване или по други причини за периода 2015-2019 г. вкл.?
4. Какъв е общият размер на събраните до момента глоби, наложени за периода 2015-2019 г. вкл.?
5. Какъв е общият размер на неотменените, но несъбрани до момента глоби за периода 2015-2019 г. вкл.?
6. Трите имена и длъжностите на лицата от общинската администрация, които имат правомощие на територията на общината да съставят актове за нарушения, свързани с отпадъците, по реда и на основанията по Закона за управление на отпадъците (ЗУО) и по Наредбата за управление на отпъдъците, приета от Общинския съвет, на основание чл. 22 от ЗУО.
7. Трите имена и длъжностите на лицата от общинската администрация (ако има такива), които имат правомощие да налагат глоби с фишове и квитанции за нарушения по т. 6. Ако няма такива лица, моля посочете това обстоятелство.
8. Трите имена и длъжностите на лицата от общинската администрация, които имат право да издават предписания и/или да налагат принудителни мерки за наршения, свързани с отпадъците. Ако няма такива лица, моля посочете това обстоятелство.
9. Какви са правата, задълженията и отговорностите, изискванията към образованието, квалификацията и стажа на въпросните длъжностни лица по т. 6, 7, 8? Има ли изискване да са завършили спeциалност "екология" или свързана с екологията специалност? Преминали ли са някакаво обучение, свързано с екологията и управлението на отпадъците, респ. преминават ли периодично такова?
10. Някое от лицата по т. 6, 7, 8 има ли юридическо образование или образование, в хода на което е изучавало правни дисциплини и какви?
11. Моля, предоставете ми електронно копия на длъжностните характеристики на лицата по т. 6, 7, 8 от настоящото заявление, за да се запозная с информацията в тях.
12. Ако длъжностните лица по т. 6, 7, 8 са овластени за съответните действия с Ваша заповед или заповед на друго длъжностно лице, моля, предоставете ми този акт, за да се запозная с информацията в него.
13. Какъв е общият размер на приходите, постъпили в общинския бюджет (доброволно и принудително събрани) за периода 2015-2019 г. вкл. от санкции, наложени за нарушение на горните нормативни актове - по т. 6?
14. За какво разходвате приходите по т. 13 - целево за ликвидиране последиците от отпадъците и справяне с проблема с тях или за друго?
15. Сключвани ли са договори за абонаментно правно облужване с адвокати и адвокатски дружества от кмета или общината за периода 2015-2019 г. вкл.?
16. Каква е била цената на месечния абонамент за периода 2015-2019 г. вкл.?
17. Осъществявано ли е процесуално представителство по граждански и административни дела от адвокати и адвокатски дружества, по които страна е кмета на общината или общината и ако да - по кои дела, пред кой съд, с какъв предмет?
18. В какъв размер са били разходите на общината за процесуално
представителство за делата по т. 17 за периода 2015-2019 г. вкл.?
1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям три имена и постоянен адрес – КРИСТИАН ИВОВ МИЛЕНОВ, Република България, област София (столица), община Столична, гр. София 1618, адрес ж.к. „Овча Купел“, бл. 602, вх. А, ап. 8.
2) Моля, на основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т.4 и ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация, исканата информация да ми бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната ми поща, посочен в настоящото заявление, ivan13@abv.bg, на компютърни файлове в удобен за Вас формат - pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен.
3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям следния адрес за кореспонденция –Република България, област София (столица), община Столична, гр. София 1618, адрес ж.к. „Овча Купел“, бл. 602, вх. А, ап. 8.
Настоящото заявление адресирам и подавам до Кмета на Общината, като се надявам да бъде уважено от него.
Решение
Дата: 09.03.2020
На основание чл. 34, ал.1 и чл.35, ал.1 от ЗДОИ ПРЕДОСТАВЯМ ДОСТЪП до информация, като предоставям данни както следва: Въпрос № 1. Колко глоби за неправилно паркиране са наложени за периода 2015-2019 г. вкл.? – не са налагани глоби за неправилно паркиране от страна на Община Земен; Въпрос № 2. Какъв е общия размер на наложените глоби за за периода 2015-2019 г. вкл.? – виж отг. на въпрос № 1; Въпрос № 3. Колко от наложените глоби са отпаднали в следствие на обжалване или по други причини за периода 2015-2019 г. вкл.? – не може да се отговори, виж отг. на въпрос № 1; Въпрос № 4. Какъв е общият размер на събраните до момента глоби, наложени за периода 2015-2019 г. вкл.? – не може да се отговори, виж отг. на въпрос № 1; Въпрос № 5. Какъв е общият размер на неотменените, но несъбрани до момента глоби за периода 2015-2019 г. вкл.? – не може да се отговори, виж отг. на въпрос № 1; Въпрос № 6. Трите имена и длъжностите на лицата от общинската администрация, които имат правомощие на територията на общината да съставят актове за нарушения, свързани с отпадъците, по реда и на основанията по Закона за управление на отпадъците (ЗУО) и по Наредбата за управление на отпъдъците, приета от Общинския съвет, на основание чл. 22 от ЗУО. – Актосъставители в община Земен се определят конкретно при наличие на данни за нарушение и при проверка, която е в ход; Въпрос № 7. Трите имена и длъжностите на лицата от общинската администрация (ако има такива), които имат правомощие да налагат глоби с фишове и квитанции за нарушения по т. 6. Ако няма такива лица, моля посочете това обстоятелство. – такива лица в община Земен се определят конкретно при наличие на данни за нарушение и при проверка, която е в ход; Въпрос № 8. Трите имена и длъжностите на лицата от общинската администрация, които имат право да издават предписания и/или да налагат принудителни мерки за наршения, свързани с отпадъците. Ако няма такива лица, моля посочете това обстоятелство. – такива лица в община Земен се определят конкретно при наличие на данни за нарушение и при проверка, която е в ход; Въпрос № 9. Какви са правата, задълженията и отговорностите, изискванията към образованието, квалификацията и стажа на въпросните длъжностни лица по т. 6, 7, 8? Има ли изискване да са завършили спeциалност "екология" или свързана с екологията специалност? Преминали ли са някакаво обучение, свързано с екологията и управлението на отпадъците, респ. преминават ли периодично такова? – изискванията към такива лица са съобразени с изискванията за опит и квалификация за заемане на длъжности съобразно Закона за администрацията и Единния класификатор на длъжностите в администрацията. Въпрос № 10. Някое от лицата по т. 6, 7, 8 има ли юридическо образование или образование, в хода на което е изучавало правни дисциплини и какви? – няма лица с юридическо образование; Въпрос № 11. Моля, предоставете ми електронно копия на длъжностните характеристики на лицата по т. 6, 7, 8 от настоящото заявление, за да се запозная с информацията в тях. – няма такива длъжностни характеристики Въпрос № 12. Ако длъжностните лица по т. 6, 7, 8 са овластени за съответните действия с Ваша заповед или заповед на друго длъжностно лице, моля, предоставете ми този акт, за да се запозная с информацията в него. Въпрос № 13. Какъв е общият размер на приходите, постъпили в общинския бюджет (доброволно и принудително събрани) за периода 2015-2019 г. вкл. от санкции, наложени за нарушение на горните нормативни актове - по т. 6? – няма наложени такива санкции; Въпрос № 14. За какво разходвате приходите по т. 13 - целево за ликвидиране последиците от отпадъците и справяне с проблема с тях или за друго?- не може да се отговори, виж отговор на въпрос № 13. Въпрос № 15. Сключвани ли са договори за абонаментно правно облужване с адвокати и адвокатски дружества от кмета или общината за периода 2015-2019 г. вкл.? - Община Земен няма сключен договор за абонаментно обслужвне с адвокатски дружества и с адвокати. Въпрос № 16. Каква е била цената на месечния абонамент за периода 2015-2019 г. вкл.? – не може да се отговори, виж отг. на въпрос № 15 Въпрос № 17. Осъществявано ли е процесуално представителство по граждански и административни дела от адвокати и адвокатски дружества, по които страна е кмета на общината или общината и ако да - по кои дела, пред кой съд, с какъв предмет? ПРЕДОСТАВЯНА ИНФОРМАЦИЯ: Осъществявано е процесуално представителство по следните дела: - Гр.д. № 615/2016 год. – Районен съд Радомир - в. гр. д. 363/17 г. – Окръжен съд Перник; - ч.гр.д. 884/18г., Районен съд Стара Загора; - а.н.х.д. 473 / 2018г. Административен съд Благоевград - гр.д. 465/2017 г., Районен съд Радомир На основание чл.34, ал.2 от Закона за достъп до обществена информация, данни и информация за граждански и административни дела, по които страна е Кмета на общината или общината, може да бъде получена от: 1. Окръжен съд Перник, с адрес: гр. Перник, ул.”Търговска” № 37, (076) 64 70 12, факс: (076) 60 44 41 и (076) 64 70 55 2. Районен съд Радомир, с адрес: гр. Радомир , обл. Перник, ул. Кирил и Методий № 22, E-mail: radomir-rs@justice.bg 3. Административен съд Перник, с адрес: гр. Перник, ул.”Търговска” № 37, Факс: 076/60 23 43, e-mail: pernik-adms@justice.bg Въпрос № 18. В какъв размер са били разходите на общината за процесуално представителство за делата по т. 17 за периода 2015-2019 г. вкл.? – Предоставям информация, както следва: - Гр.д. № 615/2016 год. – Районен съд Радомир – 500 лева - По ч.гр.д. 884/18г., Районен съд Стара Загора - платен адвокатски хонорар от 540 лева - По а.н.х.д. 473 / 2018г. Административен съд Благоевград – платен адвокатски хонорар от 300 лева - По гр.д. 465/2017 г., Районен съд Радомир – не са заплатени разноски от общинския бюджет Не определям реквизити по чл.34, ал.1 от ЗДОИ, тъй като исканата информация се предоставя с настоящото решение. Решението да се предостави на заявителя при условията на чл.35, ал.3 от ЗДОИ - на посочения от заявителя адрес на електронна поща ivan13@abv.bg Контрол по изпълнението на Решението възлагам на г-жа Даниела Владимирова – зам.кмет на общ.Земен Решението подлежи на обжалване пред Административен съд - Перник, по реда на Административнопроцесуалния кодекс чрез Кмета на община Земен в 14-дневен срок от получаването му.41
Дата | Процес |
---|---|
21.02.2020 12:48 | Подаване на заявление |
21.02.2020 12:48 | Изпратено към деловодна система |
24.02.2020 09:00 | Потвърждение от деловодна система |
09.03.2020 17:33 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |