Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Радомир от 21.02.2020

Рег. №: 1582282189840-21.02.2020 | Общинска администрация - Радомир | Одобрено | Дата на подаване: 21.02.2020 | Срок:06.03.2020

Физическо лице |

Моля, основание чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация, да предоставите следната информация от обществен интерес, свързана с: глоби, наложени за неправилно паркиране на МПС на територията на общината за периода 2015-2019 г. вкл.; глоби, наложени за нарушения, свързани с отпадъците, по реда и на основанията по Закона за управление на отпадъците (ЗУО) за периода 2015-2019 г.вкл.; сключените договори за абонаментно правно облужване с адвокати и адвокатски дружества от кмета или общината за периода 2015-2019 г. вкл., както следва: 1. Колко глоби за неправилно паркиране са наложени за периода 2015-2019 г. вкл.? 2. Какъв е общия размер на наложените глобиза за периода 2015-2019 г. вкл.? 3. Колко от наложените глоби са отпаднали в следствие на обжалване или по други причини за периода 2015-2019 г. вкл.? 4. Какъв е общият размер на събраните до момента глоби, наложени за периода 2015-2019 г. вкл.? 5. Какъв е общият размер на неотменените, но несъбрани до момента глоби за периода 2015-2019 г. вкл.? 6. Трите имена и длъжностите на лицата от общинската администрация, които имат правомощие на територията на общината да съставят актове за нарушения, свързани с отпадъците, по реда и на основанията по Закона за управление на отпадъците (ЗУО) и по Наредбата за управление на отпъдъците, приета от Общинския съвет, на основание чл. 22 от ЗУО. 7. Трите имена и длъжностите на лицата от общинската администрация (ако има такива), които имат правомощие да налагат глоби с фишове и квитанции за нарушения по т. 6. Ако няма такива лица, моля посочете това обстоятелство. 8. Трите имена и длъжностите на лицата от общинската администрация, които имат право да издават предписания и/или да налагат принудителни мерки за наршения, свързани с отпадъците. Ако няма такива лица, моля посочете това обстоятелство. 9. Какви са правата, задълженията и отговорностите, изискванията към образованието, квалификацията и стажа на въпросните длъжностни лица по т. 6, 7, 8? Има ли изискване да са завършили спeциалност "екология" или свързана с екологията специалност? Преминали ли са някакаво обучение, свързано с екологията и управлението на отпадъците, респ. преминават ли периодично такова? 10. Някое от лицата по т. 6, 7, 8 има ли юридическо образование или образование, в хода на което е изучавало правни дисциплини и какви? 11. Моля, предоставете ми електронно копия на длъжностните характеристики на лицата по т. 6, 7, 8 от настоящото заявление, за да се запозная с информацията в тях. 12. Ако длъжностните лица по т. 6, 7, 8 са овластени за съответните действия с Ваша заповед или заповед на друго длъжностно лице, моля, предоставете ми този акт, за да се запозная с информацията в него. 13. Какъв е общият размер на приходите, постъпили в общинския бюджет (доброволно и принудително събрани) за периода 2015-2019 г. вкл. от санкции, наложени за нарушение на горните нормативни актове - по т. 6? 14. За какво разходвате приходите по т. 13 - целево за ликвидиране последиците от отпадъците и справяне с проблема с тях или за друго? 15. Сключвани ли са договори за абонаментно правно облужване с адвокати и адвокатски дружества от кмета или общината за периода 2015-2019 г. вкл.? 16. Каква е била цената на месечния абонамент за периода 2015-2019 г. вкл.? 17. Осъществявано ли е процесуално представителство по граждански и административни дела от адвокати и адвокатски дружества, по които страна е кмета на общината или общината и ако да - по кои дела, пред кой съд, с какъв предмет? 18. В какъв размер са били разходите на общината за процесуално представителство за делата по т. 17 за периода 2015-2019 г. вкл.? 1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям три имена и постоянен адрес – КРИСТИАН ИВОВ МИЛЕНОВ, Република България, област София (столица), община Столична, гр. София 1618, адрес ж.к. „Овча Купел“, бл. 602, вх. А, ап. 8. 2) Моля, на основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т.4 и ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация, исканата информация да ми бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната ми поща, посочен в настоящото заявление, ivan13@abv.bg, на компютърни файлове в удобен за Вас формат - pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен. 3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям следния адрес за кореспонденция –Република България, област София (столица), община Столична, гр. София 1618, адрес ж.к. „Овча Купел“, бл. 602, вх. А, ап. 8. Настоящото заявление адресирам и подавам до Кмета на Общината, като се надявам да бъде уважено от него.

Решение


Дата: 13.03.2020

1. Колко глоби за неправилно паркиране са наложени за периода 2015-2019 г. вкл.? • Наложените глоби в периода 2015-2019 г. вкл. са 6 /шест/ броя. 2. Какъв е общият размер на наложените глоби за периода 2015-2019 г. вкл.? • Общият брой наложени глоби за периода 2015-2019 г. е в размер на 400 /четиристотин/ лева. 3. Колко от наложените глоби са отпаднали в следствие на обжалване или по други причини за периода 2015-2019 г. вкл.? • Няма 4. Какъв е общият размер на събраните до момента глоби, наложени за периода 2015-2019 г. вкл.? • Събраните глоби са в размер на 100 /сто/ лева. 5. Какъв е общият размер на неотменените, но несъбрани до момента глоби за периода 2015-2019 г. вкл.? • Общият размер на несъбраните глоби е 300 /триста/ лева. 6. Три имена на длъжностите на лицата от общинска администрация, които имат правомощие на територията на общината да съставят актове за нарушения, свързани с отпадъците, по реда и на основанията по Закона за управление на отпадъците (ЗУО) и по Наредбата за управление на отпадъците, приета от Общинския съвет, но основание чл. 22 от ЗУО. • ДТН – гл. спец. „Е и Г“ • ЖЙЖ – ст. спец. „Е и Г“ 7. Трите имена и длъжностите на лицата от общинска администрация (ако има такива), които имат правомощие да налагат глоби с фишове и квитанции за нарушения по т. 6. Ако няма такива лица, моля посочете това обстоятелство. • Няма 8. Трите имена и длъжностите на лицата от общинска администрация, които имат право да издават предписания и/или да налагат принудителни мерки за нарушения, свързани с отпадъците. Ако няма такива лица, моля посочете това обстоятелство. • ДТН – гл. спец. „Е и Г“ • ЖЙЖ – ст. спец. „Е и Г“ 9. Какви са правата, задълженията и отговорностите, изискванията към образованието, квалификацията и стажа на въпросните длъжностни лица по т. 6, 7, 8? Има ли изискване да са завършили специалност „екология“ или свързана с екологията специалност? Преминал ли са някакво обучение, свързано с екологията и управлението на отпадъците, респ. преминават ли периодично такова? • Информацията, изискваща се по този въпрос е отразена в Длъжностната характеристика, за всяка длъжност по отделно. 10. Някое от лицата по т. 6, 7, 8 има ли юридическо образоване или образование, в хода, на което е изучавало правни дисциплини и какви? • Не 11. Моля, представете ми електронни копия на длъжностните характеристики на лицата по т. 6, 7, 8 от настоящото заявление, за да се запозная с информацията в тях. • Копие на длъжностна характеристика, за всяка длъжност по отделно – 6 /шест/ листа; 12. Ако длъжностните лица по т. 6, 7, 8 са овластени за съответните действия с Ваша заповед или заповед на друго длъжностно лице, моля, предоставете ми този акт, за да се запозная с информацията в него. Приложение: – Копие на Заповед; • Заповед № 80/29.01.2020г. на Кмета на община Радомир 13. Какъв е общият размер на приходите, постъпили, в общинския бюджет (доброволно и принудително събрани) за периода 2015-2019 г. вкл. От санкции, наложени за нарушение на горните нормативни актове – по т. 6? • Няма съставяни актове през периода 2015г. – 2019г. 14. За какво разходвате приходите по т. 13 – целево за ликвидиране на последиците от отпадъците и справяне с проблема с тях или с друго? • По общия ред за разпределение на приходите и разходите на общинския бюджет. 15. Сключвани ли са договори за абонаментно правно обслужване с адвокати и адвокатски дружества от кмета или общината за периода 2015-2019 г. вкл.? • Да, 1 /един/ брой. 16. Каква е била цената за месечния абонамент в периода 2015-2019 г. вкл.? • Ежемесечното абонаментно възнаграждение по Договор за абонаментно правно обслужване е в размер на 700 лева. 17. Осъществявано ли е процесуално представително по гражданските и административни дела от адвокати и адвокатски дружества, по които страна е кмета на общината или общината и ако да – по кои дела, пред кой съд, с какъв предмет? • Да, осъществявано е процесуално представително по гражданските и административни дела, а именно:  Изготвяне на жалба срещу решение на ПАС по Административно дело № 438/2018г. и защита пред ВАС;  Защита пред ПАС по обжалване на решение на ДФЗ № 14/223/00241/3/04/04/01 за оптимизация на финансова помощ;  Изготвяне на решение пред ДФЗ и защита;  Изготвяне въззивна жалба срещу решение № 141 / 15.11.2018 г. постановено по гр. д. № 251 по описа за 2018 г. на Районен съд Радомир;  Изготвяне на жалба и защита пред ПАС срещу решение на ДФЗ № 01 – 800 986 от 25.05.2018 г.;  Завеждане и защита през СГС по иск срещу „БОВА 2000“ ЕООД;  Депозиране на отговор и защита по Гражданско дело № 692/ 2019 г. на ПОС; 18. В какъв размер са били разходите на общината за процесуално представителство за делата по т. 17 за периода 2015-2019 г. вкл.?  В размер на 20 920 лева /двадесет хиляди, деветстотин и двадесет лева/.

Документи:

1 Няма описание
2 Няма описание
3 Няма описание
4 Няма описание

61

Дата Процес
21.02.2020 12:49 Подаване на заявление
21.02.2020 12:49 Изпратено към деловодна система
21.02.2020 13:50 Потвърждение от деловодна система
13.03.2020 10:10 Крайно решение (Оставено без разглеждане)