Заявление от Юридическо лице до Министерство на вътрешните работи от 23.04.2024

Рег. №: 1713875001-23.04.2024 | Министерство на вътрешните работи | Одобрено | Дата на подаване: 23.04.2024 |

Юридическо лице |

. Колко чифта обувки (зимни и летни) са осигурени за служителите на МВР през 2023 г.?

2. Каква част от тях са нераздадени и остават на склад?

3. Каква е причината тези обувки да не бъдат раздадени на служителите?

4. Какъв е броят на рекламациите за обувки, регистрирани през 2023 г. и от началото на 2024 г. до настоящия момент?

5. Какви действия се предприемат в случай на рекламация?

6. Какви са най-честите причини за рекламация?

7. Има ли регистрирани оплаквания и/или сигнали от служители или синдикални организации за лошо качество и некачествена изработка на обувки за служителите? Ако да, какви действия са предприети по отношение на тези сигнали и оплаквания?

8. Кой е производителят на обувките за служителите на МВР, осигурени през 2023 г. и началото на 2024 г.? Моля, посочете съответните обществени поръчки и тяхната стойност.

9. Какви действия се предприемат за контрол на качеството на обувките? В какво се изразява визуалният контрол на качеството, цитиран в протокола от заседанието на Съвета от 19.03.2024 г.

Решение


Дата: 23.04.2024

Решение


Документи:

1 Решение

114

Дата Процес
23.04.2024 15:23 Крайно решение (Одобрено)