Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Долна Митрополия от 17.07.2020

Рег. №: 1594994671346-17.07.2020 | Общинска администрация - Долна Митрополия | Одобрено | Дата на подаване: 17.07.2020 | Срок:03.08.2020

Юридическо лице |

Уважаеми г-н/г-жо кмет, Моля, основание чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация, да предоставите следната информация от обществен интерес, свързана с: глоби, наложени за неправилно паркиране на МПС на територията на общината за периода 2015-2019 г. вкл.; глоби, наложени за нарушения, свързани с отпадъците, по реда и на основанията по Закона за управление на отпадъците (ЗУО) за периода 2015-2019 г.вкл.; сключените договори за абонаментно правно облужване с адвокати и адвокатски дружества от кмета или общината за периода 2015-2019 г. вкл., както следва: 1. Колко глоби за неправилно паркиране са наложени за периода 2015-2019 г. вкл.? 2. Какъв е общият размер на приходите, постъпили в общинския бюджет (доброволно и принудително събрани) за периода 2015-2019 г. вкл. от санкции, наложени за нарушение на Закона за управление на отпадъците (ЗУО) и на Наредбата за управление на отпъдъците, приета от Общинския съвет, на основание чл. 22 от ЗУО. 3. Колко от наложените глоби са отпаднали в следствие на обжалване или по други причини за периода 2015-2019 г. вкл.? 4. Какъв е общият размер на събраните до момента глоби, наложени за периода 2015-2019 г. вкл.? 5. Какъв е общият размер на неотменените, но несъбрани до момента глоби за периода 2015-2019 г. вкл.? 6. Какъв е общият размер на наложените глоби за за периода 2015-2019 г. вкл.? 7. За какво разходвате приходите по т. 2 - целево за ликвидиране последиците от отпадъците и справяне с проблема с тях или за друго? 8. Сключвани ли са договори за абонаментно правно облужване с адвокати и адвокатски дружества от кмета или общината за периода 2015-2019 г. вкл.? 9. Каква е била цената на месечния абонамент за периода 2015-2019 г. вкл.? 10. Осъществявано ли е процесуално представителство по граждански и административни дела от адвокати и адвокатски дружества, по които страна е кмета на общината или общината и ако да - по кои дела, пред кой съд, с какъв предмет? 11. В какъв размер са били разходите на общината за процесуално представителство за делата по т. 10 за периода 2015-2019 г. вкл.? 1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. 2) Моля, на основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация, исканата информация да ми бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен. 3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. Настоящото заявление адресирам и подавам до Кмета на Общината, като се надявам да бъде уважено от него.

Решение


Дата: 03.08.2020

Р Е Ш Е Н И Е № 12 27.07.2020 г. гр. Долна Митрополия На основание чл. 3, ал. 1, чл. 28, ал. 2 и чл. 34, ал. 1 от Закона за достъп до обществена информация, във връзка със Заявление от Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, гр. Елин Пелин, община Елин Пелин, Софийска област, пл. „Независимост“ № 14, получено чрез писмо с вх. № РД-14-4421/20.07.2020 г. като взех предвид, че със същото се иска предоставяне на информация, която е обществена и по вид служебна по смисъла на чл. 11 ЗДОИ, съгласно който – „Служебна е информацията, която се събира, създава и съхранява във връзка с официалната информация, както и по повод дейността на органите и на техните администрации“ и във връзка с чл.13,ал.1 от ЗДОИ Н А Р Е Ж Д А М: 1. Да бъде предоставен пълен достъп до исканата обществена информация, създадена в Община Долна Митрополия, чрез писмо, в което се предоставя на заявителя: 1.1. Броят на глобите за неправилно паркиране, наложени за периода 2015 – 2019г. включително. 1.2. Общият размер на приходите, постъпили в общинския бюджет за периода 2015 – 2019 г., включително от санкции, наложени за нарушение по Закона за управление на отпадъците. 1.3. Броят на наложените глоби, отпаднали в хода на процедурата по тяхното обжалване или по други причини за периода 2015 – 2019г. 1.4. Общият размер на средствата, събрани от наложените глоби за периода 2015 – 2019г. 1.5. Общият размер на неотменените глоби, които са останали несъбрани за периода 2015-2019г. 1.6. Общият размер на наложените глоби за периода 2015 – 2019 г., включително. 1.7. Начин на разходване на средствата по т. 1.2. 1.8. Сключвани ли договори за абонаментно правно обслужване. 1.9. Размерът на месечният абонамент за правно обслужване за периода 2015-2019г. 2.1. Пред кой съд, по граждански и административни дела, с какъв предмет е осъществявано процесуално представителство, по които страна е бил Кмета на община Долна Митрополия. 2.2. Размерът на разходите на общината за процесуално представителство за делата по т. 2. 1. за периода 2015 – 2019 г. 2. Достъпът на заявителя до исканата информация да се осигури ведно с настоящото Решение. 3. Обществената информация да се предостави на електронната поща на заявителя –aisociety20@gmail.com 4. Решението да се изпрати на гореописаната електронна поща на заявителя. 5. За предоставената информация не се дължи такса. 6. Контрол по изпълнението възлагам на Десислава Манова – Секретар на община Долна Митрополия. 7. Настоящото решение да се сведе до знанието на Десислава Манова – Секретар на община Долна Митрополия, Снежина Найденова – Началник на отдел „Човешки ресурси и бюджет“ и Антония Якимова – Юрисконсулт за сведение и изпълнение. 8. Решението подлежи на обжалване в 14-дневен срок пред Административен съд – гр. Плевен по реда на Административно-процесулания кодекс. ПОЛЯ ЦОНОВСКА Кмет на община Долна Митрополия

75

Дата Процес
17.07.2020 17:04 Подаване на заявление
17.07.2020 17:04 Изпратено към деловодна система
20.07.2020 08:50 Потвърждение от деловодна система
03.08.2020 12:07 Крайно решение (Оставено без разглеждане)