Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Троян от 17.07.2020
Рег. №:
1594995787297-17.07.2020 | Общинска администрация - Троян | Одобрено |
Дата на подаване: 17.07.2020 |
Срок:03.08.2020
Уважаеми г-н/г-жо кмет,
Моля, основание чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация, да предоставите следната информация от обществен интерес, свързана с: глоби, наложени за неправилно паркиране на МПС на територията на общината за периода 2015-2019 г. вкл.; глоби, наложени за нарушения, свързани с отпадъците, по реда и на основанията по Закона за управление на отпадъците (ЗУО) за периода 2015-2019 г.вкл.; сключените договори за абонаментно правно облужване с адвокати и адвокатски дружества от кмета или общината за периода 2015-2019 г. вкл., както следва:
1. Колко глоби за неправилно паркиране са наложени за периода 2015-2019 г. вкл.?
2. Какъв е общият размер на приходите, постъпили в общинския бюджет (доброволно и принудително събрани) за периода 2015-2019 г. вкл. от санкции, наложени за нарушение на Закона за управление на отпадъците (ЗУО) и на Наредбата за управление на отпъдъците, приета от Общинския съвет, на основание чл. 22 от ЗУО.
3. Колко от наложените глоби са отпаднали в следствие на обжалване или по други причини за периода 2015-2019 г. вкл.?
4. Какъв е общият размер на събраните до момента глоби, наложени за периода 2015-2019 г. вкл.?
5. Какъв е общият размер на неотменените, но несъбрани до момента глоби за периода 2015-2019 г. вкл.?
6. Какъв е общият размер на наложените глоби за за периода 2015-2019 г. вкл.?
7. За какво разходвате приходите по т. 2 - целево за ликвидиране последиците от отпадъците и справяне с проблема с тях или за друго?
8. Сключвани ли са договори за абонаментно правно облужване с адвокати и адвокатски дружества от кмета или общината за периода 2015-2019 г. вкл.?
9. Каква е била цената на месечния абонамент за периода 2015-2019 г. вкл.?
10. Осъществявано ли е процесуално представителство по граждански и административни дела от адвокати и адвокатски дружества, по които страна е кмета на общината или общината и ако да - по кои дела, пред кой съд, с какъв предмет?
11. В какъв размер са били разходите на общината за процесуално представителство за делата по т. 10 за периода 2015-2019 г. вкл.?
1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14.
2) Моля, на основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация, исканата информация да ми бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен.
3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14.
Настоящото заявление адресирам и подавам до Кмета на Общината, като се надявам да бъде уважено от него.
Решение
Дата: 30.07.2020
РЕШЕНИЕ № 14/29.07.2020 г. Подписаната Цвета Димова – Началник отдел „Правен“ при Община Троян, определена за лице по чл.28, ал.2 ЗДОИ със Заповед № 4/04.01.2016 г. на Кмета на Община Троян, разгледах Заявление за предоставяне на достъп до обществена информация вх.№ ЗДИ-19/20.07.2020 г., УРИ 1594995787297-17.07.2020 г., подадено от Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, ЕИК 205988920, с адрес: гр. Елин Пелин, обл. София, пл. „Независимост“ № 14. Заявителят е поискал достъп до информация относно наложени глоби за неправилно паркиране и договори за абонаментно правно обслужване по приложен въпросник от единадесет въпроса. Същият е поискал да получи информацията под формата на копия, предоставени по електронен път. Искането следва да бъде уважено. Предвид изложеното и на основание чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация РАЗРЕШАВАМ достъп до обществената информация, поисканата със Заявление вх.№ ЗДИ-19/20.07.2020 г., УРИ 1594995787297-17.07.2020 г. Обемът на предоставената информация съответства на посоченото в заявлението. Обществената информация да се предостави по електронен път на посочена от заявителя електронна поща под формата на справка, съдържаща отговори на поставените единадесет въпроса. Разходи за предоставяне на исканата обществена информация не се дължат. Настоящото решение може да се обжалва в 14-дневен срок пред Административен съд София област, по реда на АПК. ЦВЕТА ДИМОВА Началник отдел „Правен“ Община Троян64
Дата | Процес |
---|---|
17.07.2020 17:23 | Подаване на заявление |
17.07.2020 17:23 | Изпратено към деловодна система |
20.07.2020 12:00 | Потвърждение от деловодна система |
30.07.2020 13:33 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |