Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Свищов от 06.11.2025
Рег. №:
1762414968-06.11.2025 | Общинска администрация - Свищов | Регистрирано/в процес на обработка |
Дата на подаване: 06.11.2025 |
Срок:20.11.2025
Заявление по Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ)
Уважаеми дами и господа,
На основание чл. 24 и чл. 25 от Закона за достъп до обществена информация моля да ми бъде предоставена следната информация, свързана с промяната на предназначението и устройствените планове на следните имоти:
стар идентификатор: ПИ 65766.650.12
след първата промяна: ПИ 65766.650.18 и 65766.650.19 (март 2024 г.)
след втората промяна: ПИ 65766.650.21 и 65766.650.22 (август 2024 г.)
Моля да получа пълен комплект от всички документи по преписките, включително:
Проектите за ПУП-ПРЗ и/или ЧИОУП, изготвени за горепосочените имоти.
Всички заповеди на кмета, касаещи одобряване, съгласуване или допускане за изработване на ПУП/ЧИОУП.
Всички становища на главния архитект по преписката.
Протоколи, доклади, служебни бележки и кореспонденция между:
– общинска администрация
– общински съвет
– инвеститор / заявител
Всички налични графични материали: чертежи, схеми, кадастрални извадки, обяснителни записки.
Дата на въвеждане в регистъра на ПУП/ЧИОУП и номер на преписката.
Ако актът не е одобрен или е в процес, моля да бъде посочен текущият статус.
Моля информацията да бъде предоставена в електронен формат (PDF/XML/JPG), чрез платформата.
Благодаря предварително.
27
| Дата | Процес |
|---|---|
| 06.11.2025 09:42 | Подаване на заявление |
| 06.11.2025 09:45 | Изпратено към деловодна система |
| 06.11.2025 10:01 | Потвърждение от деловодна система |