Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Мизия от 15.11.2020
Рег. №:
1605465331877-15.11.2020 | Общинска администрация - Мизия | Одобрено |
Дата на подаване: 15.11.2020 |
Срок:10.12.2020
1. Писмена справка:
– за изплатени наеми от пасища и пътища
изготвена по населени места от 01.01.2020г. до 13.11.2020г.
– за изплатени наеми от обработваема земеделска земя общинска собственост
изготвена по населени места от 01.01.2020г. до 13.11.2020г.
– за изплатени наеми от друга общинска собственост
изготвена по населени места от 01.01.2020г. до 13.11.2020г.
– за непогасени задължения към Община Мизия от физически и юридически лица
– Справка за приходите и разходите на Община Мизия за периода м.ноември 2019 – м.октомври 2020
Исканата информация да ми бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната ми поща, посочен в настоящото заявление, elena.tsvetkova@abv.bg, на компютърни файлове във формат - pdf.
Решение
Дата: 07.12.2020
Р Е Ш Е Н И Е № 23 / 07.12.2020г. гр.Мизия Подписаната ДЕСИСЛАВА ЦВЕТАНОВА ЛЕХЧЕВСКА – СЕКРЕТАР НА ОБЩИНА МИЗИЯ оправомощена със Заповед № РД.11-88 / 12.02.2020 г.на Кмета на Община Мизия,след като се запознах и разгледах Заявление за предоставяне на достъп до обществена информация с вх.№ 94.00-753/16.11.2020 г. ,УРИ 1605465331877-15.11.2020 г.на Платформата за достъп до обществена информация, подадено от Елена Емилова Цветкова с адрес за кореспонденция : гр.Мизия ,област Враца ,община Мизия ,гр.Мизия,ул.Осогово № 2,п.к 3330 и от фактическа и правна страна взех предвид следното : Заявителят отправя искане за предоставяне на достъп до обществена информация относно: 1. Писмена справка: – за изплатени наеми от пасища и пътища изготвена по населени места от 01.01.2020г. до 13.11.2020г. – за изплатени наеми от обработваема земеделска земя общинска собственост изготвена по населени места от 01.01.2020г. до 13.11.2020г. – за изплатени наеми от друга общинска собственост изготвена по населени места от 01.01.2020г. до 13.11.2020г. – за непогасени задължения към Община Мизия от физически и юридически лица – Справка за приходите и разходите на Община Мизия за периода м.ноември 2019 – м.октомври 2020 Заявлението е ОСНОВАТЕЛНО .Мотиви: Съгласно чл.2,ал.1 от Закона за достъп до обществена информация /ЗДОИ/, обществена информация е всяка информация ,свързана с обществения живот в Република България и даваща възможност на гражданите да си съставят собствено мнение относно дейността на задължените по закона субекти.Съгласно чл.3,ал.1 от ЗДОИ ,този закон се прилага за достъп до обществена информация ,която се създава или съхранява от държавните органи и органите на местното самоуправление в Република България. Според регламентацията на чл. 9 от ЗДОИ обществената информация е два вида-официална и служебна. В разпоредбата на чл. 10 от ЗДОИ е посочено, че официална е информацията, която се съдържа в актовете на държавните органи и на органите на местното самоуправление при осъществяване на техните правомощия. Информацията, която е поискана следва да се определи като официална обществена информация по смисъла на чл. 10 от ЗДОИ, поради това, че е била създадена по повод дейността на органа и неговата администрация. Достъпът до официална обществена информация е свободен . На основание чл.30, ал.1 от ЗДОИ е удължен срокът за предоставяне на информация с 10 дни, считано от датата на регистрацията на заявлението за достъп. С писмо изх.№ 94.00-753/1/ от 17.11.2020 г. изпратено на електронната поща на заявителя elena.tsvetkova@abv.bg , както и чрез Платформата за достъп до обществена информация , заявителят е уведомен за удължаването на срока за предоставяне на достъп с 10 дни, считано от датата на регистрация на заявлението в общинска администрация-гр.Мизия. Заявителят отправя искане информацията да му бъде предоставена по електронен път на електронен адрес : elena.tsvetkova@abv.bg; С оглед на гореизложеното и на основание чл.28, ал.2 от Закона за достъп до обществена информация РЕШИХ: РАЗРЕШАВАМ ПЪЛЕН достъп до обществена информация относно : 1. Писмена справка: – за изплатени наеми от пасища и пътища изготвена по населени места от 01.01.2020г. до 13.11.2020г. – за изплатени наеми от обработваема земеделска земя общинска собственост изготвена по населени места от 01.01.2020г. до 13.11.2020г. – за изплатени наеми от друга общинска собственост изготвена по населени места от 01.01.2020г. до 13.11.2020г. – за непогасени задължения към Община Мизия от физически и юридически лица – Справка за приходите и разходите на Община Мизия за периода м.ноември 2019 – м.октомври 2020 на Заявителя – Елена Емилова Цветкова с адрес за кореспонденция : гр.Мизия ,област Враца ,община Мизия ,гр.Мизия,ул.Осогово № 2,п.к 3330; На основание чл. 34,ал.3 от ЗДОИ информацията да бъде предоставена на заявителя в електронен вид на електронни адрес: : elena.tsvetkova@abv.bg , едновременно с решението за достъп, съгласно чл.35,ал.3 от Закона за достъп до обществена информация. Съгласно чл.35,ал.3 изречение последно от ЗДОИ за получаване на информацията не се заплащат разходи. Решението подлежи на обжалване пред Административен съд – Враца в 14-дневен срок от датата на получаването му чрез Кмета на община Мизия. СЕКРЕТАР НА ОБЩИНА МИЗИЯ : /П/ ДЕСИСЛАВА ЛЕХЧЕВСКА80
Дата | Процес |
---|---|
15.11.2020 20:35 | Подаване на заявление |
15.11.2020 20:35 | Изпратено към деловодна система |
16.11.2020 13:20 | Потвърждение от деловодна система |
18.11.2020 09:47 | Удължаване на срока (Удължаване на срока поради голямо количество информация) |
07.12.2020 17:04 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |