Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Козлодуй от 29.12.2020
Рег. №:
1609250664176-29.12.2020 | Общинска администрация - Козлодуй | Одобрено |
Дата на подаване: 29.12.2020 |
Срок:26.01.2021
УВАЖАЕМА/И Г-ЖО/Г-Н КМЕТ, На основание чл. 24, ал. 1 и чл. 25 от Закона за достъп до обществена информация, моля да ми бъде предоставена следната информация, актуална към 29.12.2020г.: 1.Копия на всички заповеди издадени от кмета на Общината за периода от 01.01.2020 г. до 29.12.2020 г. вкл.?
2. Информация относно приходи от ДНИ,ТБО,ДМС,административни и технически услуги по населените места,за месец януари,февруари,март,април,юни,юли,септември,октомври,ноември,декември за 2020 г. ?
3.Моля да ми представите информацията по т.2 за всеки месец посочен?
Информация, списъци и копия да бъдат предоставени по електронен път на посочения по-горе електронен адрес. Информацията е важна до толкова,че да бъде осъществен обществен контрол и пълна прозрачност на дейността на общината. С уважение, Емилян Спиридонов 29.12.2020 г.
Решение
Дата: 26.01.2021
РЕШЕНИЕ № 39/26.01.2021 г. гр. Козлодуй Подписаната Маринела Николова кмет на община Козлодуй след като се запознах и разгледах Заявление за достъп до обществена информация с Вх. № 400-01-40/29.12.2020 г., изпратено чрез Платформата за достъп до обществена информация от Емилиян Любенов Спиридонов, с адрес за кореспонденция: гр. София, жк. “Банишора” № 25, вх. 1, ет. 1. 6, ап.. 66, e-mail: emilian.spiridonov@abv.bg и от фактическа и правна страна взех предвид следното: Заявителят отправя искане за предоставяне на достъп до обществена информация, а именно: 1. Копия на всички заповеди издадени от кмета на Общината за периода от 01.01.2020 г. до 29.12.2020 г. (След внасяне на уточнение от завителя : “Копия на всички заповеди издадени в изпълнение на правомощията на кмета на Общината по чл.44 ал.2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация , всички заповеди с изключение тези който съдържат информация в себе си служебна тайна или класифицирана информация и не засягат статута на конкретни лица. Предвид това ,че заповедите са от различни области: желая да получа всички не зависимо от областта и тематиката с изключение на тези който съдържат информация в себе си служебна тайна или класифицирана информация и засягат статута на конкретни лица“) 2. Информация относно приходите от ДНИ, ТБО, ДМС, административни и технически услуги по населени места за месец януари, февруари, март, април, юни, юли, септември, октомври, ноември, декември за 2020 г.? (След внасяне на уточнение от заявителя: „Абривиатурите ДНИ, ТБО, ДМС са следните данък недвижими имоти , такса битови отпадъци , данък върху превозните средства.“ 3. Информацията по т. 2 за всеки месец посочен. Информацията да бъде изпратена чрез Платформата за достъп до обществена информация по електронен път посредством електронната поща посочена в заявлението: emilian.spiridonov@abv.bg Съгласно Заповед № ЗМФ–1472, обн. ДВ, бр. 98 от 13.12.2011 г. на министъра на финансите, в сила от 1 януари 2012 г., с оглед желаната форма изискваната информация не се заплаща от заявителя. Заявлението е основателно съгласно чл. 17 от Закона за достъп до обществена информация. Заявлението е подадено в съответствие с разпоредбите на чл. 25, ал.1 от ЗДОИ и съдържа определените от закона реквизити. С оглед гореизложеното и на основание чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация РЕШИХ: РАЗРЕШАВАМ пълен достъп до исканата със заявление с Вх. № 400-01-40/29.12.2020 г. обществена информация. Предоставям достъп до обществена информация, като информацията се изпрати по електронен път чрез Платформата за достъп до обществена информация. ВАЖНО: Решението за предоставяне на достъп трябва да съдържа: - до каква част от исканата информация се предоставя за достъп; - срокът, в който е осигурен достъп до исканата обществена информация /не може да е по-кратък от 30 календарни дни/; - къде се предоставя достъп до информация; - формата, в която се предоставя достъп; - разходите по предоставянето на достъп до исканата обществена информация и къде да бъдат заплатени; - Общинска банка АД, BIC: SOMBBGSF, б. сметка BG 84 SOMB 9130 84 36541544, вид плащане 448090 или на касата на Община Козлодуй; - Решението за отказ трябва да съдържа правното и фактическо основание за отказ. РЕШЕНИЕТО подлежи на обжалване пред Административен съд – Враца в 14-дневен срок от датата на неговото връчване. МАРИНЕЛА НИКОЛОВА Кмет на община Козлодуй89
Дата | Процес |
---|---|
29.12.2020 16:04 | Изпратено към деловодна система |
29.12.2020 16:04 | Подаване на заявление |
29.12.2020 17:00 | Потвърждение от деловодна система |
12.01.2021 14:57 | Искане на допълнителна информация |
12.01.2021 16:20 | Предоставяне на допълнителна информация |
26.01.2021 15:58 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |