Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Радомир от 24.01.2021

Рег. №: 1611494966761-24.01.2021 | Общинска администрация - Радомир | Информацията не съществува | Дата на подаване: 24.01.2021 | Срок:08.02.2021

Юридическо лице |

Уважаеми г-н/г-жо кмет, С оглед качеството на кметовете на общини на Публични възложители по смисъла на чл. 5, ал. 2, т. 9 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и прозтичащите от чл. 244, ал. 1 от ЗОП задължения на Публичните възложители да приемат вътрешни правила за управление на цикъла на обществените поръчки, когато се разпореждат с годишен бюджет, включително със средствата, предоставени по линия на различни европейски фондове и програми, равен или по-голям от 5 млн. лв., на основание чл. 24, ал. 1 и чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), във връзка с чл. 244, ал. 1 от ЗОП и чл. 140, ал. 1, т. От Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки, моля да предоставите следната информация от обществен интерес, както следва: 1. Представляваната от Вас община има ли изготвен и утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г., с минимално съдържание, както следва: а) наименование и описание на обществената поръчка; б) прогнозна стойност на поръчката в лева без ДДС; в) прогнозен график за възлагане; г) периода, в който трябва да се реализира договорът по обществената поръчка; 2. Моля изготвеният от представляваната от Вас община План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г. да ни бъде предоставен по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен. 1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от ЗДОИ, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. 2) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от ЗДОИ, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. 3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от ЗДОИ, моля исканата информация да ни бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен. Настоящото заявление адресираме и подаваме до Кмета на Общината, като се надяваме съшото да бъде уважено от него и изисканата инфомацния

Решение


Дата: 05.02.2021

По т. 1. Община Радомир в качеството си на публичен възложител по смисъла на чл. 5, ал. 2, т. 9 отговаря за правилното прогнозиране, планиране, провеждане, приключване и отчитане за резултатите от обществените поръчки. Във връзка с чл. 244, ал. 1 от Закон за обществените поръчки и чл. 140, ал. 1 от Правилника за прилагането му, община Радомир има утвърдени „Вътрешни правила за управление на цикъла на обществените поръчки в община Радомир“, според които всяка календарна година работна група от длъжностни лица, сформирана със заповед на Кмета на община Радомир, въз основа на одобрен общински бюджет, изготвя годишен план-график на обществените поръчки. На основание чл. 84, ал. 6 от Закона за публичните финанси, във връзка с изпълнението на чл.25, ал.4 и ал.5 от Наредбата за условията и реда за съставяне на бюджетната прогноза за местните дейности за следващите три години, за съставяне, приемане,изпълнение и отчитане на общинския бюджет, кметът на община Радомир е представил проекта на бюджет за 2021г. за публично обсъждане от местната общност, насрочено на 04.02.2021г. Поради обстоятелството, че бюджетът на община Радомир за календарната 2021г. все още не е окончателно приет от Общински съвет – гр. Радомир съобразно всички законови разпоредби и процедурни действия, към настоящия момент община Радомир не разполага с утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки за 2021г. 2. Моля изготвеният от представляваната от Вас община План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021г. да ни бъде предоставен по следния начин- на адреса на електронната поща посочена в настоящото заявление. По т.2. Към настоящия момент община Радомир не разполага с утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки за 2021г. Причините, обуславящи това обстоятелство, са подробно представени в т. 1 от настоящото писмо.

28

Дата Процес
24.01.2021 15:29 Подаване на заявление
24.01.2021 15:29 Изпратено към деловодна система
25.01.2021 08:20 Потвърждение от деловодна система
05.02.2021 15:22 Крайно решение (Оставено без разглеждане)