Заявление от Физическо лице до Министерство на външните работи от 19.02.2021

Рег. №: 1613746103761-19.02.2021 | Министерство на външните работи | Одобрено | Дата на подаване: 19.02.2021 | Срок:11.03.2021

Физическо лице |

Преди дни беше пусната новата система за подаване на заявления за издаване на лични документи без електронен подпис. За периода до получаване на това заявление колко души са подали искания за такива документи? Колко от тези искания са анулирани и по какви причини? Върнати ли са парите на хората, чиито заявления са били анулирани? Какви проблеми и грешки в системата са забелязани до този момент? Каква е сумата платена за разработката на системата? Какъв период на поддръжка е предвиден? Къде е публикуван отворения код на системата в съответствие с изискванията на чл. 58а ал. 1 от Закона за електронно управление? Какви служебни интерфейси за автоматизиран онлайн обмен на данни са предвидени в съответствие с изискванията на чл. 58а, ал. 4 от Закона за електронно управление? Какви автоматизирани публични интерфейси за осигуряване на свободен публичен достъп до отворени данни и електронни документи са предвидени в съответствие с изискванията на чл. 58а, ал. 2 от Закона за електронно управление? Какви санкции са предвидени и възможни за изпълнителя на системата, в случай, че спре да работи и не може да се възстанови подобно на предшественика на тази система за подаване на заявления?

Решение


Дата: 04.03.2021

До 17 часа на 19.02.2021 г. (за 27 часа реална експлоатация на системата) са постъпили заявления от 970 души (по ЕГН номер). Следва да се отчита обстоятелството, че в редица случаи едно лице е подавало повече от едно заявление поради допуснати грешки и последвало анулиране.

78

Дата Процес
19.02.2021 16:48 Подаване на заявление
19.02.2021 16:48 Изпратено към деловодна система
25.02.2021 12:46 Потвърждение от деловодна система
04.03.2021 11:22 Крайно решение (Оставено без разглеждане)