Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Мизия от 04.03.2021

Рег. №: 1614889151677-04.03.2021 | Общинска администрация - Мизия | Одобрено | Дата на подаване: 04.03.2021 | Срок:29.03.2021

Физическо лице |

УВАЖАЕМА/И Г-ЖО/Г-Н КМЕТ, На основание чл. 24, ал. 1 и чл. 25 от Закона за достъп до обществена информация, моля да ми бъде предоставена следната информация, актуална към 04.03.2021г.: 1.Копия на всички заповеди издадени от кмета на Общината за периода от 01.01.2021 г. до 04.03.2021 г. вкл.? 2. Какви дейности се предвиждат в следният капиталов обект: Д-ст 619 „Др. дейности по жил. строителство, благоустр. и регион. развитие“ §51-00 „Основен ремонт на ДМА” „Рехабилитация на площад "Свобода" в гр. Мизия“ на стойност 25 000 лева включен в инвестиционната програма на Община Мизия за 2021 г. ? 3.Цялата документация по Проект: „Реконструкция на спортна инфраструктура в УПИ І, кв.56, кад. № 501.752 по плана на гр. Мизия, общ. Мизия “ която да включва: входяща и изходяща кореспонденция с ДФ „Земеделие“ заедно с изпратените писма и другата документация по проекта и също така получени от ДФ “Земеделие“ , информация за етапа на изпълнение към момента , пълна документация относно проекта , екип на управление , изпълнители , проведени процедури по ЗОП ? 4. Цялата документация по Проект: Изграждане и реконструкция на площи за широко обществено ползване в гр. Мизия, с. Софрониево, с. Крушовица и с. Липница“ която да включва входяща и изходяща кореспонденция с ДФ „Земеделие“ заедно с изпратените към ДФ “Земеделие“ писма и друга документация по проекта и също така получена от фонда, информация за етапа на изпълнение към момента , пълна документация относно проекта , екип на управление, изпълнители , проведени процедури по ЗОП ? 5. Писмена справка: – за изплатени наеми от пасища и пътища изготвена по населени места от 01.01.2021г. до 04.03.2021г. – за изплатени наеми от обработваема земеделска земя общинска собственост изготвена по населени места от 01.01.2021 г. до 04.03.2021 г. – за изплатени наеми от друга общинска собственост изготвена по населени места от 01.01.2021г. до 04.03.2021г. – за непогасени задължения към Община Мизия от физически и юридически лица по населени места от 01.01.2021г. до 04.03.2021г. 6. С оглед качеството на кметовете на общини на Публични възложители по смисъла на чл. 5, ал. 2, т. 9 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и прозтичащите от чл. 244, ал. 1 от ЗОП задължения на Публичните възложители да приемат вътрешни правила за управление на цикъла на обществените поръчки, когато се разпореждат с годишен бюджет, включително със средствата, предоставени по линия на различни европейски фондове и програми, равен или по-голям от 5 млн. лв., на основание чл. 24, ал. 1 и чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), във връзка с чл. 244, ал. 1 от ЗОП и чл. 140, ал. 1, т. От Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки, моля да предоставите следната информация от обществен интерес, както следва: 1. Представляваната от Вас община има ли изготвен и утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г., с минимално съдържание, както следва: а) наименование и описание на обществената поръчка; б) прогнозна стойност на поръчката в лева без ДДС; в) прогнозен график за възлагане; г) периода, в който трябва да се реализира договорът по обществената поръчка; 2. Моля изготвеният от представляваната от Вас община План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г. 7. Постъпления от такса битови отпадъци за периода от 01.01.2021 г. до 04.03.2021 г. в т.ч. и по населени места ? Желая информацията да ми бъде представена по електронен път на следната електронна поща:emilian.spiridonov@abv.bg

Решение


Дата: 29.03.2021

Р Е Ш Е Н И Е № 11 / 29.03.2021г. гр.Мизия Подписаната ДЕСИСЛАВА ЦВЕТАНОВА ЛЕХЧЕВСКА – СЕКРЕТАР НА ОБЩИНА МИЗИЯ оправомощена със Заповед № РД.11-88 / 12.02.2020 г.на Кмета на Община Мизия,след като се запознах и разгледах Заявление за предоставяне на достъп до обществена информация с вх.№ 94.00-265/05.03.2021 г. ,УРИ 1614889151677-04.03.2021 г.на Платформата за достъп до обществена информация, подадено от Eмилиян Любенов Спиридонов С адрес за кореспонденциия : Ж.К БАНИШОРА №25 ВХ.1 ЕТ.6 АП.66, ОБЩИНА СТОЛИЧНА ГР.СОФИЯ; и от фактическа и правна страна взех предвид следното : Заявителят отправя искане за предоставяне на достъп до обществена информация относно: 1.Копия на всички заповеди издадени от кмета на Общината за периода от 01.01.2021 г. до 04.03.2021 г. вкл.? 2. Какви дейности се предвиждат в следният капиталов обект: Д-ст 619 „Др. дейности по жил. строителство, благоустр. и регион. развитие“ §51-00 „Основен ремонт на ДМА” „Рехабилитация на площад "Свобода" в гр. Мизия“ на стойност 25 000 лева включен в инвестиционната програма на Община Мизия за 2021 г. ? 3.Цялата документация по Проект: „Реконструкция на спортна инфраструктура в УПИ І, кв.56, кад. № 501.752 по плана на гр. Мизия, общ. Мизия “ която да включва: входяща и изходяща кореспонденция с ДФ „Земеделие“ заедно с изпратените писма и другата документация по проекта и също така получени от ДФ “Земеделие“ , информация за етапа на изпълнение към момента , пълна документация относно проекта , екип на управление , изпълнители , проведени процедури по ЗОП ? 4. Цялата документация по Проект: Изграждане и реконструкция на площи за широко обществено ползване в гр. Мизия, с. Софрониево, с. Крушовица и с. Липница“ която да включва входяща и изходяща кореспонденция с ДФ „Земеделие“ заедно с изпратените към ДФ “Земеделие“ писма и друга документация по проекта и също така получена от фонда, информация за етапа на изпълнение към момента , пълна документация относно проекта , екип на управление, изпълнители , проведени процедури по ЗОП ? 5. Писмена справка: – за изплатени наеми от пасища и пътища изготвена по населени места от 01.01.2021г. до 04.03.2021г. – за изплатени наеми от обработваема земеделска земя общинска собственост изготвена по населени места от 01.01.2021 г. до 04.03.2021 г. – за изплатени наеми от друга общинска собственост изготвена по населени места от 01.01.2021г. до 04.03.2021г. – за непогасени задължения към Община Мизия от физически и юридически лица по населени места от 01.01.2021г. до 04.03.2021г. 6. С оглед качеството на кметовете на общини на Публични възложители по смисъла на чл. 5, ал. 2, т. 9 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и прозтичащите от чл. 244, ал. 1 от ЗОП задължения на Публичните възложители да приемат вътрешни правила за управление на цикъла на обществените поръчки, когато се разпореждат с годишен бюджет, включително със средствата, предоставени по линия на различни европейски фондове и програми, равен или по-голям от 5 млн. лв., на основание чл. 24, ал. 1 и чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), във връзка с чл. 244, ал. 1 от ЗОП и чл. 140, ал. 1, т. От Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки, моля да предоставите следната информация от обществен интерес, както следва: 1. Представляваната от Вас община има ли изготвен и утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г., с минимално съдържание, както следва: а) наименование и описание на обществената поръчка; б) прогнозна стойност на поръчката в лева без ДДС; в) прогнозен график за възлагане; г) периода, в който трябва да се реализира договорът по обществената поръчка; 2. Моля изготвеният от представляваната от Вас община План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г. 7. Постъпления от такса битови отпадъци за периода от 01.01.2021 г. до 04.03.2021 г. в т.ч. и по населени места ? Заявлението е ЧАСТИЧНО ОСНОВАТЕЛНО .Мотиви: Съгласно чл.2,ал.1 от Закона за достъп до обществена информация /ЗДОИ/, обществена информация е всяка информация ,свързана с обществения живот в Република България и даваща възможност на гражданите да си съставят собствено мнение относно дейността на задължените по закона субекти. Съгласно чл.13,ал.2,т.1 от ЗДОИ изисканата информация по т.3 и т.4 е свързана с оперативната подготовка на актовете на органа и няма самостоятелно значение (мнения и препоръки, изготвени от или за органа, становища и консултации); С оглед на което не се дължи нейното предоставяне. На основание чл.30, ал.1 от ЗДОИ е удължен срокът за предоставяне на информация с 10 дни, считано от датата на регистрацията на заявлението за достъп. С писмо изх.№ 94.00-265/1/ от 10.03.2021 г. изпратено на електронната поща на заявителя emilian.spiridonov@abv.bg , както и чрез Платформата за достъп до обществена информация , заявителят е уведомен за удължаването на срока за предоставяне на достъп с 10 дни, считано от датата на регистрация на заявлението в общинска администрация-гр.Мизия. Заявителят отправя искане информацията да му бъде предоставена по електронен път на електронен адрес : emilian.spiridonov@abv.bg ; С оглед на гореизложеното РЕШИХ: 1.На основание чл.28, ал.2 във връзка с чл.8, т.1 от ЗДОИ предоставям пълен достъп до обществена информация по т.1 от заявлението,относно: т.1.Копия на всички заповеди издадени от кмета на Общината за периода от 01.01.2021 г. до 04.03.2021 г. вкл.? 2.На основание чл.28, ал.2 във връзка с чл.13,ал.2, т.1 от ЗДОИ и чл.37 ,ал.1,т.1 и чл.38 от ЗДОИ разрешавам частичен достъп до обществена информация по т.3 и т.4 от заявлението, относно : т.3.Цялата документация по Проект: „Реконструкция на спортна инфраструктура в УПИ І, кв.56, кад. № 501.752 по плана на гр. Мизия, общ. Мизия “ която да включва: входяща и изходяща кореспонденция с ДФ „Земеделие“ заедно с изпратените писма и другата документация по проекта и също така получени от ДФ “Земеделие“ , информация за етапа на изпълнение към момента , пълна документация относно проекта , екип на управление , изпълнители , проведени процедури по ЗОП ? т.4. Цялата документация по Проект: Изграждане и реконструкция на площи за широко обществено ползване в гр. Мизия, с. Софрониево, с. Крушовица и с. Липница“ която да включва входяща и изходяща кореспонденция с ДФ „Земеделие“ заедно с изпратените към ДФ “Земеделие“ писма и друга документация по проекта и също така получена от фонда, информация за етапа на изпълнение към момента , пълна документация относно проекта , екип на управление, изпълнители, проведени процедури по ЗОП ? 2.1 Указвам на заявителя ,че на основание чл.12 ,ал.4 от ЗДОИ , информация за обществените поръчки и хода им на изпълнение , по т.3 и т.4 от заявлението може да получат от сайта на Община Мизия /www.miziabg.com/ „Профил на купувача”; 3.На основание чл.28, ал.2 разрешавам пълен достъп до обществена информация по т.2,т.5,т.6 и т.7 от заявлението, относно : т.2. Какви дейности се предвиждат в следният капиталов обект: Д-ст 619 „Др. дейности по жил. строителство, благоустр. и регион. развитие“ §51-00 „Основен ремонт на ДМА” „Рехабилитация на площад "Свобода" в гр. Мизия“ на стойност 25 000 лева включен в инвестиционната програма на Община Мизия за 2021 г. ? т.5. Писмена справка: – за изплатени наеми от пасища и пътища изготвена по населени места от 01.01.2021г. до 04.03.2021г. – за изплатени наеми от обработваема земеделска земя общинска собственост изготвена по населени места от 01.01.2021 г. до 04.03.2021 г. – за изплатени наеми от друга общинска собственост изготвена по населени места от 01.01.2021г. до 04.03.2021г. – за непогасени задължения към Община Мизия от физически и юридически лица по населени места от 01.01.2021г. до 04.03.2021г. т.6. С оглед качеството на кметовете на общини на Публични възложители по смисъла на чл. 5, ал. 2, т. 9 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и прозтичащите от чл. 244, ал. 1 от ЗОП задължения на Публичните възложители да приемат вътрешни правила за управление на цикъла на обществените поръчки, когато се разпореждат с годишен бюджет, включително със средствата, предоставени по линия на различни европейски фондове и програми, равен или по-голям от 5 млн. лв., на основание чл. 24, ал. 1 и чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), във връзка с чл. 244, ал. 1 от ЗОП и чл. 140, ал. 1, т. От Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки, моля да предоставите следната информация от обществен интерес, както следва: 1. Представляваната от Вас община има ли изготвен и утвърден План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г., с минимално съдържание, както следва: а) наименование и описание на обществената поръчка; б) прогнозна стойност на поръчката в лева без ДДС; в) прогнозен график за възлагане; г) периода, в който трябва да се реализира договорът по обществената поръчка; 2. Моля изготвеният от представляваната от Вас община План-график за провеждането и възлагането на обществени поръчки през календарната 2021 г. 7. Постъпления от такса битови отпадъци за периода от 01.01.2021 г. до 04.03.2021 г. в т.ч. и по населени места ? 4. На основание чл.12 ,ал.4 от ЗДОИ ,указвам на Заявителя ,че Информация за обществените поръчки и хода им на изпълнение , по т.8 от заявлението може да получат от сайта на Община Мизия /www.miziabg.com/ „Профил на купувача”; на Заявителя – Eмилиян Любенов Спиридонов С адрес за кореспонденциия : Ж.К БАНИШОРА №25 ВХ.1 ЕТ.6 АП.66, ОБЩИНА СТОЛИЧНА ГР.СОФИЯ; На основание чл. 34,ал.3 от ЗДОИ информацията да бъде предоставена на заявителя в електронен вид на електронни адрес: emilian.spiridonov@abv.bg , едновременно с решението за достъп, съгласно чл.35,ал.3 от Закона за достъп до обществена информация. Съгласно чл.35,ал.3 изречение последно от ЗДОИ за получаване на информацията не се заплащат разходи. Решението подлежи на обжалване пред Административен съд – Враца в 14-дневен срок от датата на получаването му чрез Кмета на община Мизия. СЕКРЕТАР НА ОБЩИНА МИЗИЯ : /П/ ДЕСИСЛАВА ЛЕХЧЕВСКА

80

Дата Процес
04.03.2021 22:19 Подаване на заявление
04.03.2021 22:19 Изпратено към деловодна система
05.03.2021 08:30 Потвърждение от деловодна система
10.03.2021 14:01 Удължаване на срока (Удължаване на срока поради голямо количество информация)
29.03.2021 17:11 Крайно решение (Оставено без разглеждане)