Заявление от СНЦ "Такси клуб - България" до Общинска администрация - Петрич от 08.04.2021

Рег. №: 1617902834130-08.04.2021 | Общинска администрация - Петрич | Одобрено | Дата на подаване: 08.04.2021 | Срок:23.04.2021

СНЦ "Такси клуб - България" |

admin@taxiclub-bg.eu |

1. Какъв е размерът на данъка върху таксиметров превоз на пътници за 2021 година, определен от Общински съвет за територията на общината? Каква методика, анализ или други методи са използвани при неговото определяне? 2. Какъв е определеният брой на таксиметрови автомобили, работещи на територията на общината? Каква методика, анализ или други методи са използвани при определянето му? По какъв начин се извършва разпределението на определеният общ брой на автомобилите между регистрираните търговци? 3. Какви са приетите от общинския съвет минимални и максимални цени за таксиметров превоз на пътници за един километър пробег към 01.04.2021 г.? Каква методика, анализ или други методи са използвани при определянето им? 4. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по регистрация на търговци за извършване на таксиметров превоз? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ. 5. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на дубликат на удостоверение за регистрация на търговец за извършване на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ. 6. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на превозно средство в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ. 7. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура за вписване на водачи в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ. 8. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по отписване на превозно средство от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ. 9. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по отписване на водачи от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ. 10. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ. 11. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи към разрешението за таксиметров превоз? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ. 12. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по промяна на обстоятелствата, вписани в разрешението за извършване на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършване на услугата и по какъв начин е определена тя? Направен ли е разчет на разходите на общината за предоставяне на съответната услуга, включително за необходимите материално-технически разходи и всички административни разходи за изпълнение на задълженията на длъжностните лица с оглед на тяхната квалификация и разходвано работно време? Ако е изготвен такъв разчет, следва да бъде предоставен към изисканата информация като доказателство за спазване изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1, 2, 3, 4 и чл.115а ЗМДТ. 13. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на документите по т. 4-12 по извършваните услуги в по- кратки срокове, извън определените в Наредба № 34 от 6 декември 1999 г. за таксиметров превоз на пътници? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугите? 14. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугите по т. 4-12, съгласно принципите, насоките и препоръките заложени в Актуализирана стратегия за електронно управление 2019 – 2023 г.? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? 15. Име, длъжност, телефонен номер и електронна поща за контакт лицето от страна на общината, оправомощено да оперира с единния таксиметров регистър, поддържан от Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация“. Всяка точка от заявлението следва да се разглежда поотделно, съответно се изисква да бъде предоставена конкретна информация по нея! Желая да получа исканата информация в следната форма: -електронна поща на адрес: admin@taxiclub-bg.eu За въпроси и уточнения относно изисканата информация, моля използвайте предоставените данни за връзка, посочени в заявлението. С уважение, Валентин Русев - председател на СНЦ "Такси клуб - България"

Решение


Дата: 09.04.2021

Р Е Ш И Х: 1. Да се предостави от Община Петрич на СНЦ „ТАКСИ КЛУБ–БЪЛГАРИЯ”, достъп до обществената информация, съхранявана в Общинска администрация-Петрич, поискана в заявлението. 2. Разрешеният достъп до обществена информация се предоставя на заявителя на посочената ел. поща под формата на отговори на поставени въпроси: 2.1.Размерът на данъка върху таксиметров превоз на пътници за 2021г. , определен от Общински съвет за община Петрич е 300.00 лв.Това е минималния размер определен в ЗМДТ. 2.2. Определения брой на таксиметровите автомобили, работещи на територията на Община Петрич е 110 , като е прието автомобилите на едно ФЛ или ЮЛ да не надвишава 15 бр. При определяне на броя работещи таксиметрови автомобили са взети предвид регистрирани в предходни години таксиметрови автомобили, които са по-малко на брой, като по този начин се даде възможност за разширяване дейността на някои от превозвачите при изразено от тях желание. 2.3. Приетите от Общински съвет-Петрич минимални и максимални цени за таксиметров превоз на пътници за един километър пробег към 01.04.2021г. са като следва: Мин. цени- дневна тарифа 0.70лв., а нощна- 0.90 лв. Максимални цени- дневна тарифа- 1.20 лв., а нощна тарифа – 1.50 лв. Размерът на действащите цени е както през 2020г. 2.4.Процедурата прилагана от Общинска администрация-Петрич по регистрация на търговци за извършване на таксиметров превоз е съгласно разпоредбата на чл.12 на ЗАвП. Таксата за извършване на услугата е в размер на 50.00 лв., определена с Решение № 449/28.01.2021г. на Общински съвет– Петрич, като е съобразена с таксите, които са събирани от автомобилната администрация и намалена с 50 на сто. 2.5. Процедурата прилагана от Общинска администрация-Петрич по издаване на дубликат на удостоверение за регистрация на търговец за извършване на таксиметров превоз на пътници е съгласно чл.10, ал. 6 от Наредба № 34 за таксиметров превоз на пътници. Таксата по издаване на дубликат е в размер на 10.00лв., определена с Решение № 449/28.01.2021г. на Общински съвет– Петрич, като е съобразена с таксата, която е събирана от автомобилната администрация. 2.6. Процедурата прилагана от Общинска администрация-Петрич по вписване на превозно средство в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършване на таксиметров превоз на пътници е съгласно чл.10, ал.4 от Наредба № 34 за таксиметров превоз на пътници. Таксата за вписване е в размер на 10.00лв. за всяко конкретно превозно средство, определена с Решение № 449/28.01.2021г. на Общински съвет– Петрич, като е съобразена с таксата, която е събирана от автомобилната администрация. 2.7. Процедурата прилагана от Общинска администрация-Петрич за вписване на водачи в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършване на таксиметров превоз на пътници е съгласно чл.10, ал.4 от Наредба № 34 за таксиметров превоз на пътници. Няма определена такса за вписване и такава не се събира. 2.8. Процедурата прилагана от Общинска администрация-Петрич по отписване на превозно средство от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършване на таксиметров превоз на пътници е съгласно чл.10б, ал.1 и ал.2 от Наредба № 34 за таксиметров превоз на пътници. Няма определена такса за отписване и такава не се събира. 2.9. Процедурата прилагана от Общинска администрация-Петрич по отписване на водачи от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършване на таксиметров превоз на пътници е съгласно чл.10б, ал.3 от Наредба № 34 за таксиметров превоз на пътници. Няма определена такса за отписване и такава не се събира. 2.10. Процедурата прилагана от Общинска администрация-Петрич по издаване на разрешение за таксиметров превоз на пътници е съгласно чл. 24 от Наредба № 34 за таксиметров превоз на пътници. Таксата е в размер на 20.00лв. , съгласно чл.69, т.5.3 от приложение №8 от Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Петрич. 2.11. Процедурата прилагана от Общинска администрация-Петрич по вписване на водачи към разрешително за таксиметров превоз е съгласно чл.25, ал.2 от Наредба № 34 за таксиметров превоз на пътници. Няма определена такса за вписване и такава не се събира. 2.12. Процедурата прилагана от Общинска администрация-Петрич по промяна на обстоятелствата, вписани в разрешението за извършване на таксиметров превоз на пътници е съгласно чл.25, ал.3 от Наредба № 34 за таксиметров превоз на пътници. Няма определена такса за вписване на промени в разрешението и такава не се събира. 2.13. Не са предвидени възможности за заявяване на бърза и/ или експресна обработка на документите по т. 2.4–2.12. 2.14. Не са предвидени възможности за електронно заявяване на услугите по т. 2.4–2.12. 2.15.Кметът на Община Петрич, със заповед е определил длъжностно лице, което е получило достъп до единният таксиметров регистър, поддържан от ИА „ Автомобилна администрация”. За контакт е определена електронната поща на община Петрич: oa_petrich@mbox.contact.bg. 3. Срокът, в който е осигурен достъпът до обществената информация, поискана в заявлението е в рамките на предвидените 30 дни от датата на получаване на решението. С настоящото решение, получавате в срок поисканата в заявлението информация. 4.Разходи за предоставяне на обществената информация не се дължат, тъй като на основание чл.35, ал.3 от ЗДОИ, заявителят е поискал достъпът до информацията да му бъде предоставен по електронен път и е посочил адрес на електронна поща за получаването. Решението подлежи на обжалване по реда на АПК в 14 дневен срок от съобщаването му пред съответния Административен съд, съобразно чл.133 от АПК. КМЕТ НА ОБЩИНА ПЕТРИЧ /ДИМИТЪР БРЪЧКОВ /

99

Дата Процес
08.04.2021 20:27 Подаване на заявление
08.04.2021 20:27 Изпратено към деловодна система
09.04.2021 08:40 Потвърждение от деловодна система
09.04.2021 11:34 Крайно решение (Оставено без разглеждане)