Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Козлодуй от 24.04.2021
Рег. №:
1619273996089-24.04.2021 | Общинска администрация - Козлодуй | Одобрено |
Дата на подаване: 24.04.2021 |
Срок:10.05.2021
Моля, основание чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация, да предоставите следната информация от обществен интерес:
1. През кои дни в периода от 01.01.2021 до 23.04.2021 г. кметът е отсъствал от работа и е бил заместван?
2. За всяко отделно заместване моля да ми предоставите съответната заповед за заместване.
3. За всяко отсъствие моля да ми предоставите копие на изходящия регистър на актовете на кмета.
4. Предоставете ми и копия от издадените през дните на отсъствие актове на кмета, които са били подписани "по заместване" от други лица.
5. Заповеди на кмета за възлагане на функции на заместник–кметовете и на други лица от общинска администрация за периода от 01.01.2021 до 23.04.2021 г.
Исканата информация да ми бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната ми поща, посочен в настоящото заявление, gogo1223@abv.bg,на компютърни файлове във формат - pdf.
Решение
Дата: 10.05.2021
РЕШЕНИЕ №16/10.05.2021 г., гр. Козлодуй Подписаната Маринела Николова – кмет на община Козлодуй, след като се запознах и разгледах Заявление за достъп до обществена информация с Вх. №400-01-16/26.04.2021 г., подадено от Георги Димитров Петков, с адрес за кореспонденция: гр. Мизия ул. „Дафинка Герганска“ №50, e-mail: gogo1223@abv.bg и от фактическа и правна страна взех предвид следното: Заявителят отправя искане до кмета на община Козлодуй за предоставяне на достъп до обществена информация относно: 1. През кои дни в периода от 01.01.2021 до 23.04.2021 г. кметът е отсъствал от работа и е бил заместван? 2. За всяко отделно заместване моля да ми предоставите съответната заповед за заместване. 3. За всяко отсъствие моля да ми предоставите копие на изходящия регистър на актовете на кмета. 4. Предоставете ми и копия от издадените през дните на отсъствие актове на кмета, които са били подписани "по заместване" от други лица. 5. Заповеди на кмета за възлагане на функции на заместник–кметовете и на други лица от общинска администрация за периода от 01.01.2021 до 23.04.2021 г. Заявителя посочва, че желае да получи информацията посредством електронната поща посочена в заявлението: gogo1223@abv.bg Съгласно Заповед №ЗМФ–1472, обн. ДВ, бр. 98 от 13.12.2011 г. на министъра на финансите, в сила от 1 януари 2012 г., с оглед желаната форма изискваната информация не се заплаща от заявителя. Заявлението е основателно съгласно чл. 17 от Закона за достъп до обществена информация. Заявлението е подадено в съответствие с разпоредбите на чл. 25, ал.1 от ЗДОИ и съдържа определените от закона реквизити. С оглед гореизложеното и на основание чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация РЕШИХ: РАЗРЕШАВАМ пълен достъп до исканата със заявление с Вх. № 400-01-16/26.04.2021 г. обществена информация. Предоставям достъп до обществена информация, като информацията се изпрати по електронен път. ВАЖНО: Решението за предоставяне на достъп трябва да съдържа: - до каква част от исканата информация се предоставя за достъп; - срокът, в който е осигурен достъп до исканата обществена информация /не може да е по-кратък от 30 календарни дни/; - къде се предоставя достъп до информация; - формата, в която се предоставя достъп; - разходите по предоставянето на достъп до исканата обществена информация и къде да бъдат заплатени; - Общинска банка АД, BIC: SOMBBGSF, б. сметка BG 84 SOMB 9130 84 36541544, вид плащане 448090 или на касата на Община Козлодуй; - Решението за отказ трябва да съдържа правното и фактическо основание за отказ. РЕШЕНИЕТО подлежи на обжалване пред Административен съд – Враца в 14-дневен срок от датата на неговото връчване. МАРИНЕЛА НИКОЛОВА Кмет на община Козлодуй43
Дата | Процес |
---|---|
24.04.2021 17:19 | Подаване на заявление |
24.04.2021 17:19 | Изпратено към деловодна система |
26.04.2021 08:30 | Потвърждение от деловодна система |
10.05.2021 13:51 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |