Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Козлодуй от 21.04.2022

Рег. №: 1650525521392-21.04.2022 | Общинска администрация - Козлодуй | Одобрено | Дата на подаване: 21.04.2022 | Срок:05.05.2022

Физическо лице |

Заявявам желанието си да получа, във формата на копия на хартиен носител, достъп до съществуващите вътрешни правила за достъп до обществена информация на Общината, включително реда и сроковете за регистриране на заявленията, подадени по електронен път, на електронна поща и чрез Платформата за достъп до обществена информация. Моля всякава комуникация по повод настоящото заявление, включително информация къде и кога мога да получа документа, и решението по заявлението, да получавам по електронен път на следния адрес на електронна поща: krumkrastev1979@abv.bg или чрез настоящата Платформа.

Решение


Дата: 01.06.2022

РЕШЕНИЕ №1/30.05.2022 г. гр. Козлодуй Подписаната Маринела Николова – кмет на община Козлодуй, след като се запознах и разгледах Заявление за достъп до обществена информация с Вх. №400-01-1/24.04.2022 г., подадено чрез Платформата за достъп до обществена информация от Крум Чавдаров Кръстев, с адрес за кореспонденция: гр. София, ул. „Данаил Дечев“ № 1, вх. Б, ет. 6, ап. 20 e-mail: krumkrastev1979@abv.bg и от фактическа и правна страна взех предвид следното: Заявителят отправя искане до кмета на община Козлодуй за предоставяне на достъп до обществена информация, а именно: Заявявам желанието си да получа, във формата на копия на хартиен носител, достъп до съществуващите вътрешни правила за достъп до обществена информация на Общината, включително реда и сроковете за регистриране на заявленията, подадени по електронен път, на електронна поща и чрез Платформата за достъп до обществена информация. След уточнителен въпрос, изпратен на 03.05.2022 г. и върнат отговор на 20.05.2022 г. по електронна поща заявителя посочва, че желае да получи информацията във формата на едно копие на хартиен носител. Съгласно Наредба № Н-1 от 7.03.2022 г. за определяне на нормативи за заплащане на разходите по предоставяне на обществена информация на министъра на финансите, с оглед желаната форма изискваната информация се заплаща от заявителя. Заявлението е основателно съгласно чл. 17 от Закона за достъп до обществена информация. Заявлението е подадено в съответствие с разпоредбите на чл. 25, ал.1 от ЗДОИ и съдържа определените от закона реквизити. С оглед гореизложеното и на основание чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация РЕШИХ: РАЗРЕШАВАМ пълен достъп до исканата със заявление с Вх. №400-01-1/21.04.2022 г. обществена информация. Предоставям достъп до обществена информация. ВАЖНО: Решението за предоставяне на достъп трябва да съдържа: - до каква част от исканата информация се предоставя за достъп; - срокът, в който е осигурен достъп до исканата обществена информация /не може да е по-кратък от 30 календарни дни/; - къде се предоставя достъп до информация; - формата, в която се предоставя достъп; - разходите по предоставянето на достъп до исканата обществена информация и къде да бъдат заплатени; - Централна кооперативна банка АД-Клон Враца, BIC: CECBBGSF, банкова сметка BG 62 CECB 9790 8416 1448 00, вид плащане 448090 или на касата на Община Козлодуй; - Решението за отказ трябва да съдържа правното и фактическо основание за отказ. РЕШЕНИЕТО подлежи на обжалване пред Административен съд – Враца в 14-дневен срок от датата на неговото връчване. МАРИНЕЛА НИКОЛОВА Кмет на община Козлодуй

63

Дата Процес
21.04.2022 10:18 Подаване на заявление
21.04.2022 10:18 Изпратено към деловодна система
21.04.2022 11:10 Потвърждение от деловодна система
03.05.2022 16:12 Искане на допълнителна информация
01.06.2022 15:22 Крайно решение (Оставено без разглеждане)