Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Айтос от 28.11.2022
Рег. №:
1669667643255-28.11.2022 | Общинска администрация - Айтос | Одобрено |
Дата на подаване: 28.11.2022 |
Срок:13.12.2022
1. Какъв е броя на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз към 01.11.2022 г.?
1.1. Каква е таксата за регистрация на търговци за извършване на таксиметров превоз? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
1.2. Каква е таксата за издаване на дубликат на удостоверение за регистрация на търговец за извършване на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
1.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата?
1.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги?
1.5. Какъв е броя на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз, вписани в регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 2 от същия закон и каква е причината, поради която не са заличени от него?
1.6. Получавани ли са указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на търговци, регистрирани на територията на общината, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 2 от Закона за автомобилните превози?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. Какъв е броя на автомобилите, вписани в списъците към удостоверенията на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз към 01.11.2022 г.?
2.1. Каква е таксата за вписване на превозно средство в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
2.2. Каква е таксата за отписване на превозно средство от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
2.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата?
2.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги?
2.5. В регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози има ли вписани автомобили в списъците към удостоверенията на търговци, регистрирани на територията на общината, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 7, т. 4 от същият закон и каква е причината поради която не са заличени от него?
2.6. Получавани ли са указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на автомобили, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 7, т. 4 от Закона за автомобилните превози?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3. Какъв е броя на водачите, вписани в списъците към удостоверенията на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз към 01.11.2022 г.?
3.1. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
3.2. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по отписване на водачи от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
3.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата?
3.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги?
3.5. В регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози има ли вписани водачи, на които издадените удостоверения за водач на лек таксиметров автомобил са с изтекъл срок на валидност и каква е причината поради която не са заличени от него?
3.6. Получавани ли са указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на водачите с изтекъл срок на валидност на удостоверенията за водач на лек таксиметров автомобил?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4. Какъв е броя на валидните разрешения за таксиметров превоз, издадени от общината, към 01.11.2022 г.?
4.1. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
4.2. Каква е таксата за промяна на обстоятелствата, вписани в разрешението за извършване на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
4.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата?
4.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5. Какъв е броят на вписаните водачи в разрешенията за таксиметров превоз, издадени за територията на общината към 01.11.2022 г.?
5.1. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи към разрешението за таксиметров превоз? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
5.2. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по отписване на водачи от разрешението за таксиметров превоз? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен.
5.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата?
5.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги?
5.5. Какъв е броя на издадените валидни разрешения за таксиметров превоз, при които едно и също лице е вписано като водач на таксиметровият автомобил?
Решение
Дата: 02.12.2022
РЕШЕНИЕ № И -25/1/ 02.12.2022Г. Подписаният Васил Едрев - Кмет на община Айтос, разгледах заявление за предоставяне на достъп до обществена информация с вх. № И-25/29.11.2022г. подадено от СНЦ „Такси клуб-България“, с адрес: гр.София, ж.к.“Младост“ 1, ул.“Въртопо“ № 47, подадено чрез Платформа достъп до обществена информация с УРИ № 1669667643255-28.11.2022 и взех предвид следното от фактическа и правна страна: Заявителят е отправил искане за предоставяне на достъп до следната информация: 1.Какъв е броя на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз към 01.11.2022 г.? 1.1. Каква е таксата за регистрация на търговци за извършване на таксиметров превоз? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 1.2. Каква е таксата за издаване на дубликат на удостоверение за регистрация на търговец за извършване на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 1.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата? 1.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? 1.5. Какъв е броя на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз, вписани в регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 2 от същия закон и каква е причината, поради която не са заличени от него? 1.6. Получавани ли са указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на търговци, регистрирани на територията на общината, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 2 от Закона за автомобилните превози? 2. Какъв е броя на автомобилите, вписани в списъците към удостоверенията на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз към 01.11.2022 г.? 2.1. Каква е таксата за вписване на превозно средство в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 2.2. Каква е таксата за отписване на превозно средство от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 2.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата? 2.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? 2.5. В регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози има ли вписани автомобили в списъците към удостоверенията на търговци, регистрирани на територията на общината, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 7, т. 4 от същият закон и каква е причината поради която не са заличени от него? 2.6. Получавани ли са указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на автомобили, които не отговарят на изискванията по чл. 12, ал. 7, т. 4 от Закона за автомобилните превози? 3. Какъв е броя на водачите, вписани в списъците към удостоверенията на регистрираните на територията на общината търговци за извършване на таксиметров превоз към 01.11.2022 г.? 3.1. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи в списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 3.2. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по отписване на водачи от списъка към удостоверението за регистрация на търговец за извършването на таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 3.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата? 3.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? 3.5. В регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози има ли вписани водачи, на които издадените удостоверения за водач на лек таксиметров автомобил са с изтекъл срок на валидност и каква е причината поради която не са заличени от него? 3.6. Получавани ли са указания от страна на ИА “Автомобилна администрация” за служебно отписване от регистъра на водачите с изтекъл срок на валидност на удостоверенията за водач на лек таксиметров автомобил? 4. Какъв е броя на валидните разрешения за таксиметров превоз, издадени от общината, към 01.11.2022 г.? 4.1. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз на пътници? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 4.2. Каква е таксата за промяна на обстоятелствата, вписани в разрешението за извършване на таксиметров превоз на пътници? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 4.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата? 4.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? 5. Какъв е броят на вписаните водачи в разрешенията за таксиметров превоз, издадени за територията на общината към 01.11.2022 г.? 5.1. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи към разрешението за таксиметров превоз? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 5.2. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по отписване на водачи от разрешението за таксиметров превоз? Каква е таксата за извършваната услуга? При определяне на размерът й, спазени ли са изискванията и принципите заложени в чл.7, ал.1, чл. 8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ? Ползвана ли е “Методика за определяне на разходоориентиран размер на таксите по чл. 7а на Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност и разходването им”? Ако е изготвен разчет на разходите, желая да ми бъде предоставен. 5.3. Предвидени ли са възможности за заявяване на бърза и/или експресна обработка на заявленията? Ако има такива, какви са сроковете и цените за извършването на услугата? 5.4. Предвидени ли са възможности за електронно заявяване на услугата? По какъв начин се стимулира използването на електронни услуги? 5.5. Какъв е броя на издадените валидни разрешения за таксиметров превоз, при които едно и също лице е вписано като водач на таксиметровият автомобил? Заявителят е посочил, че желае да получи информацията по електронен път. С оглед гореизложеното и на основание чл. 28, ал. 2, във връзка с чл.34, ал.1 от Закона за достъп до обществена информация Р Е Ш И Х: I.РАЗРЕШАВАМ достъп до обществена информация, представляваща информация по поставените въпроси както следва: 1.Към 01.11.2022г. на територията на община Айтос за извършване на таксиметров превоз са регистрирани - 30 бр. търговци. 1.1. Таксата за регистрация на търговци за извършване на таксиметров превоз е в размер на 100лв. При определяне размера на таксата са взети принципите, установени в чл.7, ал.1, чл.8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ. Не е ползвана методика по чл.7а от ЗОАРАКСДР. 1.2.Таксата за издаване на дубликат на удостоверение за регистрация на търговец е в размер на 10лв. При определяне размера на таксата са взети принципите, установени в чл.7, ал.1, чл.8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ. Не е ползвана методика по чл.7а от ЗОАРАКСДР. 1.3. В Наредба за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на община Айтос, за извършване на услугите в раздела уреждащ таксите за таксиметров превоз на пътници, в чл.47, ал.2 са предвидени бърза и експресна услуга, като срокът за извършване на бързата услуга е 3 дни, като услугата се заплаща в двоен размер, и експресна със срок до 24 часа, като услугата се заплаща в троен размер. 1.4. В община Айтос е предвидена възможност за електронно заявяване на услугата- издаване на разрешение за таксиметров превоз на пътници и холограмни стикери за автомобилите. На сайта на община Айтос в раздел електронни услуги с код на услугата 2069. 1.5. 9 броя регистрирани търговци, вписани в регистъра по чл.12, ал.2 от ЗАП, не отговарят на изискванията по чл.12, ал.2 от ЗАП. Посочените търговци не отговарят на изискването по чл.12, ал.2, т.2 от ЗАП- „да разполага с поне едно собствено, наето или на лизинг превозно средство, което отговаря на изискванията по ал. 7“ . 1.6. Община Айтос не е получавала указания от страна на ИА „Автомобилна администрация“ за служебно отписване на търговци, които не отговарят на изискванията на чл.12 ал.2 от ЗАП. 2. Към 01.11.2022г. 39 автомобила (такси) са вписани в списъците към удостоверенията на регистрираните на територията на община Айтос търговци за извършване на таксиметров превоз на пътници. 2.1. Размерът на таксата за вписване на превозно средство в списъка към удостоверението за регистрация е 10лв., съгласно чл.46, ал.2 от Наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на община Айтос. При определяне размера на таксата са взети принципите, установени в чл.7, ал.1, чл.8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ. Не е ползвана методика по чл.7а от ЗОАРАКСДР. 2.2. Размерът на таксата за отписване на превозно средство от списъка към удостоверението за регистрация е 10лв., съгласно чл.46, ал.2 от Наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на община Айтос. При определяне размера на таксата са взети принципите, установени в чл.7, ал.1, чл.8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ. Не е ползвана методика по чл.7а от ЗОАРАКСДР. 2.3. В Наредба за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на община Айтос, за извършване на услугите в раздела уреждащ таксите за таксиметров превоз на пътници, в чл.47, ал.2 са предвидени бърза и експресна услуга, като срокът за извършване на бързата услуга е 3 дни, като услугата се заплаща в двоен размер, и експресна със срок до 24 часа, като услугата се заплаща в троен размер. 2.4. В община Айтос е предвидена възможност за електронно заявяване на услугата. На сайта на община Айтос в раздел електронни услуги с код на услугата 2069. 2.5. 12 броя от вписаните към списъците автомобили не отговарят на изискванията на чл.12, ал.7, т.4 от ЗАП. 2.6. Община Айтос не е получавала указания от страна на ИА „Автомобилна администрация“ за служебно отписване от регистъра на автомобили, които не отговарят на изискванията на чл.12 ал.7, т.4 от ЗАП. 3. Към 01.11.2022г. 15 водачи са вписани в списъците към удостоверенията на регистрираните търговци на територията на община Айтос за извършване на таксиметров превоз. 3.1. За вписване на водачи в списъка към удостоверенията за регистрация на търговци община Айтос прилага посочения в чл.12, ал.6 от ЗАП ред - с подаване на заявление от превозвача. Няма определен размер на такса. 3.2. За отписване на водачи от списъка към удостоверенията за регистрация на търговци община Айтос прилага посочения в чл.12, ал.6 от ЗАП ред - с подаване на заявление от превозвача. Няма определен размер на такса. 3.3. В Наредба за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на община Айтос, за извършване на услугите в раздела уреждащ таксите за таксиметров превоз на пътници, в чл.47, ал.2 са предвидени бърза и експресна услуга, като срокът за извършване на бързата услуга е 3 дни, и експресна със срок до 24 часа.. 3.4. В община Айтос е предвидена възможност за електронно заявяване на услугата. На сайта на община Айтос в раздел електронни услуги с код на услугата 2069. 3.5. В регистъра по чл.12, ал.4 от ЗАП няма вписани водачи с изтекъл срок на валидност на удостоверението. 3.6. Община Айтос не е получавала указания от страна на ИА „Автомобилна администрация“ за служебно отписване от регистъра на водачи с изтекъл срок на валидност на удостоверенията за водач на лек таксиметров автомобил. 4.Към 01.11.2022г. община Айтос е издала 30броя разрешения за таксиметров превоз. 4.1.Община Айтос прилага посочената в чл.24а, от ЗАП процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз на пътници. Таксата е в размер на 40лв., съгласно чл.46, ал.4 от наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на община Айтос. При определяне размера на таксата са взети принципите, установени в чл.7, ал.1, чл.8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ. Не е ползвана методика по чл.7а от ЗОАРАКСДР. 4.2. Таксата за промяна на обстоятелствата , вписани в разрешението за извършване на таксиметров превоз на пътници е в размер на 30лв. за промяна на превозно средство и 10лв. за промяна на водач, съгласно чл.46, ал.4 и ал.5 от Наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на община Айтос. За промяна на обстоятелствата – седалище и правна форма на фирмата няма определена такса. При определяне размера на таксата са взети принципите, установени в чл.7, ал.1, чл.8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ. Не е ползвана методика по чл.7а от ЗОАРАКСДР. 4.3. В Наредба за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на община Айтос, за извършване на услугите в раздела уреждащ таксите за таксиметров превоз на пътници, в чл.47, ал.2 са предвидени бърза и експресна услуга, като срокът за извършване на бързата услуга е 3 дни, и експресна със срок до 24 часа.. 4.4. В община Айтос е предвидена възможност за електронно заявяване на услугата. На сайта на община Айтос в раздел електронни услуги с код на услугата 2069. 5. Към 01.11.2022г. 2 –ма водачи са вписани в разрешенията за таксиметров превоз, издадени на територията на община Айтос. 5.1. Община Айтос прилага посочената в чл.24а, от ЗАП процедура по вписване на водач към разрешението за таксиметров превоз. Таксата е 10лв., съгласно чл.46, ал.2 от Наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на община Айтос. При определяне размера на таксата са взети принципите, установени в чл.7, ал.1, чл.8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ. Не е ползвана методика по чл.7а от ЗОАРАКСДР. 5.2. Община Айтос прилага посочената в чл.24а, от ЗАП процедура по отписване на водач от разрешението за таксиметров превоз. Таксата е 10лв., съгласно чл.46, ал.2 от Наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на община Айтос. При определяне размера на таксата са взети принципите, установени в чл.7, ал.1, чл.8, ал.1 и чл.115а от ЗМДТ. Не е ползвана методика по чл.7а от ЗОАРАКСДР. 5.3. В Наредба за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на община Айтос, за извършване на услугите в раздела уреждащ таксите за таксиметров превоз на пътници, в чл.47, ал.2 са предвидени бърза и експресна услуга, като срокът за извършване на бързата услуга е 3 дни, и експресна със срок до 24 часа.. 5.4. В община Айтос е предвидена възможност за електронно заявяване на услугата. На сайта на община Айтос в раздел електронни услуги с код на услугата 2069. 5.5. 28 броя са издадените валидни разрешения за таксиметров превоз, при които едно и също лице е вписано като водач на таксиметров автомобил. II. Определям формата, под която ще бъде предоставен достъп до исканата обществена информация – решението да се публикува в Платформата за достъп до обществена информация. Решението може да се обжалва пред съответния Административен съд , в 14-дневен срок от съобщаването му. ВАСИЛ ЕДРЕВ Кмет на община Айтос74
Дата | Процес |
---|---|
28.11.2022 22:34 | Подаване на заявление |
28.11.2022 22:34 | Изпратено към деловодна система |
29.11.2022 08:30 | Потвърждение от деловодна система |
02.12.2022 09:38 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |